One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-06-2013

27.06 Het leven is vurrukkulluk





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


Een feest van je leven maken ,



heeft niets te maken met of je nu wel of geen geld hebt,
of je veel vrienden hebt of weinig,
of je een goede baan hebt of niet ,
of je alleen bent of met zijn tweetjes



Een feestje van je leven maken is gewoon,
wat vaker genieten,
en dat genieten kan op allerlei manieren,
vul het zelf maar in wat jij echt genieten vind



En het is vooral meer naar het positieve proberen te kijken
in plaats van het negatieve,
al is alles in je omgeving in jouw ogen negatief ,
probeer toch het positieve te blijven zien



En echt geloof me ,
als jij het zelf niet doet,
dat
genieten en positiever de dingen bekijken,
bedoel ik : -)



een ander doet het zeker niet voor jou.
Je zal toch echt zelf de slingers en de ballonnen op moeten hangen,
zelf iets moeten ondernemen,
om van je leven een feestje te maken :-)



Deze knapen op het griekse strand,
Maakten er samen een feestje van,
Het was erg vermakelijk om naar ze te kijken: -)



En waarom dit ellenlange verhaal erbij komt kijken ???



Beats me,
mooie oogjes glinsteren me toe: -)

Het leven is vurrukkulluk ,
En dat is het : -)

Zeg dat ik het gezegd heb: -)
xxx


30 opmerkingen:

  1. Ik prijs de hemel dat ik van mijn leven een feestje maak. Negatief zijn heeft geen zin en maakt het alleen maar moeilijker. Positief, dat is het toverwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe gasten,ze mogen gezien worden.Maar wie heeft er gewonnen ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Klaproos,

    Zo is het, zelf doen een ander doet het niet.
    En dat met nog twee jonge honden op het strand. Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt vurrukuluk Roosje :-))
    tuurlijk zoeken we het positieve, zelfs al gaat het even niet zo vlot
    treuren om wat niet kan helpt je niet vooruit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En deze zomer zal ik mijn vriend en zijn man ontmoeten in zijn chambres d'haute in Italiƫ . Het is 35 jaar geleden dat ik hem nog gezien heb ! ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets leuker dan lekker stoeien op het warme zand...!!
    Op naar weer een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat ik opnieuw zal moeten leren om een beetje ongelukkig te zijn ;-) Want de dwang van het geluk wordt me van alle kanten opgelegd, of zie ik het verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zolang ze de Griekse beginselen maar niet begonnen te beoefenen daar aan het strand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk deze blije `speelse` stoeiende jongelui.
    En je hebt helemaal gelijk...ik ga de slingers voor vandaag pakken, ze zijn stevig dus kunnen ze gelukkig vaker mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als jij het zegt, geloof ik het direct Dien :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een wel goed voorbeeld van het gezegde: op zijn grieks, al blijft het dan precies slechts bij rollebollen *wink, big smile*.
    Waar blijf jij dat eeuwig optimisme vandaan halen lieve Klapper? Ik hoop zo voor jou dat het leven vurrukkulluk voor je blijft, jij verdient dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al dollend dor het leven wie wil dat niet. Het leven omvat zoveel meer, maar mooi is het en daarom moet je alles eruit halen wat erin zit. Met plezier dat is een ding dat zeker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oui oui... la vie est dure sans confiture zeggen wij dan altijd...
    Leuk... die twee macho's lekker aan het worstelen...
    En het is gezien...

    dagdag!
    XX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lezen van je logjes met mooie foto's is ook een positief hoogtepunt elke dag weer Dien!
    Waarvoor dank!!

    Liefs Petr@ xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik geniet met je mee, Rooske!
    Lieve knufff groetjes van Anna :))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo is het maar net en de kiekjes ach....waren verrukkelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je schrijft het, het leven is verrukkelijk,!!!!! enkel helaas niet altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. die beoefenen de grieks-romeinse stijl Roos...

    positief in het leven staan is hier de boodschap


    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dus dit zijn foto's van Grieks worstelen? Nou daar heb ik van genoten ech waar! ;-)
    Dus voor ik wist genoot ik!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ware woorden! En dat zijn weer echt mannen, stoer doen aan het strand!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Grieks Romeins worstelen in optima forma!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het leven is inderdaad verrukkelijk.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

    Leuke stoere foto's, had er wel graag geluid bij gehad ;-))
    Groetjes en fijne vrijdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het leven is ook vurrukkulluk, je moet er alleen elke dag iets voor doen: je zegeningen tellen :D
    Mooi partijtje foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die positieve levenswijze heb ik jarenlang als uitgangspunt, en dat hoop ik nog lang vol te kunnen houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig beschreven weer lieve Dien :-)
    Van het leven een feestje maken en proberen alles positief te bekijken.
    Valt niet altijd mee maar dan is het geweldig dat er weer iemand is
    (iemand zoals jij) die weer laat weten om het van de positieve kant te zien
    en dan ik ja: Je hebt ook gewoon gelijk :-)
    Dank je wel lieverd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een partijtje Grieks-Romeins worstelen? Waarom niet! Mooie serie Klaproos.
    Lijkt me lekkerder aan het strand dan een partijtje judo ;-)
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wijze woorden bij dit potje Grieks worstelen Klaproos. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haha, mooi !
    Ach ja, we doen ons best he. En vaak lukt het nog ook.
    Jij ook zon en roosjes!
    Clemens. ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥