One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-06-2013

19.06 Allerliefste wens





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


Het was mijn allerliefste wens
om in een van mijn allerliefste streken,
wakker te worden,
in de stilte,
met Ace erbij :-)
Dat had ik even hárd nodig

en dat heb ik gekregen:-)
samen met een vriendinneke
hebben we er een heerlijke tijd van gemaakt,
en elkaar goed leren kennen: -)
anders toch: -)

En....
dat er gekukel aan te pas kwam,
dát was alleen maar supergaaf: -)

ik waande me in het paradijs,
en ben als herboren terug gekomen,
een rijk mens,
en besef dat ten volle.

het leven is zo gek nog niet,
ook al bestaat het uit vreugde en verdriet,

de slingers hangen we zelf op,
en de vrijheid die kukelt ons tegemoet.

ik wens jullie zo'n zelfde hemelse ervaring toe,
als je mij belt: -)))

dan rijd ik je er wel naartoe: -)


* haan imiteer*
joekeldekoekeluuhhhh
xxx


58 opmerkingen:

  1. ooooh wat geheimzinnig doe je over de streek,
    weet ik nog niet waar dit paradijs met de mooie kukelekuus is
    maar blij dat je zo genoten hebt en zelfs herboren bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) geduld lieve ann:-)
      geduld.....
      ik laat het nog even te raden over:-)

      Verwijderen
  2. Het heeft je duidelijk goed gedaan Klaproos.
    Toch maar hopen dat er niet zoveel mensen bellen....want...
    eer je het weet is er geen stilte meer om in wakker te worden.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ja,
      het zou best héél gezellig kunnen zijn daar met héél veel te zijn,
      minder romantisch misschien, maar gezellig fijn wel :-)

      Verwijderen
  3. Juist......die laatste foto is dus jullie onderkomen. Heel romanties.
    Was het dak wel waterdicht ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt hemels plekje waar je was.
    De uitvoering 'Voor haar' van Frans Halsema vind ik nog steeds de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's waar hanny, eigenlijk wel hé,
      maar aan deze hangt een andere betekenis:-)

      Verwijderen
  5. Ha Klaproos,

    Daar kom je dan kiplekker van thuis, je hoeft niet eens haantje de eerste te zijn.
    foto 5 is top een haan kijkt over de heg, naar zijn koppeltje. oma

    Snuf en Benno en de katten hebben zich helemaal rustig gehouden,
    heb het voorbeeld maar gevolgd. alleen ik had nog verplichtingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er uit als een heerlijk plekje! Logisch dat jullie het zalig hebben gehad.
    Deed Ace het goed als vakantiehond?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor Petra,
      alsof hij nooit anders gedaan had:-)
      wat een geweldig dier is het toch hé.

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. whaaaaa dat waag ik te betwijfelen:-)

      maar ik hoop wel dat ik op hem ga lijken:-) zo lekker eigenwijs:-)
      Hij wordt 28 juni een jaar,
      en het is een héél bewogen jaar geweest met hem, een dat ik elke dag wil overdoen: -)
      we gaan een feestje vieren met hem :-)

      Verwijderen
  8. Dat ziet er niet verkeerd uit.
    Genoten met de grote G dus, mooi dat Ace zich ook goed gedragen heeft.Had niet anders verwacht.
    Fijn dat het je goed gedaan heeft, is af en toe zo nodig er even helemaal uit.
    Prachtige foto's.
    Gezellige dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel tiny,
      dat ga ik vaker doen:-)
      ik wacht op niemand meer,

      Verwijderen
  9. Dat was genieten met hoofdletters..!
    trek er maar lekker vroeg op uit, dan is het nog wel even te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad, zoals Marjolijn al schreef: dit was GENIETEN hé mijn lieve Klapper? En voor ons is het ook genieten nu, door die mooie foto's die je van je vakantie meebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er is zoveel moois als je het maar wilt zien hé gerda,
      maar sommige lijken niet te willen zien...
      ik laat ze maar

      Verwijderen
  11. Dit herken ik wel Roos. Er even helemaal uit doet wonderen.
    Zeker op zo'n hemels plekje met die zalige rust en dan ook nog eens n i e t s hoeven. Droom er maar veel van en wacht niet te lang tot volgende keer.
    Dat Ace de kippen niet erg interessant vond pleit alleen maar voor hem ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik leef mijn droom ada,
      beter kan haast niet,
      daar laat ik geen misverstanden over bestaan:-)

      Verwijderen
  12. Geen wonder dat je als herboren terug bent, wat een geweldige plek. Enne je kon met de kippen op stok, er liepen er genoeg, dus uitgerust ben je ook!(denk ik). Die Ace is toch een soort van wonderhond hè, past zich overal aan en bemoeit zich met geen kip! ;-)
    Fijne dag XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. absoluut een wonderhond jawel :-)
      hij is zó lief geweest, ik ben erg trots op hem ,

      Verwijderen
  13. Ha Poppeke,

    dat klinkt geweldig!!
    En het ziet er geweldig uit.
    Wat een mini paradijsje..

    Die haan mag voor mij ook wel een keertje kraaien....

    Toedeloepie...
    heb het goe vandaag...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel loutje, wat een dag vandaag hé,
      met dikke onweersbuien en kleddernatte tuinen:-)
      héééérlijk:-)

      Verwijderen
  14. Ik wens jullie drieën het allerbeste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb jij weeer een goddelijke plek uitgezocht.
    Het straalt rust uit met eeen grote R.
    Fijn dat je zo genoten hebt en zo lekker uitgerust bent.
    Het is je van harte gegund

    BeantwoordenVerwijderen
  16. bij zo'n logje krijg je onmiddellijk een goed gevoel ..

    fijne dag Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig mooi en lief log Klaproos.

    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach lieve Klapperdeklappertje toch! De code zit op Am3, omdat deze (voorlopig) buiten gebruik is. Al een tijdje post ik alleen
    nog op wordpress, kan ik veel meer foto's in 1 x op kwijt, vandaar dus.... ;-) Nah een hele geruststelling zeker, geen code-gedoe
    meer.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk om te weten marjolein, dan kom ik alleen nog hier:-)

      Verwijderen
  19. Wat een geweldig plekje lijkt me dat... heerlijk tot rust komen in alle rust.
    Toch wel een ontbijtje er bij hé?
    Dat hokje met dakpannen er op... in 1 woord geweldig,
    dat sfeertje daar hou ik echt van.
    Fijn, dat je wens in vervulling mocht gaan en kun jij er weer tegenaan.
    liefs vanaf Ameland, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel minke, mét een ei :-)
      echt zalig buiten aan tafel, in de zon, in de stilte:-)

      Verwijderen
  20. Lekker om er even helemaal uit te zijn, dat heeft een mens op z'n tijd nodig.
    En zo te zien had je daar een heerlijke plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat heb je af en toe nodig, zo'n heerlijk plekje helemaal van jezelf
    Fijn dat je het goed gehad hebt!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hoor hier weer veel positief gezang! Die haan die heb je schitterend gefotografeerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. In van de mooiste dingen in het leven is dat een wens in vervulling gaat.
    Niemand neemt je dat meer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben niet snel jaloers, maar nu kleur ik toch wel even groen ;-) Wat een geweldig plekje om even tot je- of julliezelf te komen. Mèt Ace uiteraard. Fijn dat je genoten hebt, de verdient het!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach kakeltje toch,
      zal ik je het adres doorgeven:-) dan ga je gezellig samen, het is er paradijselijk
      je zou er de mooiste verhalen kunnen schrijven

      Verwijderen
  25. Wij hadden ook een rood kipje, een schatje we hebben slechts 14 eieren van haar gekregen. Maar mis haar nog elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja han kan ik me voorstellen,
      als rufus er niet meer is wil ik ook kippetjes,

      Verwijderen
  26. Mooie foto's! Wat heerlijk om zo helemaal tot rust te komen, en dan samen met een vriendin! Ben jaloers! zou ik ook wel een keer willen, lekker alles de boel de boel laten. Jullie hadden er een geweldig plekje voor!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Klinkt als hemel op aarde lieve Dien :-))))))
    Ik zou daar ook wel even willen vertoeven.
    Was afgelopen weekend beetje dicht bij je denk ik
    (zat in het uiterste puntje van Zuid Limburg).
    Ik heb van je foto's genoten, zo gaaf met die Haan.
    Geniet er lekker van na lieverd xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. och ja helma, zo heel ver weg was dat dan niet meer:-)
      had me gebeld dan hadden we iets af kunnen spreken hé:-)

      Verwijderen
  28. Mooi Dien ! Daar ben ik blij om ! Fijn dat er van die plekjes zijn he.
    En dat het zoveel kan opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥