One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-06-2015

18.06. De allemooiste dingen








*KLIK*
Kraftwerk - Autobahn

Openen in nieuw venster en klein maken




We zijn bijna aan het einde van onze haspengouwse wandeling,
helaas moet ik zeggen.
Maar er staan weer andere mooie dingen op stapel,
Maandag ben ik er weer,
ik ga even de deur uit met vriendinneke,




Maar nu......
lopen we nog even door de velden rogge
genieten van het uitzicht..




als de rooie juffer m'n aandacht trekt:-)




perfecte combinatie hé




lijkt wel of ze een afspraak met elkaar hebben




maar die juffer, die wil ver weg kunnen kijken :-)




en dán :-)
vinden we een heerlijke plas water.....




ahhhhhhhhhhhhhhhhhh zuchten de jongens,
blijven we hier wonen dan :-)




nou even poedelen mag,
even je pootjes afkoelen ook,
een bisse frips halen ook:-)




en dan moeten we echt door hoor,
zie eens,
een heel veld bloeiende waterkers




ik werd helemaal jubelig toen ik dat zag :-)




en ik dacht hier zet ik mijn caravan neer,
en hier blijven we wonen "punt"




Ik ga er nog eens picknicken met je:-)




tussen de kamille en de klapperkes




onder maria...




in een boomgaard met madeliebchen hunny hunny



kan het nóg mooier dan



Maar nu kom voort.
Miss Abendando......
we moeten naar morgen weet je,

huwwie huwwie :-)
"zwaai zwaai "
tot maandag

xxx











37 opmerkingen:

  1. Maandag....als we maar geen afkickverschijnselen krijgen..........
    'k Wens je een mooi lang weekend, Klaproos.....met z'n tweetjes.
    Gr Jan W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw.... ademloos heb ik naar je log zitten kijken. Mooi hoor.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehhhh, Klapper.. het wordt tijd voor een nieuwe log.... dan kan ik weer gaan ademhalen...
      Wat..... ben je nog weg... nee joh... dan wacht ik nog wel even.

      Love As Always
      Di Mario

      Verwijderen
  3. Ik zal duimen voor goedweer,dan hebben wij het ook
    zonnige groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van het weekend. Wij zullen je wel missen, maar daar moet je je niets van aantrekken. 'Gewoon' zelf genieten zonder aan ons te denken. Dat moet je kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige streek met heel veel variatie... en zo niet zorgen de jongens er wel voor ;-) )))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie 2e helft van de week, maar dat zal best wel lukken.
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar gaat ze.... Wat zou er nu weer om de hoek liggen? Ik duim ook voor je! ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos. Weer een heerlijke fotowandeling.
    Ik wens je een fijn lang (heel lang) weekend toe, geniet
    ervan en niet met mate, maar overdadig en volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tot maandag lieve Klapper? Zullen we jou en je mooie blog dan zo lang moeten missen? Snik, dit vind ik helemaal niet leuk hoor! Nu ja, eigenlijk is dat niet zo want ik weet dat jij een heerlijk, lang weekend tegemoet gaat boordevol nieuwe avonturen waar je zeker en vast volgende week kond van zal doen op je stekje! Geniet van alles wat op je weg komt meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Mooi, prachtig de natuur en je foto's.
    Heerlijk die boys in het water.

    Veel plezier de komende dagen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. t was weer leuk meewandelen Dien in deze mooie streek
    geniet de volgende dagen ten volle!!!
    wij blijven hier nog wel wat tussen de kamille en madeliefjes liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier met wat jullie gaan doen. :D
    EN lekker hoor dat zwemmen. Hier kan ik ook bijna de zee in. Het water is alleen nog wat koud voor de tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. DROOMfoto's, je bent een super fotograaf, Dien.
    Je bespeelt de zachte snaren, je ontroert mijn ziel.

    GENIETTTTTTTTTTTTTTTTT van een heerlijk weekend,
    juist zoals die knapen van het water.

    Tot.......
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie vrolijke wandeling, loop lekker verder en genietse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoals jij de natuur in beeld brengt Dien is gewoon feestelijk.
    Een super mooi weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat mooi weer Dien, maar je caravan kan wel een likje verf gebruiken haha.
    Overal zie je de klaprozen staan, bij zoon in de tuin zijn allemaal papavers opgekomen, prachtig.
    Fijn weekend Dien, geniet er van!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doe mij ook zo'n caravan midden in dat prachtige land, Dien. Ik heb niet veel nodig.
    Elke ochtend haal ik gewoon een bisse frips in de sloot :-)
    Man, man, wat een leven hebben jullie daar...
    Ga er maar fijn tussenuit. Wij passen op je blog.
    Hef fun swietie <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah en wij mogen op de boel passen...
    dat is mooi, jij hebt geen toestemming gevraagd!
    Geniet van je verblijf en ik ben nieuwsgierig waar je nu naar toe bent...


    OPGEZWOLLE - buitenbad
    Jonge jongetjes spieken stiekem naar kleine meisjes
    Ze likken aan hun sinasappels smaak calipo ijsjes
    De meisjes zien het wel, giebele giechele
    Even later friemelen ze op een afgelegen plek
    Daar waar de hoogbejaarden uit het water komen
    En Zich afvragen waar lag k ook alweer, waar is mijn badlaken
    Daar waar het zwerft van de kutinsecten
    Stelletje mieren, muggen en wespen kunnen je hele dag verpesten
    Daar waar vaders transistorradio staat
    en studie pubers hun kanus massaal in elkaar slaat
    in het buitenbad, in de badkuip
    en als je duikt van de duikplan
    zorg dan dat je niet plat op je buik land
    buiten westen buitenbad, buiten westen buitenbad
    buiten westen....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vooral in combinatie met de kamille en de klaprozen leveren die roggevelden weer sprookjesachtig mooie plaatjes op.
    't Is en blijft jammer dat het zo'n eind weg is. Maar ach, hier hebben we ook mooie plekjes met hun eigen charme. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie muziekkeuze, Dien!
    Geniet van je uitje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuke teksten volledig passend bij de foto's. Die 2 sloebers zijn precies competitie aan het zwemmen.
    Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelukkig liep je niet op de Autobahn, mar liep je te dromen door de mooie natuur samen met 2 jongens in een nat pak en je eigen droom huisje. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De hondjes komen bij jou echt niks te kort. Heerlijk wat een mooie tocht weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal heppie word ik van deze prachtige serie... en dan de honden, geweldig dat gepoedel!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Is toch genieten zo'n heerlijke wandeling Dien...
    en wat komen jullie niet allemaal tegen!!
    Fantastische blog....super! mooie foto's en tekst, waarvan ik
    sommige woorden eventjes 2 keer moet lezen voor ik ze snap!!
    Heb een geweldig weekend...geniet ervan!!

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geniet van je uitstap en tot maandag!
    Heel mooi natuurlijk boeket in de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mogelijk een van de mooiste reeks die ik al heb gezien Prettige weekenddagen we kijken uit naar het verslag Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sommigen doen het met woorden,
    anderen doen het met beelden.
    Jij doet het met beiden.
    Dank je Dien,
    voor het delen.
    x
    Semmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Al ben je lekker op stap, ik wens je hier toch
    een heerlijk weekend toe, ik lees je maandag wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja ik geloof gelijk dat je wel wilt wonen :-) prachtig gebied en heel mooie foto serie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijke wandeling Dien.
    Ik geniet hier echt van en in gedachte zie ik mezelf hier lopen.
    Prachtig zijn je landschappen en met de wilde bloemen.
    Ook een prachtige klapper zag ik wel.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Veelplezier met vriendinneke en tot maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig Dien van a tot z..... mooi de jongens hebben het naar hun zin
    nog maals je fotos zijn prachtig , en maandag zien we het wel weer
    waar jij mee terug komt.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goede morgen Roos, als alles goed is kom je vandaag weer thuis,
    ik hoop dat je een fijne tijd hebt gehad , zo lekker er even tussenuit.
    Een prettig begin van de week gewenst, geniet nog maar even na.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥