One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-09-2013

03.09. Hoop; Liefde En Vertrouwen






*KLIK Hoop liefde en vertrouwen*
Openen in nieuw venster en klein maken





Hey daar mooie meid
Het is de hoogste tijd om
Jou eens te bezingen
Met je blonde haar
Ongeëvenaard, de mooiste van het land

Zonder jou
Is er geen leven, voor mij
Je maakt me elke dag weer blij met alles wat ik krijg van jou
Hoop liefde en vertrouwen
Wat ik voel voor jou gaat nooit meer voorbij
Je bent een deel van mij

Hey daar mooie meid
Het is de hoogste tijd om
Jou eens te beschrijven
Vol met vrolijkheid
Die mij zo verblijdt, de leukste van het land

Zonder jou,
Is er geen leven,voor mij
Je brengt me vreugde maak me blij met alles wat ik krijg van jou
Hoop liefde en vertrouwen
Wat ik voel voor jou gaat nooit meer voorbij
Je bent een deel van mij

Hey daar mooie meid
Het is de hoogste tijd om
Jou eens te bedanken
Voor wat jij me geeft,
Hoe jij voor me leeft,als liefste van het land

Zonder jou
Is er geen leven,voor mij
Ik ben gelukkig en zo blij met alles wat ik krijg van jou
Hoop liefde en vertrouwen
Wat ik voel voor jou gaat nooit meer voorbij
Je bent een deel van mij

Blij met alles wat ik krijg van jou
Hoop liefde en vertrouwen
Wat ik voel voor jou gaat nooit meer voorbij
Je bent een deel van mij
Wat ik voel voor jou gaat nooit meer voorbij
Je bent een deel van mij

Jan Smit vs Dien :-)

Smitje, zingt wat ik niet kan: -)
Maar ik blijf oefenen: -)

03.09. een héél speciale dag : -)
Ik ga nog even navelstaren: -)
Begin net te leren hoe dat moet: -)

xxx


42 opmerkingen:

  1. Wat fijn om te lezen dat je zo gelukkig bent.
    Een prachtig mooie foto laat je ons zien.
    Een heel goede dag gewenst morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto met toepasselijk liedje.
    Geluk pur sang. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk roze speeltje Klaproos.... ;-)
    Er zit weer een mooie cliffhanger aan het blog.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er hangt veel love in de lucht...!!
    Geniet maar volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende foto, toont mooi de interactie tussen mens en dier. Ik zat gisteren of eergisteren ook op dat onderwerp.
    Jammer genoeg ontbrak de mooie blonde vrouw, het dichtste dat ik daar bij kwam was een jonge rosse teef :-)
    Succes met het navelstaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet je Ace zien kijken. Die is wel geïnteresseerd. En of dat nou voor de liefde is die in de lucht hangt..of de bal. Dat hou ik even in het midden.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hasi Klappertje,

    ik wens je vandaag heeeel veel kusjes en aaitjes toe!!
    En Ace.. die mag gelukkig meedoen!

    XX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ...hoe kan het nog beter lieve Roos...geniet en beleef alles ...groetjes van blogvriendje rené

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet Rooske... het is je zo gegund!!
    Lieve knufff groetjes Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto met de nadruk op het speeltje.
    En .....staar maar lekker verder, maar denk wel aan de spierpijn van het verkrampte :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ben ik blij dat hje zo gelukkig voelt ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. navelstaren kan je ook tot kunst verheffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Dien, Ik voel me gewoon warm worden van binnen :)
    Wat geweldig dit logje.
    Wees blij en gelukkig met elkaar :)
    Enjoy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De verheven kunst vsn het niets doen......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met Liefde geschreven, dat voel je meteen. Das nog eens een serenade!
    Heppie toegedder :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto!
    En liefde voelen is altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi lied met een mooie foto.
    Ik wens je heel veel geluk.

    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat klinkt weer goed, en daar kan ik me alles bij voorstellen met zo'n mooi beeld voor ogen. Geniet ervan!
    Navelstaren en verder helemaal niets doen, dat gaat mij de laatste tijd ook heel goed af. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je hebt het naar je zin Roos...

    houden zo

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi zo die foto zwart/wit en het balletje als accent nog in kleur.
    Ik wens je nog een fijne avond toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. vlinders in de de buik .....de liefde hangt in de lucht
    Dien ik wens je veel geluk!
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig lied is het toch en de foto is er zo mooi bij. Inderdaad een mooie meid en die Ace is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Onze achterburen hebben nu een bordercollie als loge, leuk beest. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lieve roze accenten Roosje. Veel geluk met de roze wolkjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo dat klinkt positief. Ik ben blij voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Buik kriebels van navelstaren Dien ....
    Heerlijk geniet van dit geluk
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Blij dat jij weer boven water kwam bij mij lieve Klapper, zeker nu je zo hard aan het studeren bent op het navelstaren *wink, big smile*
    Je moet van mij maar één ding doen: gelukkig worden en blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dag lieve schat...

    ik ben het helemaal met ons Gerda eens:
    het enige wat je hoeft te doen is:

    GELUKKIG ZIJN EN BLIJVEN!!

    XXX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Voelt dat prettig, dat navelstaren? Graag gedetailleerd verslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie foto !!!
    Het gaat je goed, fijn geniet ervan !!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie foto, en wat heerlijk dat je zo geniet! De liefde spat van het scherm!
    En navelstaren, daar kun je vast geen genoeg van krijgen nu! Hihi!
    liefs Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Klaproosje.

    Wat een mooie actie foto van mens en dier.
    Die zo te zien, alle twee genieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wanneer land je weer?
    Wel mooi die uitgespaarde rode bal.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De tekst zegt genoeg lieve Dien :-)
    Denk je er wel om dat je er niet in blijft ;-)
    Heerlijk om je zo blij te zien xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥