One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-03-2012

23.03 Voor jou









*KLIK*





Voor jou een handvol sterren


voor jou het mooiste lied.




Tijden zonder zorgen


en vrij van verdriet




Ik wens dat het leven


jou bloemen geeft







bloemen wier stengel


geen doornen heeft.






De eerste zonnige lentedagen,

En een eerste paardenbloem


Voor jou

omdat ik blij ben,

dat je bent wie je bent: -)



zonnig warm,lief en zacht






xxx
















46 opmerkingen:

  1. Dat verdient een knuffel, Klaproos...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roos je hebt het echt lente gevoel al met deze prachtige foto's hier aan de kust is alles nog kaal en geen paardenbloem te vinden in het gras..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Klaproos,

    Wat lief van je, een zonnigebloem, de eerste van het voorjaar.
    Hopelijk krijgen we er nog veel meer, maar niet in de tuin zegt Schatarina. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mens toch blij kan worden van een eerste paardenbloem. Heerlijk! Ik maak een sprongetje van geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zitten hier te wachten op een dagje regen , dan pas ...
    Nu is nog alles geel en dor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha wij noemen dat ook wel pisbloemen...maar vind ze toch wel mooi. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het is echt genieten...!!
    Zo nog maar even door hé.
    Op naar een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Merci Roosje Merci ! Prettig weekend mijn lieve schat xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nu al een paardenbloem aangetroffen?
    Is wel extreem vroeg toch
    Dan moet het wel écht lente zijn...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar word je toch heel vrolijk van, ook van de vogels die me al vroeg wakker floten, heerlijk de lente !!!
    Gezellige weekend en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die kennen we hier niet, dus ik ben meer dan blij met deze zonnige bloemengroet Roosje! Prachtige serie, de lente ten top! Geniet ervan dit weekend, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beeld en woord vullen elkaar weer prachtig aan! Ik wens je een mooie, zonnige dag!
    Liefs van Hanneke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een eerste paardebloem heb ik nog niet gezien. Maar in de zon genieten heb ik al wel gedaan natuurlijk. Soms denk ik dat ik de eerste ben die er in is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die eenvoud. Alleen dat zonnige paardenbloemetje en die strakblauwe lucht. Meer heb je niet nodig om gelukkig te zijn.
    Ik heb een foto gedownload, maar die bewaar ik alleen voor mezelf.
    Fijn he, de lente? Kunnen we weer een beetje onze batterijen opladen. Prettige dag nog. Ik heb genoten van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben ook blij dat jij JIJ bent lieve Klapper. Zoals ik vroeger al schreef: ik ga hier altijd met zo'n goed gevoel vandaan, dankjewel! Ook nu weer, met die mooie tekst en de schitterende foto's van de paardenbloem, één van mijn favoriete plantjes, ook als de zon niet schijnt lijken ze te stralen hé?
    Maar vandaag schijnt de zon wel dus ik hoop dat jij ook stralen mag, de hele dag lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig......
    wat een mooie foto's en natuurlijk de begeleidende tekst...Dankje wel!!

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe mooi een paardenbloempje kan zijn.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ha Klapperdedapper!

    ik zit op en neer te wippen op mijn stoel bij jouw vrolijke liedje!
    Hoe krijg je het elke keer voor elkaar om van die passende liedjes te vinden?!!

    Tarlalala... :)

    Ik word er vrolijk van!
    En van de lente en van alles...

    We hebben hier wel al lekker veel geel speenkruid!!


    Dikke lenteknuffel van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh de 1e paardenbloem! Wat een stralend zonnetje heb je ervan gemaakt!
    Prachtfoto's Klapperdeklappertje!
    Ik wens je een heel fijn zonnig liefdevol weekend!
    XX ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja prachtig he als het zo kan zijn en dat gele bloemetje hebben we vaker nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank je, ik ben heel erg blij met deze heerlijke eenvoudige maar oh zo mooie blom, als ie voor mij bedoeld was :-)
    Kan nu de tekst niet meer nalezen :-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Precies, het heeft geen woorden nodig!!

    Sunny day Miss Klaproosje!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een paardebloem, heb ik nog niet gezien dit jaar.
    Het voelt zeker als een eerste kievitsei, zo'n vonst??
    Wens je een prachtig weekend Klaproos, geniet ervan.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  24. met dank aanvaard Roosje...

    knappe muziek trouwens..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dank je en hetzelfde wens ik jou!
    knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat lief, dank je wel.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dank je wel klaproos.

    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk he, die zon, en de bloeiende bloemen. Hoewel het meeste nog moet komen allemaal, nu al voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Daar ben ik nou echt blij mee, zo'n klein gewoon eenvoudig geel bloemetje, maar met liefde gegeven! Prachtig!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je bent een Roos tussen de paardenbloemen.
    Wat is er mooier..
    en je weet de de zon schijnt voor jou een mij.
    Een gezellig weekeind.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. bedankt voor je bloem,die komt soms op het juiste moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. bedankt voor je bloem,die komt soms op het juiste moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Roos,
    Dank je wel voor de mooie bloem en de lieve woorden. Past precies bij de tijd van het jaar! Ik wens jou overigens hetzelfde toe.
    Fijn weekend.
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dank je wel lieve Klaproos. Je foto's zijn zo mooi.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Met een eerste paardenbloem maak je me altijd blij, want als je hem goed van dichtbij bekijkt, dan is het toch echt één van de meest onderschatte bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Soms heb je van die momenten dat het leven zo mooi is, zeker in de natuur bij de ontluikende lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. dat is een heel vroege paardenbloem... de krokusjes zijn amper wakker geworden :-) Laat ze maar komen, de lente kriebeltjes , het gegons en gekrioel, groeien en bloeien vol geuren voor de bijtjes ... zomerkleuren voor de ogen... laat maar komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Owww.. wat lief!

    Van mij vast een roosje hè.
    Lifs, Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Bedankt om zo'n mooi bloempje cadeau te doen. De lente geeft ons allen weer levenskracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. yellow is the color off my true love`s hair
    in the morning when we rise.....

    ik most er meteen aan denken Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥