One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-06-2012

22.06.Romantisch hé.









*KLIK*


het meest romantische nummer ooit.






en wat moet ik ermee....


weet even geen weg, met m'n romantische gevoelens: -)






weet je wat dien...


maak een mooi logje,




laat wat mooie foto's zien,

foto's die je nog niet hebt laten zien liefst,


neem een leuk iemand in gedachten en daar het daar aan op,






wel....


zo zei ik in gedachten


da's niet zo slecht gedacht:-)






Ik praat tegen mezelf,


Heb het alleen sinds onze Gijs er niet meer is niet meer


In de gaten, :-)






gij stikt hillgaoer niet zo krom in mekaor...


zei m'n alter ego :-)






kijk, zo samen kom je nog eens ergens:-)






Deze foto's zijn genomen op de floriade een aantal weken geleden,


maar wil je wel geloven dat ik ze vergeten was,






beetje dom zou maxima zeggen,


maar ik plak daar een ander etiket op,






een suffe muts:-)


da's de benaming die ik me zelf zou willen geven.


klinkt niet al té min tóch:-)





en geeft me een goeie reden om op tijd een oogje dicht te knijpen,






Jongens nog aan toe,


vrijdag, en het is "alweer feest" whaaaa.







Lieve *Freckie*

een héél romantisch nummer voor jou, : -)


en een dikke proficiat alvast,






we komen er zo aan met het kado onder den arm.


en ik ben errrrrg benieuwd naar dat snoetje van jou: -)


als je het ziet,






Lieve webbies






Wandel gerust een stukkie mee door den hof,






en pluk een arm vol bloemen, ik ben ik een goeie bui vandaag,


en jullie moeten zoveel doorstaan van mij: -)





ja gij daar, vat maar een mooi roze boeket,


dat past wel bij jou: -)







en ik ken iemand.. die zit nou te lachen,


die is hélemaal besmukkeld van lila,en paars: -)


awel rebbel vrouwke, doe niet moeilijk,

vat mee vat mee..






en voor wie ook wat hebben wil,


ik sta het graag af,


als het kan bijdragen tot jouw geluk,

dan hopla maar weer,





een héél fijn weekend gewenst webbies,


ik denk....


dat wij laat thuis zijn,





dus wacht maar niet op ons,


doe de lamp maar uit,





geef Rufus een haffel voer: -) een knuffel en een zoen,


en leg de sleutel maar onder de mat


dan vind ik 'm wel,





veel plezier met je boeketje,


en en tot gauw hé.



doeggggg



xxx





Eehhhhhh was het nummer nou voor jou

net zo romantisch als voor mij?? : - )


Roosmarijn zal nog wel langskomen

om te bedanken voor alle


lieve reacties,


dat vrouwke,

is zó jarig dat ze een jaar overslaat:-)




dag roosje:-)'t was wel fijn hé zo jarig te zijn: -)












84 opmerkingen:

  1. Van Roosmarijn naar Freckie-feest... Leuk logje, Klaproos !
    En voor Freckie 'hiep,hiep, hiep... hoera...' !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weeral een jarige
    ook voor Freckie gefeliciteerd

    hoe kon je die mooie foto's nu vergeten, foei Dien
    lila en paars daar zeg ik ook geen nee tegen, is zo heerlijk zuiders

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ann,
      ik heb heel andere zaken aan mijn hoofd dat weet je toch?
      heb ik het were een beetje goedgemaakt??

      xxx

      Verwijderen
  3. Ha Klaproos,

    Heerlijk zonnige foto's, een mooie bloemen en mensen pracht.
    Ach vergeten, wat is vergeten, kwijt raken is erger. (je snapt hem)
    wat die man in het rosse heeft, ben ik nu kwijt, hoera.

    Ot, even voor de duidelijkheid: ik ga zelf niet naar graspop, onze zoon met vrienden.
    Voor mij veel te druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Freckie....? Ik zat er helemaal klaar voor......

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klaproos wat ben je toch een heerlijk iemand
    die met woord EN beeld
    tot de verbeelding spreekt.
    Ik dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik dank jou cheet voor dit mooi compliment

      en een heerlijk weekend wens ik jou.

      Verwijderen
  6. Hieperdepiep voor de jarige!
    Gelukkig dat je je de nog herinnerde dat je foto's van de Floriade had. Het zou zonde zijn geweest om die ons niet te laten zien. Ik heb er van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. KlapRosa, je bent een gekke FLAPMUTS....
    en kijk er naar uit je morgen avond op mijn feestje te zien :-)))

    Dag Lieve, Tot Murge,

    XX Freckle G.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey sweet freckie,
      wat leuk dat je op "mijn" feessie bent hier,
      vanavond ga ik je eens goed grijpen,
      heb er zo'n zin in hé:-)

      leuk om pap en mam te zien ,enne je weet welle:-)

      dag meissie, tot straks
      xxx

      Verwijderen
  8. tusse
    duim e wijsvinger
    kiemt
    nix


    khvj x esz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee esz,
      dat gaat dood.

      :-)

      dat zie je goed:-)

      dank je wel hé.

      Verwijderen
  9. Gelukkige verjaardag iedereen ;-)
    Niet drammen aub, ieder zijn beurt ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owww jij bent toch al zo goed in het hartverwarmen, en de laatste foto is de parel in de kroon, ehm - of de kers op de taart. Nou ja zoiets!

    En goed dat ik ook alvast opgewarmd ben voor de Floriade, dan kan dat ook een feest worden eind volgende maand. Die draak wil ik ook wel zien! En het zen-restaurant natuurlijk.

    Liefs en een feestelijk roosje!
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahhh clemens, ik hoop dat jullie nét zo'n mooi weer hebben als wij toen,
      dat was prachtig,
      aj hé clemens,
      ook daar volop hartjes,
      als je ze maar zien wilt:-)

      dag cleeeeee.

      xxxx

      Verwijderen
    2. Hartjes! Dat is goed ik zal ze zoeken!

      Verwijderen
  11. Proficiat voor de jarige...hiep,hiep, hoera...!!
    Zo rol je van het ene feestje naar het andere.
    En morgen in dat heerlijke hangmatje denk ik.
    Op naar een fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel dat denk ik ook marjolijn,
      lekker matje staat al klaar :-)

      Verwijderen
  12. De Floriade! Die heb ik op mijn lijstje staan voor mijn aanstaande bezoek aan Nederland en zo te
    zien is het de moeite waard! Zijn dat de beroemde woestijnrozen in de vierde foto? Geniet van een
    fijne dag en een nog fijner weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja moon die zie je bij tunesie,

      erg mooi om te zien en vééél... oef...


      jij ook een héél fijn weekend hé,
      tot morgen maar weer

      xxx

      Verwijderen
  13. Ik was al aan het denken "waar".
    De floriade, dus.
    Mooie reeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt nogal wat af te feesten...en dàt net voor het weekend!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we vieren elke dag feest billy,
      vanaf het momnet dat de oogjes open gaan :-)

      jij weet toch hóe snel het leven een andere wending kan nemen,....

      xxx

      Verwijderen
  15. Goede morgen Klappertjelief. Of ben je misschien al op weg om er samen met de gelukkige van vandaag, het feestbeest uit te hangen? *wink, big smile*. Hoe dan ook maak er een schitterend dagje van en straks een even schitterend weekend. Want ik ben er nu wel eventjes, maar straks weer niet, dus wens ik het jou allemaal vandaag toe!
    OT: mooie reeks foto's inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou gerda. jij bent ook lekker aan het feesten hé,
      geniet er maar van, ik kom vast even kijken morgen:-)

      dikke knuffel,
      xxx

      Verwijderen
  16. Mogge Klappertje...

    Jij gaat lekker feesten en beesten en wij maar schraal aan de koffie?
    Neen! Driewerf Neen! Dat doen we niet...
    Wij gaan ook feesten en beesten.
    Het hele weekeinde!
    We gaan van leer en tekeer.

    En volop genieten van alle lekkernijen die voorbijkomen.

    Roberta Flack...
    Ik was eens zo ontzettend verliefd en draaide dit nummer keer op keer.
    Ik voel het weer...
    Zo'n heet nummer eigenlijk...

    Dagdagadagadagadagggggg, dikke smak van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wowwww marlou,
      ben blij dat jij dat ook zo mooi vind:-)

      "geweldig"
      laat de verliefdheid maar waaien moppie,
      heerlijk gevoel toch :-)

      xxx

      Verwijderen
  17. Wat een mooie reeks foto's alweer, heerlijk om naar te kijken en tot rust te komen @->--

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé anna,
      als het daar rustig is zit je er ook heel fijn,

      xxx

      Verwijderen
  18. Mooie foto's van de Floriade. Jammer dat het zo ver weg is voor me.
    Heel mooi nummer van Roberta Flack, ken het wel maar heb er geen dierbare herrinneringen aan.
    Maar aan zoveel andere wel.
    Weer een jarige, dus weer feest, geniet ervan !!
    Blij dat ik toch ff op deze manier naar Floriade ben geweest ;-)
    Ziet er supermooi uit.
    Gezellig weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahhh da's fijn tiny,
      nu hoef je de reis niet te maken hé:-)

      wel ik laat je het mooiste zien dat weet je:-)

      xxx

      Verwijderen
  19. Hoe kun je zulke mooie opnames van de Floriade nu vergeten..
    maar aan de andere kant wat in het vat zit verzuurd niet,,
    wat heb je er mooie opnames van weten te maken en zonder al te veel
    mensen...dat is dan altijd mijn opdracht..ergens waar veel mensen zijn
    foto's proberen te maken zonder al die mensen..een paar kan geen kwaad maar
    het moet niet over heersen...
    Maar je foto's zijn TOP..
    bedankt voor het bloemetje..heerlijk!! lekker een gevuld vaasje het weekend
    over!! Feliciteer Freckie van mij en ik wens jullie ook een fijn weekend

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou precies nieske,
      dat wil ik dan ook,
      zo min mogelijk mensen:-)
      maar soms zie je weleens wat natuurlijk:-)

      en er waren best veel mensen, maar die wild ik ook niet,

      dank je wel voor je bezoek,
      jawel, het gaat een héél fijn feest worden,
      daar geloof ik in:-)
      xxx

      Verwijderen
  20. zo een vrijdag ingaan is toch wel een heel heerlijk gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel jarigen in het clubje dus. VAnharte gefeliciteerd.
    De paarse blomme zijn het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yessss redstar,
      feest alle dagen:-)

      dat moet ook wel na verdriet toch....

      Verwijderen
  22. prachtige fotografie Roosje...

    en een bindtekst waar ik vrolijk van word...

    amuseer je

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Uw teksten zijn zo mooi , tussen die schitterend foto's meis ... zucht... dikke knuffel !xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jouw teksten bij de zeer mooie floriadefoto`s hebben het geheel toch wel een diepe dimensie gegeven.
    Prachtige gebouwen en architectuur, maar de bloemenzee zie ik niet zo.
    Geweldige log, prachtig mooi aan elkaar gebreid op Dien`s wijze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de bloemenzee heb ik er ook niet gezien, op dien's wijze marjolein,
      :-)

      ik begin de poppetjes nu weer te zien:-)

      Verwijderen
  25. Je hebt er een mooi vrolijk logje van gemaakt.
    En nu nog een mooi weekend, maak er wat van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het was een heerlijke vrijdag ja,
      en de zaterdag is om te rusten en de zondag gaan we weer feesten...
      ik kom weer tot leven geloof ik:-)

      Verwijderen
  26. met een lieve glimlach naar al die glimlachende houtschijfjes, met mijn armen vol lila/rose/blauwe bloemen wil ik je zeggen dat als ik die woordverefficatie uit doe, ik onmiddelijk bezoek krijg vanuit Rusland, moet mijn penis (heb ik niet)groter worden en kan ik grote bedagen in Nigaria besteden.
    Ik vind het ook waardeloos en moeilijk te lezen en en en
    maar sinds mijn malware gedoe neem ik geen risico's meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik begrijp het lieve yvette,
      jammer,

      die russen verpesten zo wel de sfeer hé...

      Verwijderen
  27. oeps...vergeet ik te zeggen....ik mag u graag ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. zo een mooie log
    geef iedereen maar een fijn knuf
    en bedankt dat we mee mogen genieten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaan sloeberke,
      doe maar lekker genieten met je sloeberke hé:-)

      Verwijderen
  29. Wat een mooie wandeling.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel ann,
      het was meer een ...
      jawel wandeling, je zegt dat wel goed:-)

      Verwijderen
  30. Heel mooie reeks Dien.

    Prettig weekend,
    jan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, mooie muziek! Ik kende het wel van vroeger, word er een beetje weemoedig van!
    Schitterende foto's, en feest ze!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Positive thinking!!

    fijn weekend Roosje!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooie beelden, er zitten pareltjes tussen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wie wat bewaard dieheeft wat Klap !!
    Ooit lang geleden ben ik ook eens op de floriade gweest, maar ja dat was ver voor het digitaletijdperk.
    Fijn weekend klap en zo te lezen maak je er weer een feessie van

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ja ria,
      je had toen ook plezier hé

      ja hoor,
      we hebben het erg leuk samen, lachen en gezelligheid, wat wil een mens meer:-)

      xxx

      Verwijderen
  35. Het is wat met die gevoelens, en suffe muts is inderdaad niet mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ha Klaproos,

    Eigenlijk vind ik het vreemd dat de politie toezicht houdt, meestal is dat een particulier bedrijf. oma

    ot,echte herinneringen gooi je niet weg, die koester je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ja oma,
      die zie je toch overal.
      het was wel lachen met die man in dat wagentje,
      die net daarvoor tegen mij gezegd,
      watch out the police is coming to get you,
      :-)

      bij wijze van grap omdat ik iets oneerbaars deed bij iemand:-)
      en plots kwamen ze hem voorbij steken:-)

      Verwijderen
  37. ...zoveel mooie foto's dat kan alleen van Roos zijn...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Romatiek zit in kleine dingen, maar het is heel groots.
    Nu ben ik meer een liefhebber van geen mensen, en die krijgen dan ook mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie serie Klaproos, wens je een heel fijn weekend.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Tuurlijk, dit is een hartstikke romatisch nummer! Als ik de eerste tonen hoor, zwijmel ik weg en denk meteen aan de eerste keer dat ik mijn Lief zag...Daar krijg ik heel prettige rillingen van.
    Fijn weekend en bedankt weer voor je fijne blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Weer een klaproosje serie vol zon en glimlach ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi, vrolijk en zonnig blog lieve Dien :-)

    Tovert gelijk een superlach op mijn gezicht xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Er zullen maar weinig mensen zijn die de Floriade op deze originele manier vastleggen. PRACHTIG.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. had ik in de vakantie ook nog heen gewild, helaas is het er niet van gekomen (en de vakantie is op)
    dus geniet ik maar van jou impressie van deze Floriade.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥