One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-09-2012

02.09 licht van water










*KLIK*

Openen in nieuw scherm, en venster klein maken





ik zag door je ogen het licht van water


de weerspiegeling van wat ooit was


de kijk op wat ooit zou kunnen geweest zijn


maar nu nooit meer kan




ik zag door je ogen het licht van water


de wens naar diepere verlangens


de smeekbede van een droom


de laatste flakkering van hoop naar verandering





ik zag door je ogen het licht van water


de vluchtig weggepinkte traan


de kleine gemaakte glimlach


het verdriet over het verlies



ik zag door je ogen het licht van water


ik zag jou en mij






mercutio














30 opmerkingen:

  1. Phil Bosmans..., een grote meneer, Klaproos !
    Je spatfoto's zijn leuk !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie tekst!
    waterpret, altijd leuk
    ik nam vandaag ook nog foto's van kinderen bij een fontein
    maar dat is voor later :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Klaproos,

    De spruik van Phil Bosmans is oprecht waar, net als de foto.
    De andere foto´d zijn prachtig gemaakt, de tekst past bij mijn ossenbloed rood gevoel. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer super bij elkaar gezocht...
    ik weet niet hoe je het doet..
    eerst de foto's maken en er later tekst en muziek erbij zoeken..
    of heb je de muziek en woorden al klaar liggen en maakt er later de foto's bij...

    pffffffffff hoe dan ook...het is weer een prima match!!

    fijn weekend, lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel nieske,
      ik wete het ook niet, het loopt gewoon altijd??

      Verwijderen
  5. Mooie serie Klaproos, de foto's zouden vandaag gemaakt kunnen zijn......
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderwel zoals je tekst, foto's en muziek hebt weten te combineren! Ik heb genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gevonden uit dat wortelhout, "Een Medusa" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owh vroeger had ik wel meegedaan, maar brrrrr, ik moet er niet meer aan denken.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een waterpret heeft deze jongen. Ik zou er zo bij in willen en mee spelen. Ja ik weet het ik ben 44 maar het kind in mij blijft bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk die water spetters...!!
    Fijne zondag, geniet volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben net wakker en krijg plons plons haha!
    Heerlijk fris en weer zo goed gedaan!
    Groetjes en een fijne dag Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een waterpret. Weet je nog hoe het als kind voelde dit te doen?
    Ik wel. Heerlijk, vrij, en tijdloos..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een tekst om stil van te worden.
    Ik heb hem een paar keer gelezen en in mijn gedachten opgenomen.
    Het gedicht van Phil Bosman heeft een diepe betekenis!
    Fijne zondag.
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die foto`s zijn uitmuntend!!!! En de tekst past er zo mooi bij Klappie.
    Hat was genieten Klappie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha KLaproos,een mooi gedicht
    alles wat een mens nodig heeft
    water de zon de liefde en een mooie bloem.
    Prachtig foto,s het speelse kind in het water.
    Fijne zondag.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hele mooie tekst erbij ,en ik betrap mij erop dat ik gisteren om de plassen heen gelopen ben,terwijl ik er eigenlijk heel hard in had willen springen.o wat dom weer een gemiste kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke beelden, dat hebben we allemaal te weinig gedaan als we klein waren, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een genoegen geweest om bij je langs te zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Phil Bosmans... zijn spreuken doen het nog altijd ;-) Mooie en speelse foto's @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat onbezorgde genieten van het spelen met water samen met de tekst van Bosman is af.
    fijne zondag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige foto Klapper...

    ik lees liever iets van Phil Bosmans dan van Nietzche

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ...Phil Bosmans is liefde hé Roosje...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kinderen zijn net jonge honden, mocht jou hond niet mee spelen in dat water?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie tekst weer Dien.
    Ik ken mercutio eigenlijk helemaal niet,
    maar als ik het schrijfsel lees dan heeft
    het een mooie en diepe betekenis.

    Liefs, Helma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O, is het een Medusa! Had ik anders ingeschat maar het is toch heel mooi, piew.
    Ook de gedichten, echt wauw.

    En je muur van water...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Liefde is heel belangrijk.
    In zijn moeilijke momenten ervaart een mens vooral hoe belangrijk liefde is.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoeveel mensen heeft Phil Bosmans ontroerd door zijn wijze woorden...
    je foto's zijn een aanvulling... een verlengde... het past zo wondermooi

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥