One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-09-2012

10.09. Zonder woorden










*KLIK*

Openen in nieuw scherm, en venster klein maken





ik zou


een gedicht willen schrijven,





de mooiste


woorden


van


liefde en geluk




in een verzameling


hier


bij elkaar zetten


om


te vertalen


wat ik voel als ik naar je kijk,






maar..


ik kan het het niet,





er zijn


geen woorden zo mooi


en


groot genoeg,




om je te zeggen


hoeveel


ik van je hou,




een woord,


of


eigenlijk twee,




een


woord


en


een


naam





want


dit gevoel


van mij,


is niet te omschrijven.




poes,


rufus,






xxx















71 opmerkingen:

  1. Heel mooie 'tegenlichtjes', Klaproos !
    Nog eens bedankt voor 'alle' wensen, mocht ik iemand vergeten zijn... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig blog Klaproos, top!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je houd van je poes dus..
    wat heb je prachtige opnames van de poes..
    mooie lichtval...super

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige foto's!
    Ik wou dat je zulke foto's van huiskonijn Bella kon komen maken.
    Ze is een juweeltje om te zien, maar een loeder in gebruik. Bedelt heel de dag om lekker hapjes en aandacht, vooral véél aandacht.
    Wat een knappe kater die Rufus. Als ik een poes was, wist ik het wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Klaproos,

    Je hebt rufus mooi vast gelegd, nog zo heerlijk genieten in de zon.
    Puzie heeft de zelfde tekeningen, alleen nog een roodvlekje op zijn neus. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kunt er blijven naar kijken en foto's van maken.Ik heb hier ok zo een rosse kater lopen, een echte knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke foto's van Rufus die van het zonnetje zit te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie hem al die tekst boven zijn mand hangen.....

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige, scherpe foto's van je rosse Rufus, Dientje

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoe je die rosse poes in de zon wist te vangen. Wellicht een kater?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn complimenten voor de foto's. Je bent een vakfotograaf. Ik moet wel zeggen dat Rufus een beeldschone kat is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's van rooie rufus in het zonneke.
    Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tja, das ook niet zo moeilijk om te begrijpen :-)
    hele mooie maandag gewenst Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag lieve Klappertje,

    RUFUS, poes...
    Wat is dat mooi met het tegenlicht.
    Zo'n mooie rooie...

    Rufus for president!!

    Dikke aai en kroel voor Ruuuuf! ((H))
    En voor jou ook een natuurlijk!

    XXX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kat gebaad in mooi zonlicht en gevat in al even mooie foto's lieve Klapper!
    Voor jou:
    Als de zandman weer verdwijnt en de zon haar zonnestraaltjes schijnt
    Lekker op de rug van onze poes
    Dan valt aan de andere kant de nacht, daar is ‘t Janneke Maan die lacht
    Naar de ingeslapen kangoeroe’s (...)
    © Urbanus
    *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je `gedicht/ode` heb je toch aardig voor elkaar voor poes Rufus ;-0
    Mooie foto`s

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och Klapper dat is nou pure liefde, ik weet wat je voelt voor de beestjes!
    En je eerste tekst (de poes met het hartje) gaat weer in mijn bewaarmap!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Owww wat een prachtige foto's van die rooie rakker en ik begrijp wat je voelt als je naar hem kijkt!!!!!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liefde kan je niet met woorden zeggen hè... dat is eigenlijk onmogelijk... :))
    Maar het gevoel van liefde kent bijna iedereen toch... het is ook zoooo grooots...
    Je hebt van Rufus wel zo'n heerlijke serie gemaakt dat je die liefde er van afspat
    en dat ik het helemaal hier voelt... en op die manier geef jij mij ook die liefde...
    Ik dank je daar voor, Rooske... ♡♡♡ knufff
    Fijne dag Rooske en lieve groetjes van Anna XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's graag gedaan lieve anna,
      zie het maar als bedankje voor al het moois je elke dag weer geeft

      Verwijderen
  20. Hij lijkt twee druppels water op ons Lowietje , niet te geloven ! Is hij ook zoooooooooo lui ?

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaa.
      nee hoor ollie,
      Rufus slaap wel veel maar als hij wakker is is hij niet lui:-)

      Verwijderen
  21. Foto's die een gedichtje waard zijn...En deden politici dat ook maar: gewoon stilzitten en mooi zijn. Dan konden ze het land geen schade berokkenen. Maar ja, dan gebeurde er ook niet veel. Maar moet er wat gebeuren? Wat is er mis met nietsdoen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. och nee eigenl;ijk niks terrebel,
      dat moet immers ook iemand doen he

      Verwijderen
  22. Evenals dierenliefde is ook liefde voor een dier moeilijk te verwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze liefde heeft geen woorden nodig, je laat het hier zo bijzonder mooi zien.
    Rufus straald met het moie licht op z'n lijf de rust en liefde uit, die jij hem geeft.
    Heb een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tja zo'n kat weet wat het is om te genieten hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die kat zit daar lekker zeg. Genieten doet hij of zij.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige foto's
    En een gedicht dat overloopt van liefde.
    Mooi gedaan Klaproos.

    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig, Dien!!!
    Fijne dag en geniet van Rufus.
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige reeks Dien, er is niets mooiers dan tegenlicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is Rufus prachtig in tegenlichten wat geniet ze van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi dier ...en jij houdt van Rufus dat begreep ik wel....dag klappertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Als ik een poes zou zijn, dan zou ik Rufus willen, en niemand anders!!!!
    Rebeckje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach rebeckekeltje.....
      teckeltje dadde bent:-)
      tis jammer dat de katjes je kriebels bezorgen:-)
      dus wees maar content..
      dank je wel hé,

      xxx

      Verwijderen
  32. Van tegenlicht heb ik geen verstand
    Tegenwind: ik weet wel wat dat is
    Maar van Rufus en jullie mooie band
    Daaruit spreekt beslist geen droefenis

    Ik wens alle katten van dees'aard
    De pure liefde toe van Klap en Roos
    Dat doet hun zeven levens goed, want
    Haar liefde is de hemel waard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach plaatje,
      wat lief
      om zo een gedichtje te plaatsen,
      jij schud het zo uit je mouw...
      ik ben je erg dankbaar...

      xxx

      Verwijderen
  33. machtig mooi Klapper..

    het betere blogwerk

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ...alle 'rosse'katers hebben iets Roos...ze zijn zo mooi en of het die van jouw of buurmans kater is weet ik niet...toch schitterende foto's, groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat goed gezien hoe het licht door de vacht speelt. Fantastische serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie rooie lieve Klaproos, wij hadden er vroeger ook zo een,
    Rechtig zijn ze. je foto's vertellen het allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig zoals je de poes in de zonneschijn hebt gevangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Poes Rufus geniet van het zonnetje en jij van Rufus
    Bijzonder en liefdevol vastgelegd'
    Prachtig in het tegenlicht Roozs.
    Mooi.........
    :)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Rooie en valen zijn donderstralen hihi..

    maar het is ook een dotje hoor.
    Kan me voorstellen dat je van deze rakker houdt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. moest gelijk aan Jan Jans en de kinderen denken bij deze serie, mooi beest en foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig, die zon op Rufus z'n rooie velletje. :-)
    En ik ken het gevoel: poes, Nickie. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥