One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-12-2014

29.12. Tranen door een glimlach








*KLIK*
Monsoon - Ever so lonely
Openen in nieuw venster en klein maken


Tranen door een glimlach van mooie herinneringen aan je wandelingen met juda,
ach wat is het leven toch mooi hoor ik je zeggen….
door alle verdriet heen
weet je mooie momenten vast te leggen,
precies dát wat het leven is,
een aaneenschakeling van mooie momenten….
ik voel een logje in mijn keel zitten:-)

schreef ik op haar blog,
en dacht ja Dien,




Wat lul je nou?

Je weet het wel zo mooi te zeggen voor een ander,
maar wat doe je met jezelf,




en alle cliche's ten spijt,
de goeie raad die je aan een ander geeft
gebruik die voor jezelf,




dat is wel de beste raad
die ik ooit gekregen heb,




Jongens wat een leven...
Kerstavond,
vond ik een oude vriendin terug




die ik verloren waande...




Tranen liepen en hielden gewoon noooooooit meer op,
en oh wat was ik blij,
dat m'n pleegfamilie er was die avond:-)




Met zang en gitaar en gekke spelletjes,:-)
nooit gedacht dat ik nog eens zou eindigen als Idefix,
"wie ben ik "
Raad dat maar eens....





Een koude winteravond,
werd een warme,
Tranen droogden en werden lachsalvo's..





Jongens wat is het leven mooi.
als je het maar zien wilt: -)

"geluksmomenten"

en die zie ik weer :-)


xxx





31 opmerkingen:

  1. Ach Dien... wat mooi om te lezen, ik voel me vereerd...!
    En wat heb je er voor jezelf weer iets moois van gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het leven zit in kleine dingen, ook de verrassingen. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, Klaproos, adviezen die 'we' anderen geven zijn vaak oplossingen die we zelf nog niet aandurven.
    Je sneeuwkristallen zijn diamantjes.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet volop van die mooie geluksmomenten meis...!!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je moet ze grijpen en koesteren die geluksmomenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, een lach en een traan horen bij het leven
    in deze tijd zeker. En tranen van het lachen zijn supergezond.
    Jij als Idéfix hahahahahahaha, blaf je nu nog steeds?
    Ik wens je een goed begin van deze laatste week in 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel, ik heb een hoestje haba:-) het was echt wel heel fijn blaffen als idefix hoor:-)

      Verwijderen
  7. Goh lieve Klapper, ik ben zo blij voor jou om de geluksmomenten die je mocht beleven! En ook in de toekomst zal blijven hebben, dat is wat ik jou wens voor het nieuwe jaar straks. Geen muizenissen in het hoofd, maar blijdschap in je hart!

    wat ga je eraan doen
    wat kun je eraan doen dat mensen soms zo zijn
    je kunt er niks aan doen
    je weet het al zo lang en toch doet het nog pijn
    wie helpt je eruit
    wie helpt je eruit en wanneer houd het op
    waar ga je naartoe
    waar vind je de rust en de ruimte in je kop
    even geen tragedies meer want ik weet mijn remedie weer
    een tijd zaten de tranen hoog maar nu veeg ik me ogen droog
    ga voor het laatst me gangen na
    en ik ga naar huis waar me liefde woont
    ik ben gewoon maar weer eens klaar voor geluk
    wie moet het gaan doen
    wie verteld je hoe het nu verder moet gaan
    en wie geef je de schuld
    wie geef je de schuld voor wat heb gedaan
    wanneer houd het op
    wanneer houd het op als het wel gebeurd
    waar ga je naartoe
    waar ga je naartoe als je bent uitgetreurd
    even geen tragedies meer
    want ik weet mijn remedie weer
    een tijd zaten de tranen hoog maar nu veeg ik me ogen droog
    ga voor het laatst me gangen na
    pak me spullen en ik ga naar huis waar de liefde woont
    ben gewoon weer klaar voor wat geluk
    een bezem door die bende hier
    want dit word nu het hoofdkwartier
    van operatie ik kom terug
    ik vecht me vrij ik recht me rug
    gevoel dat ik van vroeger ken
    hoort nu bij mij wat ik ben dit huis waar de liefde woont
    ik ben gewoon maar eens klaar voor wat geluk
    misschien ben ik weer eens toe aan wat geluk
    ben gewoon maar eens klaar voor wat geluk
    misschien maak ik wat kans voor wat geluk
    © Claudia de Breij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi hé, Gerda, Claudia de Breij...... ik hoor steeds mag ik dan bij jou.....

      xxx

      Verwijderen
  8. Niets mooier dan lachsalvo's, daar zouden al die oorlogszuchtige lieden eens aan moeten denken!!! Meid wat heerlijk dat je een 'oude' vriendin hebt teruggevonden, wat een feest!
    Zo zie je, op het eind van het jaar wordt het weer héél leuk! Neem al het goeds mee naar 2015, dat zou een mooi begin zijn, toch!? XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat is zo marjolein, we zullen zien,
      we zullen zien zei de blinde:-)
      xxx

      Verwijderen
  9. Ik heb hier een cd op staan met anderhalf uur race geluiden. Geluk kun je ook horen. Je zou Yaron op dit moment eens moeten zien. Een grote glimlach en maar met auto's spelen. Hij is de snelste. Dit is... om aan te geven dat geluk overal in kan zitten Klapper. Jij zou dat moeten weten. Mooi dat je een vriendin weer terug vindt.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah maar ik weet het wel Mario, ik handel er alleen niet altijd naar :-)
      xxx

      Verwijderen
  10. Goedemorgen Dien,
    Tja, houd het met beide armen vast. En weet dat een keer flink huilen zonder te kunnen stoppen erg goed is voor de innerlijke geest.
    Jij had een echt kerstcadeau en ik vind dat super voor je :D
    Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel John, het maakt je goed schoon van binnen in ieder geval john

      Verwijderen
  11. een verloren gewaande vriendin terug vinden en dan samen kerst vieren, mooier kan niet Dien
    zelfs deze allermooiste schitterende diamantjes worden dan naar de tweede plaats gedreven

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beetje wazige plaatjes, niet zo fijn, net zo als tranen dat niet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Ik vind de foto's bijzonder en mooi.
    En wat een mooi moment voor je om een oude vriendin terug gevonden te hebben.
    Super!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Soms.... zijn de gewone momenten van geluk, de mooiste geluksmomenten.
    Geniet ervan he !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Door je tranen heen kunnen lachen dat zijn meestal hele kostbare momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adviezen zijn altijd voor een ander, Dienlala.
    Toen Jos Brink zwaar in de put zat omdat zijn man zo ziek was, zei de chirurg: "U zou eens wat vaker uw eigen boekjes moeten lezen."
    Maar ik ben hartstikke HARTSTIKKE blij voor je dat je een verloren gewaande vriendin hergevonden hebt. Of zij jou. Meeks niks out of kors :-)
    Gelukkig kwamen na de tranen de lachsalvo's. Laten we zo het nieuwe jaar ingaan!
    Liefs en een dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Dien.. het leven in optima forma ;)! Hopelijk nog veel van dit soort mooie berichtjes komend jaar.. ik ben er bij hoor!!! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig geluksmoment is dat geweest, kan me je emoties voorstellen.
    Ach advies geven aan een ander gaat vaak wel, maar aan jezelf is wat lastiger. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je mag nooit jezelf helemaal wegcijferen, Dien. Hou je niet vol, meid!
    Ik ben blij dat je zo'n gelukkige dag had!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je foto's zijn juweeltjes. Je verhaal is een prachtig kerstverhaal. Wat een mooi moment. En nu elkaar vast blijven houden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥