One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-09-2012

24.09 Vrij als een vogel





*KLIK*
Openen in nieuw scherm, en venster klein maken

Soms is zo wereld zo wreed
Dan zou ik weg willen zweven
Los van die loden planeet
Ver van de volken

Weg naar de wolken
vaak is het leven zo zwaar
Dan zou ik op willen stijgen
Ver van geweld en gevaar
Ver van de mensen
Over de grenzen
Vrij en verheven
Als een vogel zou ik zijn

Hoog
over land en oceanen
Hemelhoog
Overleef ik al mijn tranen
Ik zwenk en zweef
Met de wieken op de wind
Ik leef
Boven de dingen
Zo wil ik zingen
Vrij als een vogel
Ja dat zou ik willen zijn

Vaak ben ik angstig en moe
Dan zou ik weg willen vliegen
Ergens en nergens naartoe
Niets meer te vrezen
Vrij wil ik wezen
Vrij en verheven
Als een vogel zou ik zijn

Hoog
Over land en oceanen
Hemelhoog
Overleef ik al mijn tranen
Ik zwenk en zweef
Met de wieken op de wind
Ik leef
Boven de dingen
Zo wil ik zingen
Vrij als een vogel
Ja dat zou ik willen zijn

Niets meer te vrezen
Hoef alleen maar vrij te wezen
Vrij en verheven
Als een vogel zou ik zijn

Boven de dingen
Zo wil ik zingen
Vrij als een vogel
Vogel zou ik willen zijn


38 opmerkingen:

  1. Dit paard hoeft geen vleugels om vrij te zijn, zo te zien....
    Prachtige serie Klaproos, top.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is mooi, Klaproos...,
    'k wil wel nog even grond onder mijn voeten...
    Wat is 'vrij'... ?!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... wat een geweldige foto's. Je blijft er gewoon naar kijken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! De gratie van het prachtige paard. Geweldig! (Bijna) vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze black beauty is al even vrij als een vogel zo te zien
    wat een mooie foto's en bijhorende tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Black Beauty betekent "zwarte schoonheid"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het toch raar he Dien. De mens, de raarste vogel in je twee laatste logjes, balanceert altijd tussen hoop, vertrouwen, en wegvliegen....
    Maar we doen ons best; net als deze beessies...

    Schitterende foto's, prachtige teksten.
    Een goed begin van de week!

    Liefs, Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om het onderwerp vrijheid te verwoorden kun je het beste doen met een paard. En inderdaad schitterende foto's van het paard Klaproos.
    Volgens mij ben je je roeping niet gevolgd. Je had vakfotograaf moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat zou wat zijn hé..!
    Fijne vrije dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, net zoiets als 'als ik kon toveren...' Prachtig Dien en owh zo waar!
    Maak er een mooie maandag van xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ga meevliegen lijkt me wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een vogel te zijn is... maar zo'n dartel paard is ook niet mis. Zeker als ik je mooie foto's bekijk: daar straalt de vrijheid van af lieve Klapper! Fijne nieuwe dag en dito week, geniet van je vrij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige foto's, ongeveer het mooiste wat er is zo'n paard die 'vrij' rondloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's van het 'vliegende' paard met z'n wilde manen !!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie serie....
    tekst en foto's passen weer wonderwel bij elkaar!!
    complimenten Roosje...

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een heel knappe blog meiske en een paard is en blijft een edel dier ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja als je zo'n over de weide rennend paard ziet gaan, weet je dat je de toekomst weer even aan kan. Edel dier geloof ik niet in. Een paard met benen en een mens met "kouwe klauwen", gaat toch weg...Haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig paard, kracht en sterkte straalt het uit.
    Ik wil ook af en toe een vogeltje zijn, lekker wegvliegen van alles....
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waaauw ik zweef al rond als ik die foto's zie!
    Met dit nummer erbij vlieg ik weg als een vogel!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen

  20. als je de gewelddadige dingen soms ziet, en de onkunde van vele mensen om in vrede naast elkaar te leven, zou je inderdaad willen om er even bovenuit te vliegen...

    Fijne maandag, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige actieserie van dat prachtige paard!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja Klaproos vrij als een vogel
    ik zou haast zeggen wie wil dat niet zijn.
    Het is dan geen vogel........
    maar wel prachtige foto,s met paard in galop.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig heb je de schitterende aktie en beweging van het paard vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ...vrijheid lieve Roos zo mooi verwoord...wie zou niet willen, maar bestaat het nog?? groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zul je hebben genoten van dit galoppeerende paard. Een schitterde serie in een passend blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Is dit een nachtmerrie? Droom ik? Maar het is een pracht van een droom. In volle draf ren ik door de kamer van enthousiasme. Wat een beweging SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. bijzonder mooie foto's en een knap geheel

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen

  28. Wat heb je dit beestje er prachtig opgezet, je voelt gewoon de vrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Echt een schitterend dier met die wapperende manen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtige serie van dit galopperende paard, wat een schitterend dier

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Over vrij zijn gesproken... Mag ik met je mee???
    Prachtig paard. Moet je kijken hoe prachtig zijn vacht glanst. De paarden van Anky van Grunsven hebben daar een hoogtezon voor nodig. Echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zou dat paard echte vrijheid in zijn hoofd voelen ?
    zalige foto's van een edel dier

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Vogels komen poseren en paarden worden wild.
    Ben jij een ferme vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het zouden af en toe mijn woorden
    kunnen zijn lieve Dien, en ik was dan
    ook weer danig onder de indruk. ook je schitterende
    paard (volbloed arabier) zijn geweldig!
    Ik zou ook best even dat paard willen zijn ;-)

    Dag lieverd xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥