One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-07-2014

06.07.Speelkwartier





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Het leven van een jongeling gaat niet over rozen ,
met een grote broer,:-)



kom spelen makker,



alléz kom nou : -)



Maar Demi, is nog een baby Ace,



en baby's moeten slapen...



na het spelen, na het eten , :-)



hélemaal van de wereld af,



er kan een kanon ploffen,



Damian blijft slapen:-)



En Ace...
die denkt ach..
dan vermaak ik mezelf wel :-)
of hij gelijk heeft

tot morgen webbies,
geniet van het leven hé.
xxx


36 opmerkingen:

  1. Nog ff Ace dan rennen jullie samen door de klaproosvelden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach zie die nu liggen, alsof hij aan het zonnen is
    ja Ace zal nog beetje geduld moeten hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor... ik ben helemaal niet jaloers.
    Echt Helemaal Niet.
    Maar stiekem toch wel een beetje...
    Wat een heerlijk stel heb je nu, Dien!
    Ik verheug me op foto's van deze twee mooie mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat het klikt . Haha, de eeuwige klaproosvelden, ik zie ze daar wel rennen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prima toch, laat hem maar lekker slapen...!
    Mooie zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's alweer van die twee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke, vertederende reportage van je lieve dieren al even lieve Klapper! Jouw klikvingertje zal nu nog meer overuren moeten doen denk ik, met die puppy er bij! Ook Ace lijkt me gelukkig met jullie nieuwe aanwinst hoewel hij dacht er lekker mee te kunnen spelen... maar mis poes of is het mis hond hihi, hij zal nog wat moeten wachten tot Damian wat groter is. En dan mag jij je hart vasthouden hoor, dat wordt een beestenboel! *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie foto's van een slapende Damian. Puppy's en kittens kunnen zo vol overgave slapen,
    daar zou een mens jaloers van worden.
    Fijne zondag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow met deze foto's van de 'baby', bereik je een hoog smelt gehalte! Zalig wat een overgave en vertrouwen van dit kleintje! Ace, jou tijd komt nog enne dan is het huis van Klapperdeklappertje best wel klein. Ik zie jullie al dollen in de kamer en de keuken! ;-)
    Fijne genietdag XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, zo vol overgave kunnen slapen.... op je rug, helemaal open en kwetsbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan dat lekkere zachte buikje bijna voelen. Prachtig spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Wie slaapt, die groeit!!
    Goed teken Dien dat hij zo op zijn rug open en bloot gaat liggen!
    Genieten!
    Samen spelen dat komt vanzelf.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n doggie, Klaproos, is net zo priceless als het liedje.
    Schitterende serie, echt genieten bij m'n bakkie leut.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto"van een heerlijk slapende Damian.
    En dan de stoere Ace die zo graag met hem wil spelen.
    Een heerlijk stel zo samen.
    Fijne zondag.
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    O. wat een heerlijke foto's.
    Zo lief.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zo'n baby in huis is het allemaal weer even aanpassen. Gelukkig kon ik gisteren gewoon mijn eigen speelkwartiertje beleven. Oke, het duurde uiteindelijk van tien tot diep in de nacht. Hoop dat het bij jullie een beetje rustig is gebleven in de buurt en niet zoals bij mij tekeer ging.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is genieten wat een lekkere beesten zijn honden toch nog even en ze gaan samen op stap ;-)

    Rooske de zondag is al aardig om met af en toe een bui wat weer goed is voor de tuin zeg ik geniet van die twee rakkers.

    Groetjes uit een nat dorp (de parel aan de Vliet) ;-)

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ace heeft geen keuze, hij zal zich erbij neer moeten leggen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een aandoenlijke puppie. Het gaat al lekker met die twee. .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een snoepie is die kleine Demi en wat zal Ace blij zijn met zijn kameraadje. Alleen,, kleine babies moeten slapen want dan groeien ze als kool. Nog even en dan kan hij weer spelen. En dan krijgt die lieve klaproos het errug druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gezellig zo met elkaar !
    Nog even geduld Ace dan kun je samen weer met jullie speeltjes spelen.
    Je past er goed op zie ik ,)
    Puppie's moeten veel slapen :-))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met twee van zulke honden om je heen, is het de hele dag feest, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik smelt!!!!!!!

    Dag lieve Klappert...
    Wat een heerlijk hondje!!!!

    Liefs uit Oosternijk, jodelahiiiiiiti!!!!

    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Henry:

    nu, hier, jij, ik, dit, liefde.
    dat is toch zeker pure poëzie, Dienie.!
    die schatjes hebben het vast en zeker heel goed bij jou.!
    groet,
    Henry.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk zo'n kleintje die 'gewoon' neerploft en lekker gaat slapen. Genieten met hoofdletters!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooooh... DIT IS GENIETEN, Rooske!!!!
    Wat een droppie... ;-)))))))))))

    Lieve knufff groetjes van Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wist niet dat baby hondjes er zo bij gingen liggen tijdens het slapen. Wacht maar tot baby groot is, dan wordt Ace vast "overspeelt" door Demi.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb ongelofelijk genoten van deze foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke foto's en heerlijk om hem zo lekker te zien slapen.
    Maar zijn tijd komt nog wel !
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dien! Een weergaloos stelletje, jullie bij elkaar.
    Ik kan het niet laten toch efkes te komen buurten bij jou,
    je hebt vast heel veel te vertellen :D
    Licht Prins Damian te maffen, haha.
    Dat was wel het laatste wat ik had verwacht LOL
    Eigenlijk vind ik babyhondjes nog leuker dan babykindjes ;-)
    Die vorige zin heb ik zachtjes tegen je gefluisterd, hoor...
    Liefs en twee klapzoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik ben nog in congé, dus van het leven genieten is momenteel mijn belangrijkste bezigheid.
    Leuk hoe die pupjes toch zo onbezorgd in slaap kunnen vallen.
    Ik ga hier straks met mijn pup van net nog geen jaar wandelen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥