One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-03-2012

02.03. Loop naar het licht







*KLIK*





Langs bergen en valleien


Door het diepste dal omhoog


Van het donker naar het licht toe


Naar de pot van goud bij de regenboog







En iedereen de je de weg wijst


Goed bedoelt, of met een list


Willen dat je op hun pad reist


En soms een afslag mist






Voor zolang als ik leef


Geloof ik in mijn eigen weg


Er is iemand die mij vasthoudt


Die precies weet wat ik zeg


En lijkt de weg soms eindeloos


En is het einde niet in zicht


Wordt dan niet te hopeloos


Maar loop dan altijd naar het licht





Volg je eigen intüitie


hou je vast aan jouw verhaal


Het is je eigen expeditie


Wijzend op een misstap of schandaal






En iedereen die zegt te leven


Volgens de regels, het moraal


Weet dan dat mensen soms ook liegen


Want dat doen we allemaal






Voor zolang als ik leef


Geloof ik in mijn eigen weg


Er is iemand die mij vasthoudt


Die precies weet wat ik zeg


En lijkt de weg soms eindeloos


En is het einde niet in zicht


Wordt dan niet te hopeloos


Maar loop dan altijd naar het licht





The Voices






Mooi hé,


Dit kun je gerust je lijflied maken,





Een pot van goud,


Onder de regenboog: -)


Je eigen koers volgens,


Vertrouwen op je intuitie,


Luisteren naar je gevoel


Er is iemand die je vasthoudt,


Dáár geloof ik in,


Wat ik ook doe ,


Alles sal reg kom


Dag webbies,


Wat een mooie complimentendag,

heb je ook gezien hóe blij mensen gaan kijken

als je ze een compliment geeft:-)

fijn hé,

belse frietjes.....

we komen eraan :-)

xxx






xxx















34 opmerkingen:

  1. Hoi Klaproos
    Loop naar het licht..Prachtige tekst..Naar het licht...Maar wel je eigen weg..Complimenten :)
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spreuk aan het begin van je blog klapper, die ga ik proberen te onthouden. Die donkere foto's hebben wel iets van een naderend voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een laat compliment, Klaproos..., omdat je altijd zo lief bent !
    Mooi logje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms wou ik dat "het licht" zich eens openbaarde maar uiteindelijk zijn wij zelf degene die het moeten doen. Je hebt o zo gelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zolang we ons goed voelen bij het pad dat we volgen, hindernissen zullen er zowiezo zijn, op elk pad

    complimentendag ja, maar daar hebben we toch geen dag voor nodig hé Roosje
    een vriendelijk woord doet altijd deugd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Klaproos,

    Kom los uit het duister en volg het licht.
    De toekomst ligt voor je open. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een mooie log. En omdat het comlimentendag is.... het is een rooskelog....

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn "complimenten" voor dit mooi logje.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Compliment dat je zelfs in het donker een lichtstraaltje in de vorm van dit mooie bloempje weet te vinden! Geniet van de belsje frietjes en denk aan kwijlende ikke! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mag ik je met die mooie teksten je een gelukkig weekend toewensen ? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel subtiel gefotografeerd dat plantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik zou je elke dag een complimentje kunnen geven met je logje, Dien
    Maar ik loop mezelf wat achterna de laatste dagen, en raak niet meer mee in weblogland...

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop zo voor jou dat je inderdaad naar het licht toelopen mag en in je warme hart die pot goud vinden zal lieve Klapper. Als er eentje is die dat verdient dan ben jij dat wel. En niet alleen omdat jij zo'n mooi, uniek mens bent maar ook omdat je ons elke dag weer op schitterende logjes vergast!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Complimenten geven is ook leuk. Leuker als ontvangen soms vanwege de reacties :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat je lekker gesmuld hebt van de Belse frietjes...!!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wijze woorden, ik ga ze opschrijven en ernaar kijken als het donker een tijdje overheerst x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind de spreuk aan het begin ook een Klapper!! (ik sla hem even op :-). En dankjewel voor die wijze woorden en zinnen, altijd weer iets om over na te denken! Fijn weekend Klappertje!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Klaproos. Volg het licht, ik dacht er even over na en ja ik geloof dat ik dat wel altijd gedaan heb. Prachtige tekst van dat lied, ik ga eens beter luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ...dit is mooi Roosje..het licht zien komen, voel ik...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Roosje....
    ben dus een dag te laat voor de complimenten, nou voor mij is het altijd complimenten dag...
    wat weer een gave blog, de foto's zijn schitterend, vooral die 2 met het gezicht (beeld) erachter...prachtig gedaan, maar ook de tekst van the Voices en je eigen inbreng, maak weer indruk!! Dus van mij dikke complimenten!!

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vond die uitspraak van Epicures ook erg treffend. We kunnen soms zo maar treurend voorbij iets moois lopen. Een nog steeds actuele nadenker.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gele kornoelje, ik zie ze vanuit de huiskamer.
    Gelukkig mochten ze blijven staan van de snoeiers.
    Mooie serie Klaproos.
    'k Wens je een heel fijn weekend.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige begintekst dat is een goude die lag volgens mij bij de regenbooen ja het w ord iedere dag wat lichter .

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige begintekst dat is een goude die lag volgens mij bij de regenbooen ja het w ord iedere dag wat lichter .

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi geschreven weer.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een mooi, beschouwend, log Klappie. :-)
    En ik geniet van wat ik heb. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Met deze wijsheden en jouw sfeervolle foto's ga ik weer met een gerust hart het weekend in.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig Klaproos. Heb je een award mogen geven op blog! :) Kun je op je eigen blog zetten! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je bent een schat ! Ik heb het licht gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. het is te laat...

    maar toch geef ik je een hele boel complimenten....

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Dien,

    wat een geweldig blog weer en ik vraag me steeds weer af waar je toch steeds die inspiratie vandaan haalt. Prachtig om te lezen en geweldig om te zien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. steeds weer opnieuw naar het licht, je eigen weg doorheen dat licht , donkere foto's met dat wonder van licht, steeds weer die hoop, steeds weer die moed. Een positieve noot in je post vandaag :-) , Groetjes, Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog nooit verteld, maar jij bent mijn trouwste bezoeker! Laat je licht schijnen meisje en kom een stukje herboren terug. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥