One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-03-2012

16.03 Schuilen







*KLIK*



En weer kwamen ze elkaar tegen,






omhelsden elkaar in het voorbijgaan,





haastig en hartstochtelijk,




en vervolgden hun weg






want niemand

had ze gezegd dat het regende





en dat de wegen onbegaanbaar waren,




dat ze moesten schuilen ‘Schuilen!’





schuilen bij elkaar.





Toon Tellegen




Een heerlijke dag wens ik jullie




xxx




voor de mensen met een wordpress account

ik kan er géén reactie achterlaten,

dat wordt niet toegestaan,


misschien iets fout met de instellingen?




***************** UPDATE**************


reageren kan weer door een nepadres in te vullen,


bijvoorbeeld klaproos@hotmail.com


dank jullie wel










45 opmerkingen:

  1. Toon Tellegen én je foto's..., héél knap, Klaproos !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Roosje
    deze Toon stond te wachten op intens mooie foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Klaproos,

    Als je bij elkaar kunt schuilen, sta je niet in de regen. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet wat je bedoelt Klapper met die instellingen, maar ik ben er achter dat als je het emailadres veranderd in ditemailadreskloptniet@hotmail.com, dan doet hij het wel.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klapper, bij de eerste dacht ik, sneeuwklokje grijs klokje bedoel je, maar gaandeweg zag ik ze witter en mooier worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeft idd met het email-adres te maken. Je gebruikt waarschijnlijk het adres waar je ook mee geregistreerd was bij web-log.nl.
    Ik heb hetzelfde probleem, dus je moet een ander e-mailadres gebruiken. Weblog nieuwe stijl zit bij Wordpress.
    Maar je log is weer prachtig, zowel de tekst als de fraaie foto's van de sneeuwklokjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij elkaar schuilen zonder paraplu dat is wel erg mooi.Toon en mooie foto,s een top combie.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sneeuwklokjes met druppels zijn het extra mooi.
    Heb je vandaag genoten van de prachtige lentedag?
    Het lukt mij ook niet om te reageren bij Wordpress, maar als je het probeert met een ander e-mail adres lukt het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie sneeuwklokjes. Die fijne druppeltjes geven ze vaak nog net iets extra's.

    Het is in de reacties al een paar maal gezegd, maar ten overvloede dan toch nog maar eens. Het is een raar probleem bij Wordpress. Je kunt inderdaad niet reageren met je gebruikelijke e-mailadres, maar wel met een ander e-mailadres (en dat evt. ook een fake-adres zijn).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Klappertje.
    Op naar een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De 'toon' van de foto's vind ik prachtig
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi gedicht en sneeuwklokjes ... Wat moet je nog meer hebben om het weekend in te zetten !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n mooie en ingetogen hommage aan het sneeuwklokje, prachtig Roosje! Vind vooral de donkere versies aan het begin van de serie erg mooi! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer pracht opnames weten te maken. Die druppels ook zo gaaf, ik ben er stil van. Maak er een fijne dag van, groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi beeldverhaal heb je weer gemaakt Roos.

    OT: er is iets mis bij Wp met de e-mailadressen, een ander e-mail adres helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wie zich laat stoppen door de regen leeft niet ten volle.
    Fijne dag Klapper

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach Klapperdeklappertje toch, treurige betraande klokjes en dito woorden. :-(
    T wordt gewoon weer voorjaar, zal je zien en beleven!
    @Alles goed in Enkhuizen, maar heb niet zoveel zin meer om iedere dag te posten en te reageren! Ben jij gestopt met Am3?
    Fijn weekend, grtjs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een onwijs mooie foto's dien. En van die uitspraken krijg ik kippevel.
    Lieve groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eenvoud, daar houd ik van. En zowel het gedicht als de foto's zijn ontroerend. Raar om dat van foto's te zeggen, maar zo voel ik 't. Je begrijpt me vast.

    Ken je het liedje: mag ik bij je schuilen, van Claudia de Breij?

    Er is iets vreemds met Wordpress. Geen idee wat. Ik zal mijn helpdesk er eens achter zetten... En ik blijf jou gewoon bezoeken, hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende diamantjes op dit sneeuwklokje. Maakt het wel heel bijzonder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi zijn je beparelde sneeuwklokjes bij de tekst
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Roos....

    Mooi gedaan weer, prachtige opnames begeleid door een fijne tekst...
    super gedaan...

    wens je een fijn weekend, Lg, Nieske

    P.S. misschien moet je Google Chrome gebruiken om op Wordpressblogs te reageren..
    Ik heb dat ook wel eens gehad en als ik Chrome gebruik gaat het wel goed!! kun je gratis downloaden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige druppeltjes en idd het bloemetje wordt steeds witter, mooi gedaan klapper!
    Fijn weekend, ik hoop dat bij jou de zon al schijnt, hier nog niet :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jouw foto's sluiten weer naadloos aan bij het gedicht van Toon Tellegen. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat mooi is dit..flappie weet je wel hoe byzonder een sneeuwklokje voor mij is?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Knap zoals je de sneeuwklokjes omgetoverd hebt in regenklokjes.....
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  27. He, dat had ik gister ook, dat ik niet kon reageren bij mensen die een wordpress account hebben. Dan ligt dat waarschijnlijk aan wordpress.com, want ik heb ook wordpress, maar die staat op mijn eigen domeinnaam en daar krijg ik wel reacties.
    Mooie foto's en tekst.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi gedichtje, Klaproos en de sneeuwklokjes zijn super.
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe.

    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ...jij beheerst je toestel als geen ander Roos, prachtig die frele bloemetjes...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo teder, zowel de tekst als de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Was ik al geweest?
    Ben ik nu te vroeg?
    Dag, dag, Rooske.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig logje met verschrikkelijk mooie foto's....

    Dat reageren herken ik. Het is een hoop gezeur. Zowel weblog ls wordpres liggen dwars.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat is er heerlijker dan bij elkaar schuilen.?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat is er heerlijker dan bij elkaar schuilen.?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie tekst en prachtige foto's.
    Wens je een prettige weekend.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige macro foto's lieve Klaproos. Die Toon zegt het mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat ik me afvraag, hè.... ga jij nu ook op je buik liggen voor dit soort foto's?? Zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige serie klaproos, mooi met die dauw op die bloemetjes.

    is voor het eerst dat ik lees dat er niet gereageerd kan worden, vandaar zeker dat ik zoveel reacties krijg op mijn posts :-)))

    Groetjes en heel fijn weekend
    bedankt voor je fijne reacties op mijn blog.

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  39. dat eerste tekstje de veel liefde roos ,kan niet denk ik ,de rest van je log weer een parrel

    BeantwoordenVerwijderen
  40. een prachtig logje Roosje..

    zowel voor de foto als te tekst..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Klasse woorden vergezeld van klasse foto's = wow Knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtige parelklokjes Klappie. Een feest voor het oog. :-)
    Enne, bedankt voor de (reageer) tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. heel mooie post.
    Jij ook een fijne dag, Roosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. mooie klokjes, Dien
    Je eens laten uitregenen kan nochtans heel verkwikkend werken!

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥