One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-06-2015

25.06. Hé kom aan








*KLIK*
Dimitri van Toren - Hé kom aan
Openen in nieuw venster en klein maken




Dank jullie wel voor jullie reacties gisteren,
vandaag draag ik een paar mensen :-)

De weg naar boven,




is net zo lang als naar beneden




alleen gaat naar beneden wat sneller




doorgaans:-)




als je gaat liggen rollebollen al helemaal :-)




de leeuwerik in de vlucht
laat me even terug gaan naar toen "men" nog lief was voor de natuur
hoger en hoger vliegt hij... en zingt het hoogste lied,
mooi joh




wij zingen ook,
maar dan andere liedjes




terwijl we klimmen:-)




ik heb het leukste vriendinneke
dat een mens zich wensen kan :-)




grappig , gevat
lief en sociaal..




een bijzonder mens,

een bijzonder bloemetje, zo mooi in kleur:-)
het kaasjeskruid,




en het 1000 guldenkruid,
zijn we rijk of watte




Ace is er bijna:-)




En Damian is al boven geweest




geweldig hé, nou wij nog:-)




Jaaaaaaaa, we zijn er :-)


* zucht*
wat een uitzicht:-) hé.
mooi hé,


xxx













47 opmerkingen:

  1. Naar beneden gaat het wel een stuk makkelijker! Al krijg je er ook minstens zoveel spierpijn van. Ik ben blij dat jij de klim voor ons hebt gemaakt .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ace is er bijna :-) Als hij staat uit te hijgen, weet ik hoe laat het is, haha.
    Weet je wat het met jouw foto's is Dien? Hetzelfde als met de columns van Martin Bril. Je leest wat alle anderen om hem heen gemist hebben. Zijn opmerkingsgave was enorm. En dat gevoel heb ik bij jouw foto's. Dat ik zie wat ik met mijn eigen ogen anders gemist zou hebben. Is dat een compliment of niet?
    Heel graag gedaan, swietie <3 <3
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou da's zeker mon cherie kakelino, het lijkt welhaast alsof ik je steekpenningen gegeven heb om zoiets moois te zeggen:-)
      ze goit er gans van gloeien:-)

      dank je wel :-)
      xxx

      Verwijderen
  3. Steekpenningen Klaproos? Dan moet je wel heel veel hebben gegeven, als ik de reacties zo bekijkt in de tijd dat ik meeloop!!
    Complimenten krijg je hè, die kan je niet kopen. Gelukkig maar! Het is een prachtserie geworden van beneden naar boven en omgekeerd!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jan je loopt al heel wat jaren mee, en nee, als ze niet vsn harte gegeven worden hoef ik ze niet, maar t is gek...n ex maakte van mn weblog iets banaals , en gek g doet me dat extra goed weet je 😄

      Verwijderen
  4. Steekpenningen, nee Klapper. dat heb jij niet nodig. Jij hebt je gouden hart, je jongens en je gevoel voor de mooie foto's. ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marioooooooo 😄

      Je bent n engel, ik ben blij
      Dat jij m lieve webbie van me bent
      😄
      Dank je wel

      Verwijderen
  5. Geweldig om met je mee te mogen wandelen door de mooie omgeving. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klaproos,

    Bijzonder fraai uitstapje in een mooie omgeving en aangenaam gezelschap!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om op Claudia de Breij haar omgetoverd woorden terug te komen:
    JIJ mag en kan altijd bij mij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi tochtje meis, ik ben blij dat je er zo van genoten hebt....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Roos. Wat een snert trapjes zijn dat.
    De treden vol gras gegroeid, voor je het weet , zit je
    weer beneden. Pfft, ik ben blij dat jullie dat gedaan
    hebben, ik vrees dat ik zo'n trap niet snel op zal lopen.
    Maar je foto's zijn weer geweldig om te zien. Dus ik
    kan genieten zonder de inspanning te moeten doen.
    Dat klinkt lui, maar laat mij maar zwemmen of gelijkvloers
    wandelen.
    Fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) maar haba toch, nee hoor, het is een stevige trap daar ga je zo maar niet onderuit,

      Verwijderen
  10. ... en na die flinke klim een mooi panorama, als dit geen beloning is! En wij worden ook beloond met deze al even mooie serie foto's, dankjewel Klappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alsjeblieft gerda, voor jou wil ik er nog wel een scheppie bovenop doen :-)

      Verwijderen
  11. wat een mooie zachte sfeervolle foto's!!
    je ziet dat Damian de jongste is, die kan al die trappekes in sneltempo meerdere keren op en af
    nee k ga het je niet aandoen dat je mij naar boven moet dragen haha
    maar met deze foto's en schitterende beschrijving voelt het alsof ik er toch was, dankjewel
    k lees hier ergens het woordje 'banaal', dan leef je niet vanuit je hart, is mijn simpele bedenking er bij, maar wie ben ik hé, elk zijn gedacht

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach An, banaal is die het zei... een kleine wereld waarin ze leeft en denkt dat LUXE hét is... hoeveel levens moet je dan nog gaan :-)
      ik zie dat op de i Phone tikken met kleine letterkes moeilijk is :-) jij ook hé,
      fijn dat je meeliep
      xxx

      Verwijderen
  12. wat is dit weer mooi ik krijg al pijn in mijn rug als ik dit ziet,maar heb heel veel respect voor je om z,on mooie klim te maken en er dan ook nog z,on mooie log van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    O, wat is dit toch mooie natuur.
    Schitterend is het daar en mooie foto's heb je gemaakt.
    Ik geniet mee met al dit moois.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat was een hele klim zeg! Maar de beloning is groot! Een prachtig uitzicht :-)
    Steekpenningen hebben we niet nodig hoor, wie goed doet, goed ontmoet, zo is het toch?

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Blijft wennen, die windmolens van heden.
    Als je gaat rollebollen dan rollebol je altijd naar beneden...probeer maar een naar boven te rollebollen...... .
    En die twee heren van je, die doen wel mee......

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent zeker dik in orde als je deze klim aankan Natuurlijk met zulke knappe "gangmakers" is er geen vuiltje aan de lucht Mooi toch Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het blijft een bijzonder plekje en aan Ace te zien, woei de wind daar boven goed hard !!
    Ik heb heerlijk met je meegelopen en genoten van alles om jou heen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! Alles, maar vooral de wolken en Claudia!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die toren en Dimitri heb je toch maar mooi aan elkr georaat😄😄😄😄

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O mooiste klaproos, mijn roosje, ik ben er helemaal stil van......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ik geloof er niks van, dat wil ik je zondag horen zeggen:-)
      zij draagt mijn ring..... etc etc, van wie is dat:-)

      dag lieffie.
      xxx

      Verwijderen
  21. Vandaag was ik strijk Dien, maar ik kom toch nog even piepen en je goed avond wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel wim, lief van jou dat je ondanks de chemo tóch komt kijken en lezen,
      dat ontroerd me
      xxx

      Verwijderen
  22. Prachtige reeks en de viervoeters waren weer in form. Heerlijk nummer ook van Dimitri Van Toren.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als je het maar nooit gelooft hè Dien... banaal is dit wat jij hebt absoluut niet! Het is niet iedereen gegeven om anderen mee te laten genieten, dwalend door het leven en ontdekkend, genietend, en altijd net iets anders ziend. Uniek en persoonlijk. Het blijft boeiend èn verrassend en verdiepend, en meestal alledrie tegelijk. Wat mij betreft een serieuze verrijking van mijn eigen dwaling door het leven! Dus eh.. dankje.
    En die tocht naar de top... brrrr het is te stom om het op te geven hè, maar anders. Daar bovenop zou ik me erg winderig voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach nee lieve Clemens ik weet nu ook wel ...
      dat ik wat ik ook zou doen nooit goed genoeg voor haar zou zijn, om de simpele reden dat ze niet van me hield,
      Ik weet het zó goed, en toch blijft het schrijnen weet je,
      De tocht naar de top was een heerlijke tocht,
      we hebben genoten :-)
      xxx

      Verwijderen
    2. Clemens:-)
      Dank je wel hé, voor die énorme bos veren:-)
      xxx

      Verwijderen
    3. Is goei! En ja, weet ik goed...
      ☼ xxx

      Verwijderen
  24. Jouw foto van het kaaskruidje is ook zo mooi, wat een mooie bloempje. Een heerlijk logje met weer schitterende foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. inderdaad, moet een prachtig uitzicht zijn, Dien!
    Dimitri van Toren...wat een mooie keuze weer... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥