One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-06-2015

29.06 Storm








*KLIK*
3JS - Twee Zielen
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik wist het zo zeker,




En schreef het op een briefje




om het dan later,
in het net




Groots
en in sierlijke letters op de muur te kalken,




Zoiets moois had je vást
nog nooit gezien




Toen nam een storm...




mijn briefje mee..


Lastig hé :-)
Vandaag was een dag uit 1000den,
Ace, was súperjarig
Dank jullie wel voor alle lieve wensen,


xxx






24 opmerkingen:

  1. Als je het briefje vind.. ik kan het binnenkort wel in een muur stoppen voor je...

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foto's 2, 3,4,en 5 vielen op hun plaats in foto 1, maar de laatste twee stukjes komen toch van een ander plaatje....denk ik.
    Eigenlijk best wel een spannende serie op deze manier. Mooi gedaan, Klaproos. Fijn dat het zo'n mooi feest is geworden.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zonder iets geschreven op de muur, is het spannend. En heel mooi. Mooier dan dat er iets op geschreven staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een mooi feestje hebt kunnen vieren....!!
    Goede start van de nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat de vlinders even leuk in je hart fladderen als op je blog lieve Klapper. Gisteren deden die dat alvast wel hé op het leuke feestje?
    En ik maar scrollen naar beneden om dan te ontdekken dat je briefje met de storm is verdwenen hihi.
    Fijn begin van de nieuwe week meid, geniet ook daarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, mooie muur, gelukkig dat je
    briefje wegwaaide, de muur is niet om op te schrijven.
    Daar is die muur ook te mooi voor om naar te kijken.
    Mario zijn idee is veel beter, laat hem je briefje in
    die speciale muur stoppen.
    Ik wens je een fijne maandag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zou je hoofd voelen alsof je tegen deze muur liep, zo na het feestje? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke Klaprooslog

    Nogmaals gefeliciteerd met Ace en `die` zag ik ook !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Super gefeliciteerd met Ace.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn! Vandaag maar even dagje rustig aan dan na alle feestelijke drukte ...?
    Afijn, wat je ook doet, maar er een mooie dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je zal maar een vol programma hebben, en dat waait zo maar weg .... dan ben je een mazzelaar.
    En Ace een extra aai.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat van de storm vind ik heerlijk, prettige dag verder
    groetjes Geert

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3j's blijft mooi he .. en weer even genoten van je foto's, ze blijven me boeien! Mooi gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is zeker met voorsprong één van de leukste excuses om niet te moeten doen wat je gepland had. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. "Storm" dat lijkt me in geval wel wat Dien

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zal een dagje puur genieten geweest zijn, heerlijk, heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Ace, van harte gefeliciteerd en nog vele woef woef jaren.
    Jammer van het briefje. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He wat sneu nauw briefje weg :-)
    van harte Ace met je verjaardag, al ben ik zoals altijd weer aan de late kant, maar het mag toch nog wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met Ace's derde verjaardag!!! Woef, woef, woef <3 <3
    Voor jullie liefde voor elkaar is geen (boter)briefje nodig. Die is ongeacht wat voor altijd.
    Heppie hondendeej :-)
    Liefs Kakel xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥