One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












10-06-2015

11.06. Laat me








*KLIK*
Herman van Veen - Laat me
Openen in nieuw venster en klein maken




Mooi hé,



Deze uitvoering van Herman van Veen,




Ik bewonder die man al van kindsbeen af,
een van de dingen die ik zo leuk vind




aan hem
is zijn tomeloze enthousiasme




Hij kan mensen meenemen:-)
en hij hoeft daar verder weinig voor te doen,
Hij heeft het gewoon:-)




van nature....
Da's een gave...
De babbelbox wil nu graag weten.....
wat zijn jullie talenten:-)

en dan lees ik dat later,
want wij gaan gauw gauw gauw, naaaaaaaarrrrrrrrrrrrr...

juist ja :-)haspengouw:-)

zin innnnnnnnnn
xxx







30 opmerkingen:

  1. Zooowww die ranken! Wonderlijk kunnen die groeien hè. En nu ik er eens rustig voor zit om ze te bestuderen, is het nog mooier.
    Ah ja, enthousiasme.. dat heb jij zeker!
    Nou eens kijken, hoe zal ik het zeggen. Eigenlijk is dat ook bij mij een rode draad in mijn leven, enthousiasme, je ergens in kunnen storten wat soms op het randje zit van je erin verliezen. Als je dat niet doet, is het leuk, sommigen zien het wel eens als kinderlijk enthousiasme, nou ik vind het prima. Ergens daaraan verwant is er respect, voor ieder soort leven, voor (bijna) ieder mens individueel.
    Dus; van die dingen .
    Ik zal wel te laat zijn maar een mooie tocht naar de Haspengouw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat mooi geschreven Clemens, wat ben je toch een lieverd:-)
      nee je was niet meer op tijd, maar je bent de eerste die ik lees, en dat is wel weer errrrrrrrrrrrrrrrrrrg leuk:-)

      dank je wel hé,
      xxx

      Verwijderen
  2. Geniet lekker in Haspengouw, Klaproos, dat geeft mij tijd om over mijn talenten na te denken....als ik die al heb!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar natuurlijk heb jij die Jan :-)
      ik ken er al een paar:-) dus heb je er zeker meer:-)

      Verwijderen
  3. Mijn talenten. Pffff, Ikheb er zoveel. Maar mijn grootste talent is natuurlijk, dat ik mezelf kan zijn. En dat lukt niemand.. om mij te zijn.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaahha lieve schat Mario, jij bent énig en uniek..... uniek in je reageren ook:-)
      xxx

      Verwijderen
  4. Ha.... trek er lekker op uit meis, veel plezier...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Talenten. . . .nou ik zou er over na moeten denken.
    Er zijn wel wat dingen die ik een beetje aardig kan.
    Maar uitblinken doe ik er niet in. Ik sluit me dus bij
    Mario aan, het grootste talent is dus mezelf zijn. :)
    Heel veel plezier in Haspengouw. Maak mooie foto's
    zodat we straks mee kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haba jij ben een spetterende brok kunstzinnigheid:-)
      geweldig, je blinkt er wel in uit :-)

      Verwijderen
  6. Gelijk heb je, Van Veen is een heel grote meneer die elk gevoel in mooie woorden weet te gieten. Net zoals jij alles wat er op je weg komt dat in mooie foto's doet. En dat zal vandaag niet anders zijn daar in Haspengouw! Geniet van je dag lieve Klapper onder een stralend zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh jij weer in belgenland, genieten maar!!
    talenten? k denk dat van veen er mee gaan lopen is, die heeft meerdere talenten :-) en ik blink nergens in uit
    of nee, genieten van stilte, is dat ook een talent? daar ben ik een krak in, wereldkampioen zelfs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. genieten van de kleien dingen des levens is een talent jazeker an veel mensen sjouwen maar achter het grote aan... heerlijk dat je dat niet doet en blij bent met het kleine,
      xxx

      Verwijderen
  8. Ik geloof niet dat je vanzelf kunt zeggen dat je talent ergens voor hebt; wel waar je goed in bent….
    Jij bent goed in optimistisch denken, positief in het leven staan, genietend van de kleine dingen van het leven. Je maakt prachtige foto's en schrijft mooie woorden.
    Ik ben goed in het zien hiervan!

    x Grady

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha, dat zeg je ontzetten lief Grady, dank je wel
      da's een flinke bos veren in maai joe noow wottes,
      zie je me al pronken met dat bossie, sjeek maai teel fedders:-)
      joeeeeehoeeeee:-)
      dank je wel hé
      xxx

      Verwijderen
  9. Herman daar is er maar een van, ik vind ook prachtig wat die man doet
    het lijkt vanzelfs te gaan.
    Je foto,s zijn uit de kunst zo ook het onderwerp!!
    Heb een mooie dag Dien.......denk dat je er al van tussen bent
    waar ik goed in ben dat heb je bij je blog bezoekje kunnen zien.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk christiene,
      je bent een toppertje, naast herman:-)
      xxx

      Verwijderen
  10. veel plezier daar Roos...

    en met mijn talenten loop ik niet te koop

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps.....
      van mij mag je het gerust zeggen willy,
      graag zelfs :-)

      Verwijderen
  11. Een zanger die kleine liedjes groots kan brengen.
    Ik geniet er altijd van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Krulletjes fotograferen in de natuur, heb onlangs ook een paar dagen niets anders gedaan.
    Je kan daar heel mooie zaken mee doen hé, voor wie het wil en kan zien natuurlijk.
    De kleinste vormpjes in de natuur zijn meestal de mooiste. Heel knap fotowerk Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel dirk,
      ja mooi zijn ze, maar door de lens gezien nóg mooier lijkt het haast hé.

      Verwijderen
  13. Wat heb je er weer iets kunstzinnigs van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jouw talenten liggen dus duidelijk in de taal met een combi van prachtige bijpassende foto`s

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zowel de muziek als je fraaie foto's maakten een bezoekje aan je weblog weer volop de moeite waard vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Herman is top.
    Mijn talenten?
    Ik ben goed met cijfers.
    Ben drietalig.
    Kan een fotootje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Herman van Veen zag ik al aan het werk, en ik heb er volop van genoten.
    Heerlijke man, heerlijke stem!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥