One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-03-2012

17.03. Rooie Rebel









*KLIK*




M'n dikke rooie Rufus,


m'n tijgertje


m'n snoezelige watje,


m'n stoere leeuw,

m’n trouwe jongen

m'n knuffeldier


m'n hartevlammetje





Hij is graag in mijn buurt als ik buiten ben,


en loopt graag voor mijn camera door,


steekt zijn ballennetje voor mijn neus,


en ach meneer den dokter vergeef het 'm, want hij is zo lief:-)


ach vooruit maar weer





Gaat gerust een beetje nonchalant op een grassprietje zitten kauwen,


maar ohhhhh wee, als er een geluid klinkt dat meneer niet kent,


"GROTE" bange ogen kijken richting geluid, en dan naar mij,


kan dat wel,klopt dat wel,






jawel m'n jongen,

dat kan, er gaat niks gebeuren, vertrouw maar op mij,


en jawel,


dat doet hij ook,






hij heeft niet veel nodig als wat eten en liefde, véél liefde,


net als z'n baas:-)





wij katten/hondenbazen hebben de pure plicht om te zorgen


dat onze dieren het fijn hebben hé:-)

en liefde krijgen

oh ja wel dat dacht ik ook,


www diegene die daar niet zo over denkt,


die kom ik kietelen met een grassprietje:-)





heb het goed,heb het fijn,


en als jij het goed en fijn hebt,


kun je vast ook wel iemand anders blij maken,


jij maakte mij vandaag blij met een picnick

ikke morgen jou:-)

Jarige Minke voor jou: -) Proficiat met je verjaardag,


En jarige broer Jan..


Ook voor jou een héél fijne dag gewenst





xxx










43 opmerkingen:

  1. Wederom een plezier om op je Blog te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb drie van die rakkers hier rondlopen. Ook zij hebben de voorjaarskolder in de kop heerlijk om te zien. Wat een prachtig idee om te gaan picknicken wordt er weer hoog tijd voor. Heerlijk weekend toegewenst.
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is stilletjes hier in huis zonder ons altijd zeer aanwezige Petje. Daarom genoot ik dubbel en dwars van jouw Rooie Rebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie foto's Klaproos.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige, sfeervolle foto's van je rooie rakkertje Klappie. :-)
    Geef hem maar een knuffeltje van mij.
    Voor de jarigen: Van Harte Gefeliciteerd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sluiptijgers zijn toch wel prettig als ze bij je in de buurt zijn.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Klaproos,

    Rufus lijkt sprekend op Puzi, we hebben zeker de zorg op ons genomen, wel voor heel veel jaren.
    Maar je krijgt er zoveel voor terug, zelfs de hondjes zijn gek met ze.
    Een echte Love Epidemic. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha klaproos,bij jou zijn ze in goede handen de kat en de hond krijgen veel liefde en goede zorg en dat voelen dieren goed aan En wat is er nou trouwer als een dier.En ze zeuren niet aan je kop ze geeft alleen maar kopjes.
    Fijn en gezellig weekend
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dien,
    Nu ik nog 56 jaartjes jong ben, wil ik je alvast bedanken voor de felicitaties en kaart voor m'n 57ste
    verjaardag...
    Erg attent en lief van je dat je aan mij hebt gedacht.
    'k wil je ook proficiat wensen met
    je broer z'n birthday en nemen we er morgen wel eentje op...
    Proost en Bedankt hé?
    xxxliefs van jarig Jetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaat er wel niet allemaal om in dat koppie he!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaag stuur ik mijn kat, dacht ik zo...
    ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie dag vandaag en proficiat voor alle jarigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi!!.... ik geloof dat ik mijn rooie rakker mis :-), maar zodra het kan (verhuizing achter de rug) komt er echt wel weer een ander kattebeest .... en zo :-))
    Heb een mooie zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook een beetje geschreven voor mijn Bruce en Meisje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Klappert!!

    die Rufus van jou heeft maar een fijn baasje.
    En wat een prachtportretten heb je van 'm gemaakt...
    (Henry zag ze ook en zei: "Zij kijkt niet alleen, maar ze zíet ook! Ze heeft het oog...')

    Hoor je het ook eens van een ander!

    Heb het goed samen en zo voorts!

    XX, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Katten zijn toch speciale beesten. Genieten kunnen ze, en wij van hun...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh, wat mooi! Onze kat Rocky is er net zo 1. Maar zo nieuwsgierig! Als ik met de camera langs loop, dan komt hij altijd naar me toe. Resultaat: alleen een neus op de foto of zo :-) Maar ik zal nog wat pogingen wagen. Jouw foto's zijn schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben niet zo`n kattenmens maar goed ik vond de foto`s wel mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja..klaproos....een paar mooie foto's en wijze woorden. Ik ben dan geen kattenmens maar een hondenman, maar je hebt gelijk, geef ze eten en liefde en alles wat je terug krijgt is gemeent.
    Fijn weekend. Leo.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. subtiele fotografie...

    erg mooi

    fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk foto's van knappe Rufus!
    proficiat aan je broertje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha, een rosse poes.
    Dergelijke uitspraken zorgen steeds voor hilariteit hier in huis, gezien de vriendin van mijn oudste zoon een rosse is.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook van mij van harte....
    maak er wat gezelligs van en ja zeker hebben wij de plicht goed voor onze dieren te zijn....

    Mooie serie van je poes...prachtige foto hoor...

    Lg en fijn weekend Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige foto's van deze rooie rakker, zeer fotogeniek inderdaad.
    Gezellig weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een pracht van een kater.
    Ik ben gek op rooie katten, ik vind ze altijd zo speciaal.
    Hij lijkt erg veel op mijn Redje.

    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi die roos. Je kattenbeest staat er heer erg leuk op moet ik zeggen. Er ontstaat een lekker sfeertje als je het op die manier doet en dat siert je rooie rakker zeer zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooie foto's van die rooie Rufus, Dientje!
    Gefeliciteerd aan alle jarigen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. geweldig logje wat een prachtig beest en foto's

    fijn weekend, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige serie van die door het lange gras rondstruinende rooie rakker, klaproos.
    Ook vanuit het noorden felicitaties voor de jarigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Rufus kon wel een broer zijn van Joop !!
    Ook zo een rode rebel.

    Gefeliciteerd met de jarige joppen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie serie Roos van deze Rebel die komt niets tekort zo te zien.. Wel weghouden hé van de vogeltjes hoor. Ik zie al heel wat poezen loeren naar de vogeltjes die zo druk bezig zijn op de grond met het verzamelen van nestmateriaal.
    Proficiat met alle jarigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Daar heb jij geen probleem mee om Rufus zoveel liefde te geven!
    Knappe foto's!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi op 'de gevoelige plaat' gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo'n raadsel ben je niet (meer), Klaproos... En téveel liefde..., mmm..., kan bijna niet...
    Knappe foto's !
    Fijn weekend !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat is ie mooi en lief, Ik ben gek op katten en had ook eens een rooie. Had een hoop pit en liep weg de dondersteen.
    Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super mooi die poezenfotos Waarom ben ik niet verbaasd ??
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Roos, heb jij ook een rode poes? Wij ook een schatje van 14 jaar. Elke dag is een feest met haar.

    Dag, dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ...knap logje Roos...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lief!
    Wij zijn erg gelukkig met ons huiskonijn dat geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken. Vorige week was ik haar kwijt. Was mevrouw stiekem via de tuin de openstaande garage ingeslopen en er via de straatkant vandoor te gaan. Ik heb gezocht en in zak en as gezeten. Gelukkig kwam ze weer terecht. Een pak van mijn hart, maar ik was ook in staat haar te wurgen ;-)
    Wat maak je toch heerlijke foto's. Kon iemand maar net zulke mooie maken als van Bella.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ahhhhh ons Rufus.
    Kom hier rooie...dan zak je eens even knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥