One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-06-2013

21.06. Yeahhhhhhhhh





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


Yeahhhh

Wat is het leven toch leuk hé jongens,



Vandaag 21 juni gaat er een leuk koppeltje trouwen
Yvonne en Rudy,
laten we duimen voor mooi weer op deze belangrijke dag



Een heerlijk bevrijdend telefoontje
dat de propedeuse van Maartje bijna in de pocket is,
doet me een dansje door de tuin maken met Ace



* duim op steek* Yeah girl, you did it



Overheerlijke aardbeitjes sieren mijn aanrecht,
en vullen mijn buik:-)



en tot overmaat van alle pleziertje in het leven
is mijn nieuwe camera aangekomen,
wowwwww..
Ik kan niet meer stilzitten en móet eruit:-)



een Nikon D7100,
en dat wil zeggen dat mijn D90 body te koop is,
samen met acculader en extra accu.
Voor geïnteresseerden...... mail me maar via klaprooskeATgmail.com
en last but not least..

Lieve webbies, het IS ZÓÓÓÓÓÓÓMER : -)



Niet meer klagen en zagen over het weer,
Maar genieten en nergens spijt van hebben.
de dingen gaan zoals ze gaan immers.
aai lof joe, en joe en joe :-)

xxx


35 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd aan Maartje, Rudy en Yvonne
    en aan jou met je nieuwe camera
    ik neem een aardbeitje op je gezondheid terwijl hier de regen valt en ik de donder in de verte hoor
    veel plezier met je nieuwe camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel geluk voor het koppeltje, je veel plezier met je nieuwe camera en die aardbeien die zien er uit om onmiddellijk in te bijten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Klaproos,

    Dat is dus een feestdag, gefeliciteerd.
    Zomerfruit is altijd heerlijk en vrolijk.
    Veel plezier met je camara, een mooi apparaat.
    Zal de informatie eens opzoeken. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trouwen zonder gedonder hoop ik. ;-)
    Een nieuwe camera, aan je oude foto's zal het niet gelegen hebben, die waren als nieuw!
    Veel plezier met je nieuwe speelgoed en dat je maar een goede deal kan maken voor de D90.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk positief en blij logje. En ja, het is zomer en niet alleen op de kalender!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja heerlijk dat het zomer is!! De zomerkoninkjes smaken heerlijk, wij hadden ze ook als toetje met slagroom!
    Voor het bruidspaar een hele mooie dag gewenst!
    Veel plezier met je nieuwe camera, kunnen wij er ook een beetje van genieten.
    (ik moet aan een nieuwe lens, de oude is kapoet helaas, repareren kostte meer dan 300 euries, dan maar een nieuwe!)

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En of het zomer is, aardbeitjes zijn hier ook dagelijkse kost, en nog veel plzier met je nieuw speeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOoohh!! Proficiat met je nieuwe aanwinst en veel fotoplezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nou zo'n logje dat kleur brengt in ons leven :)
    Dankjewel! En mooi, dan zien we vast weer nog mooiere foto's :)

    Liefs en zon,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet niet wie Maartje is, maar proficiat dat die proef/selectie (weet niet precies hoe ik dat moet noemen zonder gewoon propedeuse te zeggen) achter de rug is en tot het gewenste resultaat leidt.
    Proficiat met je nieuw speelgoed, ga je zeker veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat voor alle feestelingen, ja jij ook met je nieuwe camera..!!

    Fijne zomerdag en op naar een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik word hier heel blij van op deze vroege zomerochtend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je nieuwe speeltje lieve Klapper. Proficiat ook voor het kersverse paar! En Maartje natuurlijk... je zou voor minder een vreugdedansje in de tuin maken hé? En bedankt voor de wel heel smakelijk ogende aardbeien, mmmmjammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst o wat zal je hier veel plezier van hebben.(en natuurlijk een hele fijne dag)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het geluk zit 'm in de kleine dingen (en een nieuw fototoestel natuurlijk)!! :-)
    Ga jij maar lekker genieten dit weekend, en nog een heeeeeel groot compliment
    voor de foto van Ace met het balletjes van gisteren! petje af!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dat was een heel karwei kan ik je zeggen Yvonne:-)

      dank je wel

      Verwijderen
  16. Gefeliciteerd met al die mooie dingen.
    En je verpakkingsmateriaal ? heb je smakelijk vastgelegd samen met je aardbeien (2 zielen één gedachte)
    Fijn weekend en veel plezier met het uitproberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bonjour petit coquelicot!

    Inderdaad...
    Niet klagen en zagen.
    Potjandoppie...
    Geniet van het leven!!

    Dat doe jij helemaal van binnen en van buiten.
    En ik ook!

    vanmorgen in de stromende regen buiten gezwommen. Yoehoe!!

    XX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhh Klapperdeklappertje het is feest in het Brabantse. T koppeltje en Maartje gefeliciteerd en jij in het bijzonder met je nieuwe aanwinst. Nu ga je nog mooiere foto's maken (hoewel,... is dat mogelijk?) Veel plezier met je speeltje en ik wens je mooi fliepsweer.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een feestelijke logje Roos...

    een prettige dag gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat beloofd een zomerse toekomst voor het bruidspaar, zonneklaar ;-)
    Aan je foto's te zien wordt dit een dag vol levenslust, geniet ervan.
    Lekker weer een uitdaging Roos zo'n nieuwe camera. Heel veel plezier van en met je nieuwe camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klaproos,

    Ik wens je een mooie en lange (duurt uiteindelijk ook 3 maanden) zomer toe!
    Felicitaties aan en gefeliciteerd met alle feestelingen!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt in elk geval een mooie eerste dag van de zomer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dien ga je nu ook filmpjes maken? Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat veel dingen om feest over te vieren.
    Nu ga je nog mooiere foto's maken, dat kan haast niet.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je nieuw speeltje, de PD van Maartke
    en de trouwdag van Rudy en Yvonne....
    wat een dag, heerlijk die aardbeien,
    in onze tuin moeten we nog wat wachten...
    Mooie foto...gemaakt met???

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het koppeltje heeft het niet droog gehouden. Maar een Chinees spreekwoord zegt, dat het geluk brengt als het op je trouwdag regent. Misschien dat Lief en ik het daarom ruim 20 jaar uithouden? Veel plezier met je nieuwe camera. Ga maar lekker naar buiten en schiet raak!
    Fijn weekend, Dien <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oei, te laat, maar toch nog even: Gefeliciteerd allemaal. :-)
    Vrijdag was het niet droog maar dat vond de asielhond waar ik mee liep helemaal niet erg. Integendeel, ze stampte lekker door de plassen en ik deed mee met mijn regenlaarsjes. ;-)
    En de zomerkoninkjes zijn uitzonderlijk lekker dit jaar, mjammie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥