One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-06-2012

01.07. Viva la mama









*KLIK*



en venster klein maken.







*KLIK BUF *



Is mama geworden, en ik heb het genoegen mogen hebben


om met mijn klaproos snuffer

erbovenop te mogen zitten..





ehhhh ik bedoel met de camera hé: -)





Blue Merle border collies,


da's een hele mond vol,


maar voor zo'n mond vol

heb je ook wel wat moois om handen,





Ahhhh ja,

Ik ben gesmolten joh :-)


dat doet me eraan denken,




Alexandra en Mark kunnen ze niet allemaal houden...


goh joh, gaaf zo'n hond:-)


heb je serieuze interesse?





kijk eens wat ik lees:-)


jij nu ook hé :-)




Heeft U interesse in één van onze pups


neem dan contact op met Alexandra

via tel.nr: 06 27078569 of stuur een email..



info@horlogeriealex.nl




Helaas ( ik zou zeggen Alexandra, GELUKKIG)





stellen wij wel diverse eisen aan de nieuwe baasjes


en daarom is contact opnemen en kennis maken belangrijk.




Actief zijn en de ruimte hebben voor een Border Collie is een must.


De Border Collie vraagt en neemt veel aandacht, tijd en energie.




Wij zijn actief met onze honden in het schapen drijven


en deze pups hebben vanuit Nip een echt werklijn


en Buf heeft aanleg en vinden schapen drijven helemaal te gek.




jongens, ik heb ze gezien....


het zijn parelkes, stuk voor stuk,





Dat zijn kleine wormpje die stuk voor stuk al uit de werpbak


Willen kruipen,





Daar zit actie in….


Da zag ik méteen: -)



Jongens nog aan toe,



Deropaf : -)



‘k zie jullie morgen weer,

* zingend logje verlaat*


Aai luf maai dog as muts aai luf joe……



Oeeeeeeh die hackers… hack ik in de pan …. hihihihi


De groeten van hack … en co…

Tot morgen webbies


xxx










86 opmerkingen:

  1. Ha Klaproos,

    Wat een heerlijk mooie puppies, zo mooi.
    Nu laat ik Cobie niet mee kijken, anders wil ze zo een hebben :)). oma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      maar oma da's wel héél gezellig zo'n hondje dat graag wil werken in huis toch:-)

      Verwijderen
  2. ha roosje niks voor jou zo,n lekker puppie mooie foto,s gemaakt
    lieve groetjes xxx milo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach milo,
      smaen met mijn oldtimerke, zal dat niet gaan,
      misschien later:-)
      een actieve hond, ja dat past wel bij me:-)

      Verwijderen
  3. Je vergeet nog één ding De Border Collie vraagt een intelligente eigenaar. Wat een ontzettende schatjes om te zien zeg. Ik hoop dat ze goed terecht komen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dát zit wel goed mario,
      geen zorgen :-)

      lief van jou om mee te denken
      tuurlijk komen ze goed terecht...

      xxx

      Verwijderen
  4. Och wat mooichie`s en mamszie beschermd ze nog zo liefdevol.
    Mooie serie foto`s roozsie.
    die roze pootjes zijn zoooo lief.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepjes! Kijken doe ik er wel graag naar. Maar er eentje hier in huis zou niet goed zijn voor zo'n humpie, maar voor ons ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij twijfel :-)
      niet doen hanny,
      ze moeten echt bezig zijn en lopen. veel lopen

      Verwijderen
  6. ah, wat lief he, al die pups, en de lieve moeder!
    Ja, iets mooiers bestaat er niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige fotoserie Klaproos.
    Hier zal menig fokker jaloers op zijn.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. och jan,

      je moet er ook hard voor werken
      ik gun ze het graag

      Verwijderen
  8. oooooh wat een schatjes, ik denk niet dat Buf ze zal willen lossen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. over 12 weken graag hoor anna, dan doen die tandjes pijn aan haar tepels:-)
      dan is z eaan rust toe:-)

      Verwijderen
  9. oeps eisen
    dannebenne ik
    gelijk
    buiten
    beeld
    omdsatik
    nooit kan
    in vullen
    voor

    x esz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze goed terecht komen,
    Hier in Spanje! Dat zou een ander paar mouwen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's waar wim,
      ik heb daar dingen van gezien, die me akelig maken als ik er aan denk.

      Verwijderen
  11. Reacties
    1. bij wijsvanspreke dan he;-)

      ik flashbackte ff weer terug in wat was.

      leven bestaat uit keuzes
      aan sommige keuzes zitten meer labels
      vast
      dan ik zou willen...
      meself zou gunnen...

      tja detslife

      enook schuldgevoel
      wanthoeikhetookwentofkeer
      ik sleep daar
      ook een ander inmee...

      mooi rond
      de cirkel of life


      X esz

      Verwijderen
  12. Schitterende foto's en zo super 'vanille' bewerkt! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Snoepjes zijn het..!!
    Er worden vast en zeker goede huisjes voor die hummels gevonden.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel marjolijn het komt goed
      de zondag ook, we gaan een heerlijk ijsje eten in arcen :-)

      moet het zonneke zo wel komen hé:-)

      Verwijderen
  14. Je hebt toch wel al het geluk van de wereld gehad om zo'n mooie reportage te maken van deze prachtige hond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar zeker han,
      en het grote geluk is, dat ik zo vaak mag komen als ik wil:-)

      heerlijk hé

      Verwijderen
  15. .... als ik toch eens.... maar ja, helaas, gewoon te veel aan het werk, te vaak van huis, maar anders.... wat een prachtige beestjes en ik wens ze een heel mooi leven toe :-)!
    -en wat een prachtige reportage Dien, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach wat een schatjes. Wat is het toch altijd weer vertederend dat kleine spul. Ik hoop dat ze alemaal straks een fijn huisje vinden.
    Nog een hele fijne zondag.

    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo lief en binnen een paar jaar willen we ook een hond. Alleen nu nog niet - we gaan alle twee uit werken en met nog twee kinderen thuis zou zo'n hond vreselijk veel aandacht te kort komen. En dat doe je zo'n prachtig dier beter niet aan @->--
    Nog een fijne zondag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is slim anna,
      nee dan wacht je beter nog maar wat
      goed gedaan.

      xxx

      Verwijderen
  18. Ik zit hier wel weg te smelten, wat een dotjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een groot wonder laat je ons zien... en wat een liefde voor haar jongen... zoooo moooooi om naar te kijken Rooske!
    Dank je voor het delen en voor het genieten... knuffff
    Lieve geniet groetjes van Anna XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi hé anna, dat instinct van die dieren,
      ik vind het zó super,

      Verwijderen
  20. Geweldige beestjes !! mooi Groetjes Willy Duvel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tranen in mijn ogen van ontroering... wat een mooie beestjes!! Ik ben verliefd, denk ik.... O hemel....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      wat let je wondel?? jij gaat toch graag rennen?
      wel zo'n maatje heb je héél lang bij je:-)

      Verwijderen
  22. Ik ben blij dat mijn vrouw ze niet gezien heeft, die is op zoek naar een Scheltie.
    Maar als je deze zo ziet zou je er zo een in je binnenzak mee nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel A,
      maar deze is wel drukker nog dan een sheltie denk ik hoor:-)

      Verwijderen
  23. Hoi Klaproos.
    Heeeel aandoenlijk dit tafereeltje. Wat een mooi moedertje en die schattige puppies. Geweldig!
    Ik heb ervan genoten. Liefs. Eef.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig foto's serie is het geworden. Zo lief om te zien. N
    Moederhond verzorgt heel goed op kleintjes.
    Echt geweldig.

    Fijne dag verder.
    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een fraai koppeltje.
    Ik kan zi in gedachten ruiken.
    Niks ruikt heerlijker dan een pup.
    Nou ja niks.........maar ze ruiken heerlijk en zijn om op te vreten.
    Het is een hele geruststelling dat de baasjes kieskeurig zijn als het om nieuwe baasjes gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he mus, dat vind ik ook, de geur van pasgeboren hondje en katjes en babies,

      ik ben daar gek op :-)

      Verwijderen
  26. Wie hier niet ontroert van geraakt is een overbeterlijke gebakken kipfilet. Wat een onwijs mooie en vertederende opnames laat je ons hier weer zien. Het doet mij terugdenken aan onze teef die een nestje kreeg. Ach soms is het leven een groot feest. Ik zeg soms...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whhaaa kipfiletje, daar hebben we het pas over gehad:-)
      maar dan anders:-)

      jawel ik weet nog dat mijn hond een nestje kreegm het is de mooiste tijd uit mijn leven geweest met de honden die puppies:-)

      geweldig zeg

      Verwijderen
  27. Wat mooi om even met je mee te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat mooi...............
    ik doe niet anders dan van het ene naar het ander puppy
    reizen, mijn zus heeft er eentje en een kennis ook...
    ze zijn zo mooi en lief, maar ze worden ook groter...
    Wij hebben altijd honden gehad, maar mijn man wil er niet meer eentje...
    dus....
    maar twijfelen doe ik altijd vooral als ik dan weer van die lieve kleine pups zie...
    heb mij armen helemaal open liggen van het spelen met een pup gisteravond...
    daar moet ik het maar mee doen.(zucht)!!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahhhh da's toch lief nieske, dat je pups hebt om mee t e spelen,
      bij twijfel niet doen, een leven is te kostbaar om zo maar even te nemen.

      geniet maar van de anderen hé,
      dat doe jij goed,

      xxx

      Verwijderen
  29. Het zijn prachtige honden, maar wij hebben ooit eens afgesproken dat we evt. pas een hond in huis nemen als de vrouw des huizes gepensioneerd is, want als zo'n prachtbeest het van mijn beweging moet hebben, dan komt het niet goed ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's waar jan, kleien kuiertjes, daar doe je deze dieren mee te kort
      even wachten nog zeker...

      Verwijderen
  30. Oh wat zijn ze prachtig. IK zou er zo een willen maar ik woon op een flat en lopen gaat niet zo best.Jammer.......

    BeantwoordenVerwijderen
  31. o wat heerlijk om dit te zien je hebt al ja gezecht voordat je nadenkt o ik zou het graag willen maar ik wil het ze niet aandioen te weinig ruimte en mogelijkheden in de stad maar mooi is het zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee bas,
      hier moet je goed over nadenken hoor,
      daarvoor is het te belangrijk,

      maar ik begrijp je

      Verwijderen
  32. bijzonder schattig ...toch

    moet leuk zijn om dit te kunnen fotograferen...

    fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig log, wat schitterend om daar te mogen fotograferen.
    Zijn prachtige honden, onze favoriet, zo mooi. Maar we hebben besloten dat er voorlopig geen hond meer komt en ook helaas geen border collie, we weten hoe tijd en energie je erin moet steken en dat lukt hier ook niet altijd.
    En dan moet je er niet aan beginnen. Een van mijn buren heeft er een.Is genieten.
    Ik smelt wel als ik die kleintjes zie. Hoop dat ze goed baasjes krijgen, vast wel.

    groetjes en gezellige avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel tiny, de bazen van de honden letten goed op,
      dat komt helemaal goed,

      Verwijderen
  34. Jaren een Newfoundlander gehad, Beer. Nog steeds mis ik hem. Wat zou ik graag willen dat ik niet de hele week hoefde te werken, dan was de beslissing gauw gemaakt. Ik nam er direct 2. Geweldig mooie opname Dien. Ik hoop dat ze een goed tehuis zullen vinden.
    Hartelijke groet marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat is een mooie gedachte om er twee te hebben,
      mijn honden hebben altijd veel plezier aan elkaar gehad,
      ik begrijp het.
      xxx

      Verwijderen
  35. Wat een prachtig gezicht moeder met de kleintjes. Wat een lieve kop / blik heeft de moeder.
    Hopen dat er goed onderdag wordt gevonden voor de kleintjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mooi hé jetske,
    jawel het komt goed,
    ik weet het zeker:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ga weg met die puppies !!!!
    er komt geen guppie meer mn huis binnen ....echt niet
    Dus ik verlaat je log voor ik verder smelt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      ach ria.....
      strijk over je hart:-)
      het is gezellig voor jou en piet

      niet eentje van deze da's te druk maar een kalm hondje,
      hardstikke leuk

      Verwijderen
  38. Ontzettend intelligente beestjes die border collies. Maar wat een prachtige fotoreportage heb jij ervan gemaakt zeg.
    Ik hoop echt dat ze allemaal een fantastische thuis vinden, waar ze hun talenten ten gronde kunnen gaan aanwenden.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oooo zo vertederend dit, je hebt het knap in beeld gebracht en verwoord lieve Klapper!
    Jammer genoeg ben ik geen kandidaat voor één van die pups, zou het graag willen maar met al die katten in huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. En weg ben ik....even naar die kleine van mij!
    Het is zo mooi, lieve groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik hoop dat die kleine rakkers snel een goeie thuis vinden, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik smelt ... oooohhhh wat een lieve hondjes! Hopelijk vinden ze snel goede baasjes ! Als ik jou was Klaproosje ... ik zou er maar meteen eentje bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh oh oh...had ik ze maar niet gezien. Ik ben verliefd...ik wil ze allemaal!
    Mijn vriendin heeft ook een blauwe Border en hij is goud waard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. heel mooi om te zien, ik heb wat achterstand geloof ik :-)
    probeer nog wat goed te maken, maar of ik er helemaal door heen kom

    lekker weer even op je blog rond gekeken en weer heel wat moois gezien en gelezen

    bedankt Roosje,

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Schattig deze reportage. Heb een kennis die agility doet met een border, hij traint er 3u per dag mee.
    Ik hoop dat alle collie pups een goede thuis vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥