One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-09-2012

23.09 aan iedereen die wacht










*KLIK*

openen in nieuw venster en klein maken





Het is niet moeilijk om te zien.


Dat de voorraad langzaam opraakt.


Maar misschien is dat wel goed.


Omdat je dan op eigen kracht moet.


En probeer maar te bewijzen.


Dat het goed is wat je doet.


Aan iedereen.



Aan iedereen die wacht.


Iedereen.


Die wacht op een zomerzon.


Aan iedereen.


Die zachtjes op een wonder hoopt.


Aan iedereen.


Die alles weglacht en altijd wegloopt.


Aan iedereen.


Die dacht dat 'ie niet dapper durft te zijn.







Het is eenvoudig om te weten.


Wat je doen moet als je omvalt.


Maar het is beter als je voelt.


Dat je veilig neer kunt komen.


Omdat iemand je wel opvangt.


En zo is het ook bedoeld.


Voor iedereen.





Aan iedereen die wacht.


Iedereen.


Die wacht op een zomerzon.


Aan iedereen.


Die zachtjes op een wonder hoopt.


Aan iedereen.


Die alles weglacht en altijd wegloopt.


Aan iedereen.


Die dacht dat 'ie niet dapper durft te zijn.





Blof
















33 opmerkingen:

  1. Dit is een mooie tekst, opgesierd met mooie foto's.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan toch geen bluf zijn ;-0

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als we ergens voor staan zijn we allemaal dapper Roosje
    we kunnen meer aan dan we denken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Klaproos,

    Mooi nummer hé, de foto's zijn schitterend.
    Zo verlaat de zon ons langzaam. oma

    ot, we moeten het zeker vaak helemaal alleen opknappen.
    De zonder jou geen ik is overdrachtelijk bedoeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik blijf maar wachten op de tijd dat heel veel dingen zijn afgerond!
    Blij dat ik zoveel kan doen, en jammer dat er van bloggen minder terecht komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tekst en natuurlijk ook weer mooie beelden. Dat zijn we van jou gewoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tekst is natuurlijk mooi. Maar de beelden van de vogel vind ik echt top.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke foto's heb je kunnen nemen van deze zeer bewegelijk vogel. Prachtig.
    Een heerlijke zondag Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We zijn vaak dapperder dan we denken (weten). Heb een mooie zondag Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige tekst die jij met mooie foto's wist te larderen. Dit pareltje neem ik met me mee, de zondag in en ik hoop dat diezelfde zondag ook mooi voor jou zal zijn lieve Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n 'bi-joetje', Klaproos...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie tekst, Dien!
    Ik zoek het nummer eens op

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tekst en soms klaproos sta je versteld hoe dapper je kan zijn.

    Hele fijne zondag.

    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi tekst, begeleid met prachtigste foto's
    van deze dappere dodo..
    super...

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het lijkt wel of de dieren/vogels jou op zitten te wachten. Of wachten ze op je kameraadjes om die een beetje te plagen/uitdagen.
    Schattig winterkoninkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze is knappe log ,foto's tekst zijn af
    dank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een klein en dapper vogeltje welke ik ook weer in de tuin zag maarjij krijgt hem er op en ik niet.

    Reactie op mijn gaaien:
    Ik gebruik de planten om achter weg te kruipen.
    En nee geen garaniums ben dan wel 65+ maar daar begin ik niet aan.

    Groetjes

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ieder vogeltje zingt zoals zijn/haar gebekte is ......

    Zien en Voelen is wat Zij bedoelen.
    Horen wat we willen horen.
    Zien wat we willen zien.
    Is dat wat wij doen misschien?

    Een SUPER plaatje die jij gevoelig omzet in een mooi, gevoelig "verhaaltje"

    Liefs, Attie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een vogel die alles aan kan!
    Waarom wij niet!
    Prachtig geïllustreerd Roosje!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het zijn weer mooie foto's, klaproos.
    Wat de tekst betreft: ik probeer gewoon maar liever niet te vallen, dan ben ik er ook niet van afhankelijk of ik door iemand wordt opgevangen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die heb je mooi op de foto gezet. Is zo'n greappig vogeltje.
    Mooie tekst.
    groetjes en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Is zo'n leuk vogeltje dat geregeld mijn tuin bezoekt. Ik hoop dat ie binnenkort weer komt.
    Mooi staat deze er op want het zijn nogal springere vogeltjes!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wow zo'n schuw vogeltje en dan zo mooi poseren voor je, prachtig vooral de eerste foto vind ik helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige tekst! Mooie foto ook van zo'n klein winterkoninkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vraag me af wat jij meer hebt dan anderen dat die vogeltjes zomaar komen poseren voor jou :) ?Bij mij vliegen die weg!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥