One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-09-2012

06.09. From Lottum with love










*KLIK*

Openen in nieuw scherm, en venster klein maken





From Lottum with love






Las ik onderweg,

tijdens dit prachtige rozenfestival,





En…





Echt, geloof me,





Ik ben niet vaak stil te krijgen,


maar




ook zónder ijsje : -)




Heb ik *KLIK* hier




Met de mond open lopen gapen,





Tijdens het Rozenfestival 2012





zullen de verschillende culturen door de roos worden verbonden





Een drie kilometer lange wandeltocht





voert u langs honderdduizenden





rozen en schitterende mozaïeken






Werkelijk waar,





Je komt ogen en oren te kort





Een bijzonder lichtspel in de kerk,


Wat ik,


Eerlijk is eerlijk : -)




Van de buitenkant liever zag.




My dear lady :-)






J’aime deux choses :


Toi et la rose,


La rose pour un jour,


Toi pour toujour




Antigone.





Alle gekheid op een rozenstokkie,




Ik heb er supergenoten


en denk er met plezier aan terug






dag webbies,


“ from lottum with love”




xxx















64 opmerkingen:

  1. Gôh..., Klaproos..., da's mooi... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch een logje waar je rozig van wordt.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi! Dank je dat ik mocht meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    Wat moet dat mooi zijn geweest.
    Ik wist niet dat dit rozenfestival bestond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. elke twee jaar
      zoveel werk is het om het voor elkaar te krijgen

      Verwijderen
  5. ...niet te geloven hé...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een Roosje tussen de rozen. Wat zal jij genoten hebben. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Klaproos,

    Wat een mooie bloemen pracht, geweldig.
    De kerk vind ik wel heel indrukwekkend gedaan, zeker met het licht erbij. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. From Ballum... with love.
    Adembenemend zo mooi....
    Hoe is ie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. héél erg goed, maar wel erg gezellig druk met de kleine:-0
      maar ik geniet van elk moment, het is maar zó kort dat hij zo klein is hé.

      Verwijderen
  9. Dank zij jou log heb ik het dan ook eens mogen meemaken.
    Een knap verslag over deze rozendag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, Dien, wat een mooie logjes heb ik weer gezien!
    Het was weer even zo he, ik was hier weer veel te weinig. Sorry!
    Heb in ieder geval deze twee logjes al bekeken, wauw. Ja, natuurlijk hebben rozen naast pracht ook kracht! Piew, dat festival had ik ook mooi gevonden. Die foto van de kerk van buiten vind ik ook heel mooi. En owww dat jonge beessie van je, het is echt lief. En groeiend! Heb je er al veel mee gewandeld?

    Dank je voor je reaktie :)
    Haha, nou ik bezorg je graag die ochtendervaring :)
    Ja, praat me er niet van, dat houvast kan zomaar opeens wegvallen om allerlei redenen, die bij voorkeur allemaal tegelijk optreden. Mijn zus heeft het echt overvallen.
    En dan nog wat mensen die ik ken(de). Dus niet zo heel gek he dat ik een beetje fanatiek ben in het beperken van de gevolgen van dat wegvallen...

    Het gaat weer mooi weer worden Dien! Plan maar iets zonnigs dit weekend :)

    Liefs en een extra roosje,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat bijzonder om mee te maken. Een rozenfestival. Ikzelf had daar ook nog nooit van gehoord.

    Als ik daar was geweest had ik er ook intens van genoten en de camera was vol geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rozen in overvloed.
    Mooi om te zien.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit apart
    Geweldig
    En wat heb je de sfeer goed weergegeven.
    Mijn dag kan niet meer stuk ;-0
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat mooi zeg, nooit geweten dat er ook een rozenfestival bestaat :-) Genoten van je foto's xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Klappert!

    Dát is nog eens bijzonder: een rozen festival.
    Volgend jaar even waarschuwen, dan ga ik er ook een kijkje nemen.
    Lijkt me een pracht gewaarwording, al die rozen en met een lekker geurtje...

    Toi et la rose. Mooi!
    Die ga ik aan Henry zeggen een keertje...

    Dagdag...
    liefs van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat en adembenemend mooi log over een al even adembenemende versierde kerk. Zo iets heb ik nog nooit gezien, dus bedankt mijn lieve Klapper voor dit moment vol schoonheid waarmee het goed de dag beginnen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. graag gedaan gerda,
    er aan terugdenken maakt me weer blij:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer dat ik geen geur pc heb..!!! :-( Dat er zoveel van rozen gemaakt kan worden. Ik ga gauw ff een bossie kopen!! ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig al die rozen. Wat zal het daar heerlijk geroken hebben
    en al die kleuren. Echt heel erg mooi.Ik heb zoiets nog nooit in het echt gezien
    maar het lijkt me fantasties om dat mee te maken.

    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. daar zitten wat mooie werkjes tussen zeg. En heel wat manuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat lijkt meer een mooie wandeling en drie kilometer is nog net te doen voor me. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een rozen, prachtig.
    Soms heb je genoeg aan één roos maar dit keer geldt overdaad schaadt niet!!!
    Wat een feestje om de dag te beginnen samen met je geweldige begintekst: een cadeautje, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend, Dien
    Ik heb hier enorm van genoten en wat moet het in
    het "echt" indrukwekkend zijn.
    Wat een werk en wat een mooie kerk.
    Fijn weekend.
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zeg het met rozen, kan me voorstellen dat je ogen te kort kwam en natuurlijk nog veel meer foto's gemaakt hebt.
    Ga voor de eenvoud van het mooie roze hart dat spreekt me aan en natuurlijk de laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 'n Prachtige serie foto's en tevens een serie prachtige foto's.
    Een rozenfestival Klaproos, had er nog nooit van gehoord,
    maar ja......ik kom dan ook neet oet Lottum.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee jan ik ook niet, maar als je vriendjes her en der hebt, kom je overal :-)

      Verwijderen
  26. ja wadde het schone reeks en alleen al de omgeving die zoveel uit straalt laat de rozen en de geuren die ze met zich meebrengen !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een Roosje tussen alle mooie rozen ! Tot maandag Lieverd !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige opnames en die van de kerk spannen de kroon..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dag Roosje!

    Prachtig gewoon!!
    Bloemen het mooiste wat er bestaat na dieren.
    Fijne dag nog verder, hier schijnt het zonneke en ga proberen wat klimop af te snijden
    ben al half weg dat gedaan is verleden week en nu proberen de rest te doen!
    Met tussenposen van rust natuurlijk! Anders hou ik het niet vol!!! grrrr
    Nog erger dan een oude dame ben ik! pfff
    Lieve groetjes van annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geeft niks annemarieke, die tijd kende ik ook, maar het gaat weer over,

      volhouden hé.

      Verwijderen
    2. zal ik zeker doen!
      Mijn klimop is gesnoeid en mijn struiken ook, heel dat stuk is nu proper maar mijn man moet alles wel opkuisen want dat gaat niet meer!
      Mijn was is ondertussen gedaan en die ga ik nu nog drogen en strijken en deze avond liggen we weer in frisse lekker ruikende en gestreken lakens, andere he niet dezelfde want dat heb ik niet graag, verander eens graag van motifke!!! hihiii
      Nog een fijne avond he!!!!
      groetjes annemarieke, x

      Verwijderen
  30. Een spectakel daar in Lottum. Ik las het ook al bij weblogster Joke.
    Maar die foto's hier maken het nog eens zo mooi.
    Wat een pracht en praal. Maria zou het graag hebben gezien.
    Maar Plato's knieën werkten niet mee.
    Mooi verslag Klaproos. Je maakte er veel en mooi werk van.
    Hulde, tot je neus er van krulde.
    Plaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nooit geweten dat die rozenpracht er was.
    Fijn weekend met Ace

    BeantwoordenVerwijderen
  32. STIL dat ben ook, WOW wat gaaf en indrukwekkend!
    Had graag met je mee gewandeld, lieve groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat mooie Roos...
    Wat kunnen ze toch mooie dingen maken
    van bloemen, kijk naar al die corso's..
    maar dit is ook mooi..
    prachtig en als jij er al stil van word wat moet wij dan
    en dan waren wij er nog geeneens bij... ;)

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel rozen bij elkaar gezien.
    Mooi dat je dat hier even met ons wilt delen, want een wandeling van 3 kilometer is me toch echt wat te lang.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jan, wij hebben ook dikwijla stil gestaan en even gezeten hé, dan lukt dat wel toch.

      Verwijderen
  35. Tjee Klaproos dat is prachtig. Ik had er nog nooit van gehoord. Het rozenfestival, wat zal je genoten hebben. Dat aparte licht in die kerk vond ik ook schitterend, wat zal de pastoor daar blij zijn met alle rooskes en wat zal het er lekker ruiken. Bedankt voor het laten meegenieten lieve Klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heb je dit allemaal gezien en gefotografeerd op het rozenfestival? Wat hemels. Had er nog nooit over gehoord maar zo'n mooie bloemstukken!!! Schitterende foto's heb je genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Apart en zeer sprookjesachtig en wie daar niet van houden kan is een onverbeterlijke zuurpruim of moet een heel nieuwe bril. Een geweldig mooie serie met her en der een extra hoogtepunt in de sfeer....

    BeantwoordenVerwijderen
  38. de bloemstukjes zijn allemaal toppertjes...ik heb genoten Klapper.prachtig prachtig duizendmaal prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hoe kom je toch altijd bij de mooie plekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zeg het met bloemen... schitterend gewoon @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ongelofelijk, dat mensenhanden dat allemaal gemaakt hebben.
    Mijn favoriet is het 'Perzisch tapijt' in de kerk en de lichtinval op de ramen vanaf de buitenkant...
    Wat een oog voor detail weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wat een mooi iets!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Klaproos, Plato attendeerde me op je log over het rozenfestival in Lottum omdat ik daar ook ben geweest. Maar mijn foto's kunnen niet tippen aan die van jou. Evengoed zijn ze me dierbaar en ik heb ook enorm genoten van de hele dag in de bloemen. Deze mooie reclame heeft Lottum wel verdiend hé! :-))
    Groetjes. Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat mooi een rozenfestival, maar ja Lottum is een rozendorp!
    Een schitterende serie van een prachtige dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Schitterende bloemstukken.
    Jij hebt er weer je hartje kunnen ophalen met al dat moois te fotograferen.
    Prachtig om dat alles te kunnen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. echt geweldig dit, wat een prachtige serie en bloem versieringen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥