One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-06-2013

06.06. Zoveel mensen





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken



Ik heb zo eens zitten denken om

Zomaar wat mensen op de prent te zetten,

Want wat zijn er véél

Verschillende mensen hé,

En wat denken ze anders

En wat doen ze anders

En wat is het moeilijk om elkaar

Vrij te laten

In doen en denken

We leggen zo graag regels op

Want dan voelt dat beter..

Denken we,

En of de ander dan gelukkig is…

Vragen we ons dat dan wel af,

Ik weet het niet

Wel…

Zou een wijs mens zeggen

Als je geen sores wilt moet je alleen blijven : -)

En daar heeft ze natuurlijk gelijk in

Maar het is toch ook zalig

Om samen mét iemand te zijn,

Vrij en blij samen..

Zou dat bestaan…

Ik denk van wel :-)
Dag hartjes,


Ik ga wel proberen te plaatsen tijdens de vakantie,

Maar reageren is moeilijk

Wees vrij om te volgen….

Of niet: -)
xxx


34 opmerkingen:

  1. ...leuke plaats voor fotografen zoals jij hé Roosje...boeiende beelden...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto,s lieve Klaproos en wat passen je woorden er goed bij. Ik vraag me ook vaak af hoe andere mensen denken en doen .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt veel verschillende mensen voor je lens gehad, Klaproos.
    Wat een verschil in uiterlijk en uitstraling. Mooie serie.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ieder gezicht toont zijn eigen verhaal. Je hebt vele verhalen gefotografeerd. Heel interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie variatie mensjes, voor elk wat wils zeg maar :-)
    ik blijf volgen Dien, wat had je gedacht
    prettige vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je er de tijd voor neemt om goed te kijken zie je zoveel. Je hebt gelijk het mooiste is vrijheid in gebondenheid.
    Geweldige serie van deze Griekse mensen. Laten ze vooral blijven wie ze zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoveel mensen, zoveel..... blijft leuk, irritant, mooi, tenenkromend, prachtig.....; wat zouden we zonder moeten :-)
    Geniet van je vakantie Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Dien ik mag graag mensjes kijken knap lelijk dik of dun
    Op foto een staat een een oud vrouwtje en er staat jou naam op... Dien.
    Leuk.....
    Groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Klaproos,

    Sprekende foto's, jong oud, ontdekkend en geleefd.
    vrijheid is een groot goed. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi wat een mensen en wat een verschillen. Klapper ik kom je even zeggen dat ik een paar weken afwezig ben. Ik ga even naar mijn tweede thuisland.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Iets geheel anders: "Heb je ook feta gegeten Dien?" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja mooi al die verschillende mensen, met elk een eigen verhaal.
    Fijne dagen meis, geniet volop..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie reeks, ik hou van mensen foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aldie mooie verschillende mensen wil ik wel blijven volgen :-)

    En `houden van is, vrij zijn en toch gebonden` !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende portretten van al even schitterende koppen lieve Klapper! Je ziet het dat jij met heel veel liefde naar de mensen kijkt... En je blijven volgen doe ik zeker want ik kom zo graag op je blog voorbij.... Veel plezier meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cali mera Klappie!
    Wat zijn ze toch fotogeniek, die Grieken.
    De een nog mooier dan de andere.
    Die man met die pijpekrulletjes... daar zou je toch een biertje mee gaan drinken.
    En veel "Yassou!" en "Hoppa!" haha, heerlijk.

    Het zou kunnen, dat ik vorig jaar op Kreta dat meisje met de accordeon ook gezien en gefotografeerd heb.
    Zal d'r eens opzoeken.

    Mooi weer.
    dag moppie... mooi weer vandaag.
    lekker er op uit!!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat een heerlijke serie ,al die verschillen en uiteindelijk toch ook weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een schitterende reeks...

    elk gezicht roept een verhaal op

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende foto's van jong en oud! En elk mens heeft zijn eigen verhaal.
    Mooi gedaan Dien! Vooral de close-ups vind ik mooi!
    Lief dat je een roos kreeg (al was het dan geen klaproos) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Joh Klaproos, wat een waardevolle bespiegelingen. Fijn dat je het hier zegt.
    Het is waar, we proberen iedereen onze regeltjes op te leggen. Maar om dan altijd
    maar alleen te blijven, lijkt me niks. Daar is de mens niet voor gemaakt en bij gebaat.
    Het moet toch mogelijk zijn vriendschappen te onderhouden in volkomen vrijheid?
    Elke andere vriendschap is misschien wel een afhankelijkheidsrelatie die je beter kunt mijden.

    Enfin, ik zit duidelijk over je stukje na te denken he? Maar laat ik daarbij niet vergeten
    je een heel fijne vakantie toe te wensen. Geniet er van, met of zonder blogjes/reacties.

    Tot later, Klapke.

    Plaat

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een aardige bezinning zet je neer vandaag, top.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mensen bestuderen is heerlijk
    vooral als je op een terrasje zit met een heerlijk biertje bij de hand... ;-)

    Groetjes, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige serie mensen, Klaproos. En niet één gelijk aan de ander. Noch van binnen , noch van buiten. En dan te bedenken dat dit nog mnar het begin is van 7 miljard.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Klapper hier hedde een hiel Saône serie portrettekes gemokt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Natuurlijk bestaat vrij en blij samen met en naast elkaar leven. Mijn man en ik doen het iedere dag ;-)
    Tegen Liefde is geen kruid gewassen. Of je nou in Nederland of in Griekenland woont :-) Ik heb weer genoten van je foto's. Ze geven me altijd zo'n rijk gevoel. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dit weer mooi gedaan Dien...
    Mensen fotograferen, vraag je toestemming, ik denk het niet hè...
    het mag niet meer in Zweden..heb je het gelezen..geen mensen meer fotograferen...
    wat een straf..gelukkig alleen in Zweden..;):)

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt er weer een mooie en sfeervolle serie van gemaakt.
    Het mediterrane gevoel golft hier zo de kamer is. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. je hebt voor een mooie mix gezorgd, heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat heb je weer heel mooi gezegd Dien. Ik denk ook dat het kan hoor.
    Wat die foto's betreft, da's ook zoiets, kwa regels. Ik weet wel zeker dat
    sommige mensen moeite hebben om op de foto te komen. Zo groot, zo confronterend.
    Dan kunnen we er een regel voor maken, zeker. Je zou ook kunnen vertrouwen
    op fotografen die daar met beleid mee omgaan, daarbij aan de andere kant zeggend:
    so what? Dat je op een foto staat? Als er geen grotere problemen zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige foto(s, die bij ons niet of zelden te maken zijn, net alsof je terug in de tijd stapt, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dag Dien!

    Wat mooi om naar te kijken!
    Ieder land heeft zijn eigen kwaliteiten en gewoontes
    Zonnig dagje verder!!
    Lieve groetjes annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Weer zo'n prachtige Griekse serie. Al die verschillende mensen en iedereen mag er zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je wijze woorden passen heel mooi bij je serie Griekse portretten Klaproos. Super gedaan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥