One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-06-2012

21.06. mmmm lekker









*KLIK Perfect Day*





mmmmmmmmmmmmmm


Tjomp tjomp tjomp


Roosmarijn, Proficiat

Jij bent wel héél jarig vandaag

Neem een handje aardbesies:-)


je bent niet voor niks jarig

op het begin van de zomer: -)







Lekkah lekkah : -)



* hap *





Mmmmmmm smikkel de smekkel : -)





Ennuhhhhh vraag ik me af,


Zijn de kersen al rijp,??







Dit vogeltje wil de boomgaarden wel weer onveilig gaan maken


En kersen gaan plukken..:-)



Lekker hé, al dat verse fruit…


“zalig”

Tot morgen

Webbies,

Laat het leven je kietelen


*Roosmarijn ten dans vraag*


swing it out baby: -)


oefffff wat een dag :-)


hoop je gauw hier te zien


dikke knuffel en een zoen






xxx












73 opmerkingen:

  1. Inderdaad zalig, Klaproos... Héérlijke aardbeien !
    Gelukwensen, Roosmarijn, en nog véle jaren !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lekker hé lies,
      en dan heb ik het niet eens over die dikke knoepers van kersen:-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Roosmarijn geniet van deze dag met volle teugen,mond met aardbeien bedoel ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klaproos,

    Gefeliciteerd met Roosmarijn en dans je dans!
    Bedankt voor de reactie op mijn weblog.
    Het zal vast wel even wennen worden in mijn nieuwe woning en de tuin zal ik ook nog wel een tijdje missen, maar ik hoef hem ook niet meer bij te houden. We krijgen een hele mooie gezamenlijke tuin en we hebben een groot balkon (7 bij 3m), waarop ook nog wel plaats is voor een beetje groen. We zijn in ieder geval reuze blij met onze nieuwe stek.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag jeer,
      datgeloof ik, heerlijk een nieuwe plek,
      als je eenmaal zit kan de rust weer terugkeren hé:-)
      dank voor je bezoek ondanks de drukte

      xxx

      Verwijderen
  4. Gelukwensen voor de jarige.
    Ik doe een hapje met je mee, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om te watertanden zo goed zijn deze foto's.
    Roosmarijn, gefeliciteerd en nog vele jaren...
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ...niet ongeduldig worden Roosje, ALLES heeft zijn tijd om te rijpen ik volg het nauwlettend...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  7. felicitaties aan de jarige
    en aardbeien, lekker njammie, ook om foto's te nemen, hihi, deed ik zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Klaproos,

    De natuur begint zijn vruchten weer af te geven.
    De bessen en aardbeien zijn heerlijk.
    ot, salades is gewoon gezellig hakken en snijden, de maaltijd duurt dan ook wat langer, goed voor de gezelligheid. oma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. begin van de zomer oma, we schuifelen langzaam richting herfst hihi
      durf het nog niet uit te spreken:-)

      Verwijderen
  9. Nou gefeliciteerd... en gelukkig zijn er nog wat aardbeien over voor mij.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lieve mario,
      voor jou heb ik nog een heel bakkie in de kelder:-)

      xxx

      Verwijderen
  10. Hoi Klaproos
    Ze zien er heerlik en smakelijk uit..Wat een mooie tijd hé!
    Roosmarijn...Gefeliciteerd.
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey henk,
      mijn feeder werkt denk ik niet goed meer:-)
      ik zie je gauw:-)

      Verwijderen
  11. Yessss... de langste dag is geweest! Het Feest van de Zomer, zoals mijn moeder het altijd noemde, kan beginnen! En wij vierden het ook altijd met onze eigen aardbeien.
    Een uitbundige felicitatie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijke felicitatie clemens,
      roosmarijn zal het waarderen,í'm sure.

      dank je wel hé jongen,
      xxx

      Verwijderen
  12. Krijg wat, nu maken ze er weer een zooitje van met de uitroeptekens... Zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Verjaren op de langste dag van't jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijke verjaardags datum hé wim,
      dat dacht ik nou ook:-)

      Verwijderen
  14. Inderdaad fris en lekker. Ik eet er elke dag momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat voor de jarige.
    Dat het maar een mooie zomer mag worden.
    Ja lekker die zomerkoninkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. laten we met z'n allen die wens de ether in gooien marjolijn,
    dan komt het vast goed:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dien, geniet van het verjaardags-feestje en de aardbeien, die zien er heerlijk uit (van eigen grond?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goeiemorgen han,
      jawel genieten dat gaan we doen, maar aardbeien uit eigen tuin, ehhhh
      nee han:-)
      van de jumbo:-)

      xxx

      Verwijderen
  18. Gefeliciteerd voor de jarige, gezellige dag !
    Lekker de zomerkoninkjes, nu de zomer nog...
    Die wil maar niet vlotten pfff.
    Gezellige dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekkah dansen met d ejarige en dan aardbeien toe.
    Wat wil een mens nog meer :D
    Geweldig, en geniet van alles wat je doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hai Klappertje,

    dat kan alleen maar jij: zulke mooie fotoos maken van aardbeien.
    Ohoh, wat zien ze er lekker uit.
    Zo glanzend en sappig.
    Om in te bijten....

    Gisteravond kwam een vriendinneke van me mij aardbeien en peultjes brengen uit eigen moestuin.
    Die peultjes zijn voor vanavond, maar...


    de aardbeien waren dezelfde avond al op!
    Lekker zoet waren ze... Mmmm!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh heerlijk hé loutje,
      morgen komt er een vriendinneke eten en die is er ook gek op,
      het wordt een lekker toetje, dát staat vast: -)

      xxx

      Verwijderen
  21. Je aardbeien rood als klaprozen en het gedichtje erboven over alles als je leraar gebruiken. Heel leuk. Voor mij geld vooral geduld leren. :-) Dat is veel moeilijker dan ik op het eerste gezicht zou denken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel elly,
      ik weet daar alles van,
      ik voel nu,wat geduld is: -)
      als je geen andere keus meer hebt dan geduldig zijn, dan is het daar
      alles als leraar gebruiken, wel..
      ik vind dat steeds eenvoudiger: -)

      xxx

      Verwijderen
  22. fijne verjaardag Roosmarijn...

    en nu ten dans...

    fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik krijg hier het water in de mond. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Klaproos ! Ik wens jou een grote korf vol lekkere aardbeien toe. En nog véél meer lekkers.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk!
    (ook fijn even bijgelezen)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk...ik heb hier ook nog een paar in een
    bakje staan op het aanrecht...uit eigen tuin...daar
    neem ik straks nog een paar van...mooie foto's Roosje..
    je zou er haast een hapje van nemen...;)
    feliciteer Roosmarijn ook maar even van mij!!

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zal ik doen nieske,
      smul jij maar van die heerlijke vruchtjes,

      Verwijderen
  26. Lekker hoor die aardbeien.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De jarige gedeliciteerd.
    Helaas nog geen Hollandse kers gezien, maar de aarbeien zijn ook niet te versmaden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)

      dát zal ze leuk vinden,
      ze komt straks nog even langs A.
      ik zal het tegen haar zeggen:-)

      Verwijderen
  28. hartelijke gelukwensen aan de jarige!
    En wat een mooi geschenkje, een hemels logje en een zalig toetje... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. billy,
      je laat me niks te raden over: -)

      ook jij bent gek op aardbeien:-)
      xxx

      Verwijderen
  29. Ook vanuit het hoge noorden felicitaties voor de jarige.
    Je aardbeien zien er uitermate smakelijk uit, om zo in te bijten ...
    Wij zullen nog even moeten wachten, want hier zijn de zomerkoninkjes nog voornamelijk groen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jan jullie zijn altijd wat later hé,

      maar geeft niks wat in het vat zit......

      Verwijderen
  30. Ja gij jij even de lekkerste dingen van de zomer onder mijn aardbeiengok duwen. Das lekker eten zeg ik krijg er gewoon trek van weet je wel? Een leuke serie van het lekkerste vruchtje dat er bestaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha clint,

      is het zó erg met je,

      * aarbeitjes heen en weer slinger*

      Verwijderen
  31. Nergens aan denken, alleen maar genieten van deze zomerkoninkjes.
    Straks ga ik genieten van kersen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nergens aan denken,
      met zo'n heerlijke doos vruchten onder je neus
      is dat niet moeilijk hé hanny:-)

      Verwijderen
  32. Gefeliciteerd Roosmarijn,Dat ziet er lekker uit aardbeien hum dat gaat er altijd in.
    Laat ik hier nou ook een doosje hebben staan........
    .........maar niet lang.
    Klaproos en Roosmarijn geniet ze.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. lekker christiene.
    wat heet,
    héérlijk, ik moet er een paar bewaren voor morgen hoor:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Op mijn aanrecht staat nu ook steeds een doosje `snoepaardbeitjes`...zalig !
    Krijg meteen trek ;-0
    En na een lange oppasdag smaken die goed.
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha lekker marjolein,
      zeker na een dag oppassen bij die kleine hummeltjes van je,
      was het gezellig?
      xxx

      Verwijderen
  35. Van 21 juni word ik altijd een beetje melancholiek. Het idee dat het de langste dag is, de tijd twee weken "stilstaat" en we daarna weer langzaam gaan aftellen met het licht...Weet je wat? Ik neem nog maar een paar heerlijke zoete aardbeien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahahahaha mirjam ja als troostvoedsel,
      ik heb dat met kleding kopen, als ik me wil troosten,
      en ik kan je zeggen, ik heb een leuke outfit gekocht:-)
      misschien toch maar beter aan de aardbeien dan hé.

      jawel de zomer.... en nu gaan we weer zo'n beetje aftellen,
      jammer, maar da's het enige waar we als mens niks over te zeggen hebben hé

      misschien maar goed ook.

      dag mirjam

      Verwijderen
  36. Voor Roosmarein de hartelijke felicitaties xxx

    En ja... de kersen staan hier alweer in volle bakjes aan de weg, mjammie.....
    Aardbeien heb ik vandaag ook best wel veel gegeten, en nu
    moet ik uitkijken want anders ben ik zelf bijna een aardbei hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaaaaa helma ik zie het al voor me,
      lekker smullen,
      die kersen daar zit ik me ook al op te verheugen weet je,
      leuk om naar uit te kijken,
      de feestlijkheden rollen van de band:-)

      *plop*
      daar gaat weer een aardbeitje,
      oh nee het is helma:-)

      xxx

      Verwijderen
  37. O, wat die uitroeptekens betreft: soms lopen ze helemaal door, is het een streep zonder punt eronder. Niet mooi! Leek dat eens beter te gaan en nu wisselt het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Was jij jarig gisteren?
    Schande voor mij!

    EEN HELE DIKKE KUS VOOR JE VERJAARDAG!!!
    Ik hoop hartelijk dat de aardbeitjes gesmolten zijn in je mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. 2 kilo van deze sapperdeflapkes stonden vandaag op de achterbank........en lekker dat ze zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥