One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-06-2012

29.06. Motdomme toch










Even geen muziekjes want schijnbaar zijn we gehackt


hier op dit blog:-)



welke gehacktbal heeft dat op z'n geweten?






Motdomme toch nie an toe,


motdomme motdomme motdomme

zo, da's eruit: -)



je moet niet ver gaan voor mooie dingen


soms brengt moeder natuur het aan je achterdeur...




wring ik me in allerlei bochten


om de tijger aan mijn achterdeur op de kiek te zetten,


hou der zowat een dubbele hernia aan over,




blijkt ze motdood te zijn:-) ehhhhh ( morsdood)



awel...


da's dan weer handig meegenomen webbies,


het hóeft écht niet altijd zo moeilijk te gaan :-)





zie eens hoe ze naar jullie lacht: -)

en haar hartje laat zien: -)





Wat een knap vrouwke hé.: -)

om te zoenen zo mooi: -)


Dat doch’k ok…



Tot morgen webbies,




xxx










71 opmerkingen:

  1. hahaha ik dacht al wat is er bij klappie loos.Mooie foto weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi in een logje gevangen, Klaproos !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wil er nou mot met jou? Die gehacktbal moet toch weten dat je dan gehackt met ze maakt.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) yes mario, gehacktdag, op vrijdag,
      reken maar van yes: -)
      wat denken die motten wel ...

      xx

      Verwijderen
  4. ha, motje heeft je goed liggen, jij bang dat het zou wegvliegen
    heel knap met z'n pelsen vestje aan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Klaproos,

    mooie mot, meestal zie je ze niet, moet je echt in het donker naar buiten, brrr.
    Gehackt, dat mag je helemaal niet doen bij klaproos. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi motje deze witte tijger....
    Die hakt die kakhackers wel in de pan roozsie :)
    :)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ehmmm... ja... Tuurlijk, heel mooi... En maar een beetje eng hoor. De foto's, die zijn zeker mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie beestjes, die motjes, toch zie ik ze graag alleen maar buiten.
    Op naar een fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach marjolijn, zo'n knappe gast mag wel hoor, van mij wel :-)

      Verwijderen
  9. Oh oh .... motdood, maar toch een bjoetie om te zien! Iets soortgelijks zat hier in de tuin, mooi zijn ze!!!
    Volgens mij hangt er iets in de lucht, want ik had mot met Firefox die 't vertikte om een van mijn foto's
    naar mijn blog te uploaden! Gelukkig zijn er ook nog browser die wel willen meewerken :))Hihi, jij problemen
    met 't geha(c)kt en ik met de cookies, tis me wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. misselijke zaknen zijn dat moon,
      nu ja der zal wel weer een olopping voor komen denk ik hé.

      Verwijderen
  10. "Mot met de Witte Tijger"
    Lijkt wel een Chinees sprookje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heeft zij een mooi kleedje
    Prachtige foto`s

    @ En het was top !
    `Stralend weer en stralend bruidspaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel marjolein ik heb aan jullie gedacht,
      het was een fantastische dag

      Verwijderen
  12. Dus toch gehaktdag, want het is vrijdag! Hihi, ik dacht dat dit bij jullie op woensdag was...
    Wat een mooie serie motten lieverd, jij bent voorwaar een krak in de macrofotografie!
    Voor jou:

    zeven motten in de mantel
    Wiedele wintel wiedele wantel

    zeven motten in de mantel van mijn vrouw nauw, nauw
    Die twee grote zijn de ouders, en die wonen in de schouders
    En de kindertjes die zitten in de mouw, jauw, jauw
    En de kindertjes die zitten in de mouw, jauw, jauw

    Boeremop zegt is het lekker
    Morgen gaan we naar de jekker
    Morgen gaan we naar de jekker van mijnheer, heer, heer

    En dan krijgen we als toetje
    Nog een heerlijk vilten hoedje
    Nog een heerlijk vilten hoedje met een veer, veer, veer
    Nog een heerlijk vilten hoedje met een veer, veer, veer

    Eerst meer zoet die mouw opeten
    En niet het manchetje niet vergeten
    als die mouw op is dan zeg ik jullie vast

    Mag je naar het motte schooltje
    In het roze kamizooltje
    Op het allerhoogste plankje van de kast, kast, kast
    Op het allerhoogste plankje van de kast, kast, kast

    Wiedele wintel wiedele mantel
    zeven motten in de mantel

    Dan gebeurt er een verschrikkelijke ramp, ramp, ramp
    Want ze gaan de kleren luchten

    En de motten moeten vluchten
    En ze vluchten in de franje van de lamp, lamp, lamp
    En ze vluchten in de franje van de lamp, lamp, lamp

    Het kleinste motje zit te klagen
    En om rib fluweel te vragen

    Maar de vader zegt dan eindelijk toe slot, slot, slot
    Blijf maar zitten eet maar franje
    Anders komen ze weer aan je

    Ja, zo is het leven en wat mot dat mot, mot, mot
    Ja, zo is het leven en wat mot dat mot, mot, mot
    © Annie M.G. Schmidt

    Fijne dag nog meid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhh gerda, wat een mooi gedichtje heb j e weer gevonden
      geweldig

      Verwijderen
  13. Schitterend, zeker met het bovenstaand gedicht erbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Motdomme Klappertje, de muziekjes gehackt??
    Dat pik ik niet. Zijn ze helemaal van hackje getikt.
    Ik vind het juist altijd zo lekker zo'n muziekje erbij.
    En ik laat het altijd een tijdje lekker aanstaan..

    Motdomme, motdomme.
    En dan die dooie beeldschone zilverwitte mot.
    Dat die vereeuwigd zou worden had ie nooit gedacht.
    Maar wel gehoopt natuurlijk. Het mooie teigetje...

    Dagdag!
    Dikke packert van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel hé loutje van jou wete ik dat je graag de muziek aan zet,

      en da's alleen al waarom ik er zo van baal,
      motdomme missleijk gehacktballen:-)
      maar ik laat het mijn goeie humeur niet bederven hoor,
      het leven is te kort om door een paar galbakken
      je humeur op scherp te laten zetten nietwaar: -)

      dag moppie,
      xxx

      Verwijderen
  15. Haha moest lachen om je en ik houd van mensen die aan het lachen maken. De meeste maken slechts aan het huilen. Haha. Je witte tijger ken ik en kom ik zelden ook hier wel tegen. Je hebt er een fraai logje van getrokken in alle stilte....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat ze dood is.
    Gelukkig heb je deze mooie foto's van dit prachtige zacht zijden motje nog kunnen maken.
    Mooi zo als je de details hebt gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ze heeft zijn leventje nóg eens mooie plaatjes gegeven hé.

      Verwijderen
  17. Gehackt op vrijdag hoe halen ze het in hun hoofd !!!
    Maar je motje is hartverwarmend, jammer dat het motdood is.
    Ook dit nadeel zette je om in een voordeel door een prachtige foto's van te maken als een laatste eerbetoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. inderdaad ada,
    dat denk ik dan ook,
    mooi beessie ga maar heen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een keertje rustig foto's maken is ook wel eens prettig toch?
    Geen haastig gedoe, alle tijd om details (hartjes) te ontdekken...
    Mooie serie Klaproos, jammer van je muziekje, maar dat komt gegarandeerd wel een keer...
    Heb een goed weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jan , ik moet er hard aan trekken om een beetje hulp daarvoor te krijgen, ze sturen me van het kassie naar de muur,
      máár je kent me,
      ik geef niet gauw op:-)

      fijn weekend, en vanavond.....
      is er weer muziek,maar dan anders.

      Verwijderen
  20. Ja ze zijn heel mooi Roosje..
    ik had ook al eens het genoegen dat er eentje bij ons op de achtermuur
    van ons huis zat...je kunt ze dan uitvoerig vastleggen, ze vliegen overdag echt niet graag, als ze nog leven
    dan hè, omdat het nachtvlinders zijn, mooi toch dat er zulke beauties rondvliegen in het donker..
    de natuur steekt fantastisch in elkaar toch..
    mooie opnames, vooral leuk dat je de onderkant eens laats zien...

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel nieske, de natuur is zo mooi als men maar wil zien,
      "geweldig"

      fijn weekend hé

      Verwijderen
  21. Je hebt oog voor het detail en weet van
    een simpel iets een mooi logje te maken in beeld en woord.
    Knap werk, Dien.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 't Is wat met die hackers. Moet ik mijn dagelijkse muziekje bij je missen. Maar het kijken naar de prachtige mot vergoedt veel. In gedachten zing ik het liedje van Dorus erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie blog weer , en ik geef jou ook een kusje ; aan mijn lief Roosje !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat mooi ja en dan had je toch nog een gelukje dat een dooie mot niet ver weg vliegt,maar je hebt hem wel heel mooi te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zelden is een dot van een mot zo mooi in beeld gebracht !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Even offline en zie weer allemaal mooie blogjes bij jou!!! Fijn weekend Dien x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gehackt zei je?
    wat zei ik je nu?
    bij mij komen nu weer allemaal bedden voorbijvliegen, dus ik zet mooi mijn spamdetector weer aan ..sorry klappiedeflappie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee lief ding, het ene heeft niks met het andere te maken:-)

      Verwijderen
  28. Motdomme en gehaktbal haha
    vast een goede opvoeding gehad

    Kan het niet zijn dat er veranderingen bij blogger zijn doorgevoerd en dat daarom je muziekje niet werkt?

    Wens je toch een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee rebbelke,
      ik ben gehackt op mijn andere blog, maar mijn domein moet omgezet worden,
      daar ben ik vaanvond achtergekomen:-)

      Verwijderen
  29. Geen muziek, nee toch, motdomme. hihi. mooi klein tijgertje dat wel en ik heb maar even terug gelachen.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat motje ziet er zacht en donzig uit.
    En zomaar bij de achterdeur, je hoeft het niet altijd ver te halen!
    Ik wens je een heerlijk weekend, Klappertje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Was dat een van de twee die in Doris zijn jas zaten ?
    Jammer dat ze dood is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaa. jawel hé,
      het zou kunnen maar dorus is er al zo lang niet meer :-)

      Verwijderen
  32. Ach gottegottegod ... een dooi mot ...
    Maar het was wel een mooie mot!
    Goed weekend, klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fotografeerd wel wat makkelijker een dooie mot. Mooi zijn ze zeker.
    Ik had in de gaten dat er iets mis was met je muziek, jammer.Maar het is ff niet anders.
    Gezellig weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. de muziek is er niet ,maar je log is weer schitterend met mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik zag hier gisteren een erg kleurige vlinder in de tuin, jammer genoeg geen fototoestel bij de hand...
    Fijn weekend, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie ontmoeting en wandeling met Marlou.
    Die kippies zijn mooi. Geven ook rust in het kippenhok.
    Ach een dode vlinder blijkt ook fotogeniek te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi diertje en zo mooi afgewerkt hè? We boffen er toch maar weer mooi dat jij daar niet overheen keek!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik was het niet, de goddelijke MOT mag me bliksemen als ik lieg. Ik zou niet eens weten hoe dat moest, dat hacken.
    Maar ach, laten we het hebben over die vlinders. Nou ja, Kakel zegt het al zo mooi. Daar sluit ik me dan maar bij aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ikwashet ook niet Klapper.....hoe haalt iemand het in zijn hoofd...waar zijn sommige mensen toch mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik had laatst een mot in mijn jas..haahaha
    Mooie dingen zitten in je nabijheid, Roosje!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥