One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-06-2013

28.06. Een jaar liefde





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken
* in polonaise over het grasveldje ga*

Daar was ,ie dan,
De dag dat je thuis kwam :-)



Ik zal ,m nooit vergeten, 21 augustus.
Een turf hoog, en lekker ondeugend,:-

En nu...
Nu ben je vandaag een jaar oud geworden,
En wat voor een jaar.
Wowww, nooit geweten dat een dier zóveel besef van dingen had,
Man man man, je bent nog slimmer dan veel mensen :-)



Je mag met recht de Einstein onder honden heten,
Want je begrijpt de meeste dingen na een of twee keer,



Ik ben een trotse hondenmamma,
En ik weet dat je meemama ook heel trots op je is,



Goh, jongens,
wat een hond al niet teweeg kan brengen in een mensenleven hé,
Ik kan nu al een boek over je schrijven,

Als ik blij ben, ben jij nóg blijer
je voelt m'n verdriet en bent dan dicht bij me

zóveel liefde
oprechte liefde,
géén verwachtingen,je neemt me zoals ik ben
bent blij met mij zoals ik met jou

Ace man... ik zal de kogel voor je vangen..
da's een ding wat zeker is:-)


Een boek

En de titel zou zijn,
Mijn trouwste vriend,



Hondenkoekje, hondenbotjes,
Speeltjes a volonte webbies,



Kom maar halen waf woefers,
we vieren feest,

en voor de twee beners lekkers met room: -)
Gezellig zo'n verjaardag

* slingers ophang*
Xxx



81 opmerkingen:

  1. Lieve Ace,
    gefeliciteerd met je 1e verjaardag jongen!
    Dat je je baasje zo veel plezier geeft is je aan te zien! Je bent een schat, toen je klein was zeker, maar ook nu je al "groot" bent.
    Dien ik weet als geen ander wat een lol je met je hond kunt hebben. Ze begrijpen je echt.
    Ze gaan zelfs kwispelen als ik een grappig boek lees en af en toe moet lachen. Als dat geen aanvoelen is!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé Petra, ze voelen elke stemming zó goed aan,
      vooral ook je verdriet,
      mensen kun je nog wat wijsmaken, maar hem niet hé, die weet "precies"hoe het zit,
      een toppertje deze makker:-)
      en dan te bedenken dat er mensen zijn die niet van honden houden :-)
      tssssssssssssssssssss wat een gemis:-)

      Verwijderen
  2. is dit alweer een jaar geleden? wow........ Wat ben je er blij mee he? En wat ben je er trots op!!!
    hartstikke leuk voor je. Gefeliciteerd met je maatje/boefje/gabbertje en weet ik wat niet meer.
    heel veel plezier samen!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Gejo, een jaar:-)
      het gaat zó snel,

      dank je wel,
      vandaag komen er wat vrienden op bezoek,
      gezellig:-)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd Ace met je verjaardag. Maar ook gefeliciteerd dat je zo'n liefhebbende mama hebt.
    Gefeliciteerd Klaproos met zo'n super intelligente en lieve kameraad!
    Een heel gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey hanny,
      het is mijn plicht, maar zo voelt het niet,
      al moet ik alles laten vallen voor hem, ik doe het: -)
      en zo hoort het ook, "vind ik"

      Verwijderen
  4. van harte gefeliciteerd aan Ace, een dikke knuffel, een poot, een aaike,
    zeg maar meerdere aaikes en euhm een likje :-)
    knappe jongen is het geworden, maar dat zag je al toen hij puppy was
    brains en looks, maar bovenal heel lief!
    ik wens jullie een hele mooie dag zoals alle dagen trouwens al geweest zijn en die nog zullen komen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel ann,
      ik hoop dat er nog veel dagen komen,
      hebben wij binnenkort een date in Haspengouw:-)
      dan breng ik hem mee:-)
      xxx

      Verwijderen
  5. Ha Dien,gefeliciteerd met jou lieve trouwe vriend
    mooi je foto serie.....
    ik wens je een gezellige dag met veel dieren vriendjes
    met knabbeltjes en speeltjes
    voor jou een dikke knuffel geef maar door aan je lieve hond.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. komt helemaal goed lieve christiene,
      ik geef hem je knuffel,
      een hele dikke met plezier,
      xxx

      Verwijderen
  6. Aaaaaaahhhh ACE!
    Alweer een jaar!
    Dag hondebeest...
    Je hebt wel het fijnste baasje uitgezocht!
    Of heeft zij jou uitgezocht?!

    Een hele dikke aai over je schrandere bolletje...
    XX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wahahah loutje, dáár zijn de meningen over verdeelt
      maar een ding is zeker,
      "hij" heeft mij uitgezocht, zo voel ik dat toch:-)
      en ik heb de fijnste makker denkbaar:-)
      :-)
      feeeeeeest, stap maar op de trein en kom maar :-)

      xxx

      Verwijderen
  7. Alweer een jaar oud, proficiat Ace...!!
    Laat je vrouwtje maar een mooi feestje voor je bouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge wat gaat de tijd snel, Ace en vrouwtje van harte gefeliciteerd.
    Hoop dathet een heel dik boek mag worden met een hoop van deze mooie foto's van je trouwe maatje.
    Een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel hé sterre,
      het leven gaat zó hard, daarom is het zaak goed te genieten van alles, hoe dan ook:-)
      dan ben je verplicht aan jezelf,
      hoe raar het leven soms ook loopt,

      dank je wel sterre

      Verwijderen
  9. Ik weet het nog als de dag van gisteren, je berichtje over 'kleine Ace' :-). Wauw, alweer een jaar! Gefeliciteerd Ace, en natuurlijk ook met feit dat je zo'n lief 'baasje' getroffen hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel helena,
      we hebben het erg met elkaar getroffen:-) vind ik,
      ik had geen fijnere vriend kunnen vinden,
      da's liefde, pure liefde,
      xxx

      Verwijderen
  10. Geef hem een dikke knuffel van mij ! Prettig weekend Roosje !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elke dag van de kalender
    is het feest op deze zender.
    Hier bij Klapper staat een taart
    voor iemand die vandaag verjaart.

    1-2-3 Rikke tikke tik
    ieder pakje heeft een strik
    Weet er iemand juist of mis
    wie ja-rig-is?

    Bumba... een salami... een pot choco... K3... een frigo... néé Ace zelf!
    Heel goed geraden mannekes (...)
    naar © Urbanus
    *wink, big smile*

    Proficiat lieve hond, proficiat jij ook lieve Klapper, voor de wel heel mooie foto's die je steeds van hem maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahahaha gerda, wat ben je toch een dichterlijk wonder van een mens:-)
      prachtig,
      ik zal het hem voordragen in stijl:-).
      * feestneus op zet*
      dank je wel hé,

      xxx

      Verwijderen
  12. Wat kijkt Ace, één jaar, me begripvol aan, op foto 5 van bovenaf. Eeuwen van wijsheid in die blik. En dan die vacht, foto 7, met een pracht kombinatie van tinten grijs. Om vast te houden en nooit meer los te laten. Hij kan zó bij de film.

    Jelle Droeviger.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Jelle,
      dat is wat ik gedaan heb:-)
      vastgepakt om nooit meer los te laten,
      hij maakt houden van zo gemakkelijk:-)


      dank je wel voor je mooie compliment,
      xxx

      Verwijderen
  13. gefeliciteerd met je lieve ace al weer 1jaar wat gaat de tijd vlug he geniet er nog heeeel lang van lieve groet milo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel milo,
      we maken er samen een heel fijne verjaardag van hé, de hemel huilt van geluk:-)
      xxx

      Verwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met Ace, Klapperdeklappertje! Wat een geweldige hond, zo lief en wijs, bovendien ook heel mooi!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij heeft alles wat een mens zou moeten hebben marjolein:-)
      en je kunt op hem bouwen :-)

      Verwijderen
  15. Van Harte Gefeliciteerd met jou geweldige Ace.
    Geef hem een hele dikke knuffel van mij.
    En dat jullie samen nog heel veel mooie avonturen gaan beleven,
    zodat wij met jullie mee kunnen genieten.

    Heel veel lieve groetjes voor beide
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieve lia,
      we gaan dat zeker doen, proberen doen we al :-)
      en dat lukt vrij aardig,
      met zoveel liefde op pootjes kan dat haast niet fout hé:-)

      een ferme lik en een poot terug:-)
      xxx

      Verwijderen
  16. Héél hartelijk gefeliciteerd met je mannetje
    En dat jullie maar nog meer hele fijne jaren zullen doorbrengen.
    Wat is ie gegroeid in één jaar en wat leuk dat wij daar mee van mochten genieten.
    Vanavond proost ik op jullie.....en nu zing ik voor jullie....tralalala hiep hiep hoera !!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tralalala, dank je wel marjolein, wat een heerlijk feestje met die jongen
      komt helemaal goed:-)
      en dat genieten wordt alleen maar meer

      dank je wel ,
      xxx

      Verwijderen
  17. Van harte allebei ,Ace hoe krijg je zo,n vrouwtje gevonden die voor je door het vuur gaat,?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaa, bas, da's simpel,
      als je zó lief en trouw bent als hij is dat niet moeilijk:-)

      Verwijderen
  18. De blik van Ace is onweerstaanbaar maar dat wist je al. Dikke knuffels op deze eerste verjaardag.
    Onvoorwaardelijk tot elkaar 'veroordeeld' zonder dat het een straf is. Wat kan het toch mooi zijn de liefde.
    Ik wens jullie een super verjaardag en vele, vele mooie pagina's in het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. onweerstaanbaar ja ada, hij pakt mij ook steeds weer helemaal in :-)
      de liefde is een mooi ding als het niet te moeilijk is ada,

      het moet wel té doen zijn....

      Verwijderen
  19. Zo'n wolbaal zorgt voor veel supporters, want uitermate knuffelbaar.
    En dan ook nog jarig. Uit solidariteit neem ik een bot van het schoteltje
    en begin er op te knauwen. Proost Ace.... nog vele jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel veel trouwe fans plaat, en terecht :-)
      dat mag ik wel zeggen, zo'n schat die moet je wel veel aandacht geven:-)

      Verwijderen
  20. Is dat lekkere ding alweer 1 jaar Dien!!!!
    Dan allereerst even feliciteren natuurlijk hihi...
    Ik weet ook nog dat je hem kreeg in zelfs ik,
    die alleen de "papieren" versie zie viel als een blok
    voor dat heerlijke koppie en nog xxxx
    Een hond is een vriend die je nooit in de steek laat
    en die weet wat liefde én trouw is.
    Nog heel veel gelukkige jaren met deze lieverd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja helma, dat gaat snel hé,
      het is omgevlogen dit jaar,
      en met héél veel liefde erin hoor,
      dank je wel voor je lieve berichtje,
      xxx

      Verwijderen
  21. Wat een mooie hond is dat.
    Mooie foto's .

    Leuk je tekstjes erbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd, klappertje, dat jullie nog maar lang vriendjes mogen blijven. :-)
    Maak er een mooi weekend van samen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag jan, het leven is een feest met Ace erin,
      dus dat komt helemaal goed:-)
      jij ook een fijn weekend

      Verwijderen
  23. gefeliciteerd..dieren houden onvoorwaardelijk van je en zijn altijd eerlijk, daarom houd ik ook zo van ze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou margreet we mogen elkaar de hand schudden,
      dieren zijn altijd eerlijk in tegenstelling tot mensen..
      en als je eerlijk bent zijn ze boos...

      da's ook weer zo wat hé.
      rare luu die mensen :-)

      Verwijderen
  24. één jaar al ..dat ging snel

    van harte gefeliciteerd !!

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Niet te geloven, hij is er al weer een jaar. En wat is hij slim en een heerlijke vriend. En natuurlijk de mooiste die bestaat.
    Felicitaties voor jullie allebei en ik neem er vanavond nog een op jullie gezondheid.Het MOET natuurlijk gevierd worden.
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super serie Klaproos, gefeliciteerd. Met je hond, je foto's en je gelukzalige gevoel.
    Je blog straalt de laatste tijd een gelukkig mens uit. 'k Hoop dat ik dat goed heb gezien.
    Geniet nog maar even door en begin daarmee dit weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jan,ik ben gelukkig met m'n eigen pijntjes...
      je ziet het goed:-)
      dank je wel,en jij ook een heerlijk weekend hé
      xxx

      Verwijderen
  27. Prachtig, prachtig Dien. Een mooier vriendschap kun je niet gehebben. Ik wens dat Ace en jij jaren van elkaar mogen genieten.
    Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Marijke,
      dat wens ik me ook:-)
      en jij een heerlijk weekend hé,
      xxx

      Verwijderen
  28. Proficiat ....... hij is een grote knappe sterke jongen geworden.
    Dat jullie nog lang een stel mogen zijn, met mooie wandelingen in goede gezondheid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel A.
      er is niets mooiers wat ik me kan wensen,
      ja een ding maar dat kan niet....

      Verwijderen
  29. Onvoorwaardelijke liefde.
    Van Harte en een dikke knuffel voor Ace.
    Het is een prachthond.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is dan ook een wereldhond Klaproos. En jij bent een supervrouwtje. Jullie waren gewoon voor elkaar gemaakt. :-)
    Van Harte Gefeliciteerd met je trouwe makker (hij is op dezelfde dag jarig als mijn zus Willie).
    Wat grappig om te zien dat de witte vlekjes op zijn neus nu weg zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha Klaproos,

    Van harte gefeliciteerd met Ace, dat jullie nog lang maatjes mogen blijven.
    Het is een top hond en vriend.
    Ook van Snuf en Benno, woef woef woef. Anne

    Ot. we hebben een song voor Ace gedraaid in de show.
    music to relax dogs!
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog.
    Of op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie foto's Klapper. Het blijft een schitterende hond om te zien. Hij heeft de hart van iedereen hier wel gestolen. Ik zal straks wat lekker voor hem klaarleggen in de winkel ;-0

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nu al weer 1 jaar! Jeetje wat gaat dat hard! Ik weet nog dat je m ging bekijken en mee naar huis nam! Wat vliegt de tijd! Ace jong van harte 'oudje'... :D Een poot en een lik van mijn eigen Jessie die in oktober haar 12 verjaardag hoopt te vieren... En natuurlijk een knuffel van mij! ook voor het vrouwtje! xxx Kati

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhhh wat een tijd kati, oefff. ik hoop dat wij zover komen samen:-)

      dikke knuffel terug van ons,
      xxx

      Verwijderen
  34. Prachtige serie van een ontzettend mooie hond.
    Hij straalt ook alles zoals je beschrijft uit, machtig gewoon.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd ! Wat gaat het snel.
    Prachtig en een liefdevol log Dien.
    Het geluk spat er van af dat jullie elkaar hebben gevonden. :))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's zeker,
      deze liefde kan niet kapot, al zet je er een kanon voor:-)
      xxx

      Verwijderen
  36. Wat een prachtige liefdesverklaring! Jullie hebben elkaar gevonden! De liefde voor een hond is echt oneindig. Ik weet het want wij hebben ook een hond, en het doet ons heel veel pijn om daar afscheid van te moeten nemen, omdat we helaas te weinig tijd hebben voor onze Max. Vooral mijn vriend heeft er veel verdriet van. Hij heeft hem al zes jaar bij zich, maar wegens ons drukke werk en de kinderen komt het beestje echt aandacht te kort, en dat verdiend hij niet.
    Maar ik snap je liefde voor Alec helemaal!
    Een prettige zondag, liefs Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Mickey ....
      wat errrrrg ,
      tjeetje dat zal jullie héél erg zwaar vallen om dat besluit te moeten nemen,
      Kan ik je ergens mee helpen, wat voor hond is het ??
      misschien kan ik eens mijn oor te luisteren leggen?

      Verwijderen
    2. Het is een zwart met witte border colli, hij was de grootste uit het nest. Hij heeft veel ruimte nodig, dat zul je ongetwijfeld wel weten van je eigen border colli. Altijd actief en vrolijk, lief en voelt je stemming prima aan.

      Verwijderen
  37. Voor veel geld kun je een mooie hond kopen, maar niet het kwispelen van zijn staart. Dat vind ik een mega-uitspraak. Een hond kijkt je recht in je hart. En weet je, Dien, als ik naar de vierde foto van boven kijk, is het net of ik de liefde van Ace voor jou kan zien. Ik word er helemaal warm van. Nog veel gezonde hondenjaren samen, da;s het mooist wat er is :D Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach wat zeg je dat lief mirjam
      ja we zijn héél erg gek op elkaar dat is ook zo :-)

      maar zoals jij het ziet, zo heb ik het nog niet gezien:-)
      maar het idee, het gevoel erachter....
      ja dat vind ik super:-)))

      dank je wel , je laat me gloeien van trots:-)
      xxx

      Verwijderen
  38. Met een verlate verjaardagsknuffel voor de knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh maar knuffels zijn nooit té laat :-)
      die zijn altijd welkom:-)

      dank je wel ,

      Verwijderen
  39. ietwat verlaat maar van harte met ace en het mee genieten met hem xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. nog van harte gefeliciteerd aan je boezemvriendje, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik blijf het een heel mooie hond vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥