One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-09-2015

06.09 Hang lose








*KLIK*
Melanie Hagedorn - Hang lose - a day on a rope
Openen in nieuw venster en klein maken




Koorddanseres Melanie Hagedorn balanceert de hele dag op een koord.
Van 's morgens tot 's avonds, echt waar!




De verbazingwekkende show die dit oplevert laat zien dat alledaagse dingen,
zoals de afwas doen of mascara aanbrengen,
onmogelijk worden.




Verrassend,
adembenemend en origineel




Dat kunnen we alleen maar beamen
wie het filmpje bekijkt, zal het met me eens zijn:-)




zie maar eens van jurk te verwisselen:-)




Het was echt bloedjeheet zondag




en zij deed deze kunstjes




Het leven gaat er om in evenwicht te blijven




nu dan.. dat is een mooi motto




maar ik ben wel blij
dat ik land onder mijn voeten heb




ik zou niet weten wat ik op zo'n koord zou moeten doen :-)




Is het niet fantastisch,
wat mensen allemaal kunnen




fascinerend om te zien hoe ze dat koord beet heeft,
zo licht..




ik vraag me af wat iemand ertoe bewogen heeft
te gaan koorddansen:-)




geweldig.....
ik ga het haar vragen:-)




Fantastisch hé,
als je zo met het koord kunt omgaan
en kunt koppeltjeduiken




Wat een raar woord eigenlijk:-)
koppeltjeduiken :-)
Ik duik koppeltje of ik koppeltjeduikel?
Zij duikt koppeltje of jij koppeltjeduikelt?
Wij hebben gekoppeltjeduikeld of wij hebben koppeltje geduikeld?




Oh ja ik zou haast de verleden tijd vergeten:
Wij doken koppeltje of wij koppeltjeduikten?


Hoe dan ook,
morgen duikelen we in héél anders sferen ....
joe ken reken derop

het effect wat een spiegel kan hebben op je....
daar weleens over nagedacht?
ik weet nu nog niet
of ik het morgen wel zal publiceren.....


xxx





39 opmerkingen:

  1. Zo, dat is knap zeg, echt een avontuur om mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's beloofden het al, Klaproos, het moest iets bijzonders zijn, het filmpje maakt het waar.
    Het was een hele zit, 30 minuten, maar elke minuut waard. Bedankt hiervoor. Nog een fijne (zon)dag met de jongens.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat gaaf dat je hebt gekeken Jan dan weet je pas echt wat ze doet hé
      dank je wel

      Verwijderen
  3. Dat is flink oefenen geweest, denk ik zomaar...!
    Mooie zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, dit is voor iemand als ik,
    die evenwichtsstoornis heeft, helemaal onvoorstelbaar.
    Maar kopjeduikelen op de begane grond kan ik nog
    wel hoor .Mooie foto's weer van een heerlijke dag.
    Het filmpje heb ik nog niet bekeken, misschien later
    op de dag.
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De sfeer is te voelen op de foto's. Bijzonder en puur. Groetjes, Turfie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Koorddansen is het balanceren op een strakgespannen kabel. Men kan hier zowel overheen lopen als acrobatische toeren uithalen, zoals een spagaat, koprol of salto.
    Fotografie is het met behulp van licht en andere vormen van straling vastleggen van afbeeldingen van voorwerpen en verschijnselen op radiatie- of stralingsgevoelig materiaal. Het woord is afgeleid van het Grieks en betekent letterlijk schrijven met licht (φωτὸς, (phootos), van: φῶς (foos): licht, en γράφω (grafoo): schrijven).
    ... en dat laatste kan JIJ dan weer heel goed Klappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Dien, ik ken niet eens een jurk verwisselen als ik op de grond sta :D laat staan op een koord. Ik ben er denk ik ook te groot voor.
    Maar deze dame weet wat ze doet. Indrukwekkend is het wel te noemen. Ze lijkt een beetje op een kennis van ons, maar die is te druk voor koorddansen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klapper.. ik heb de hele familie erbij geroepen, dit moet gewoon iedereen zien toch. Wat bijzonder wat ze doet. Ik raak al in onbalans als ik er naar kijk. Wat geweldig om te zien. Ik kan me voorstellen dat je je ogen hebt uitgekeken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie foto's
    ze doet het maar, daar zitten vele uren van training achter
    ja vreemd toch, op een ochtend zal ze opgestaan zijn en gedacht hebben ik ga op de koord dansen
    t is eens wat anders
    k zou het niet kunnen Dien, whaha, k zou nogal toeren uithalen
    wij zeggen kopje duikelen, niet koppeltje duiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige foto's ! En helemaal het leven zoals het is.... balanceren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat super, ik denk dat ik haar ook al aan het werk gezien heb. de humor waarmee ze haar act brengt is van de bovenste plank.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pffffffffffft, poeh poeh, ik ben helemaal uit mijn evenwicht na het zien van het filmpje.
    Wat een ongelooflijke knappe prestatie levert ze! Mooie foto's heb je tijdens het koppeltjeduikelen gemaakt. Ook al zo'n knappe prestatie!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. blij dat je de moeite genomen hebt om te kijken marjolein,
      bijna niemand doet dat.... en dat is toch zonde bij zoveel moois

      Verwijderen
  13. Amai chapeau voor die madame, maar je hebt er wel schitterende foto's van gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Dit is echt super de luxe kunst.
    Geweldig door je op de foto gezet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allemachtig. Dat is nog eens wat!
    Hoge kunst, dat is wat het is.
    Gisteren dook ik ook, niet koppetje maar mijn bed in.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb ze heel goed gedaan op de touw staan. Ik noem maar zo. Echt kunst om te doen.
    Veel oefenen geweest om te doen. Echt te volgen op jou foto's. Echt schitterend.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schitterend optreden van deze dame..

    en je foto's zijn top Dien

    fijne zondagavond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Snap ik Dien, die vraag aan het eind; want kunnen mensen, jouw bezoekers, het aan... En je hebt als blogger toch een verantwoordelijkheid ! Nou, ik vertrouw erop dat je de goede beslissing neemt :)
    Intussen heb je helemaal gelijk hier, het is onvoorstelbaar dat iemand dit kan en er ook niet tureluurs van wordt, gewoon door die constante spanning. Ze is geweldig, en ze zal zeker hier heel veel voor geoefend hebben. Wel denk ik dat sommige mensen héél makkelijk die balans vinden en vasthouden, dat is een talent. Maar toch.

    Ik ben blij dat je onze coproductie mooi vond! Ja, die klaproos van jou paste hier zo prachtig bij. Lijkt zo'n kwetsbaar ding hè, maar intussen mooi en inderdaad hartstochtelijk stralend. En overleeft wel wat stormpjes. Het was prachtig Dien, het bruidspaar straalde en de bruid, oww... blij, heel blij. En als je dan het verhaal tot hier kent... Maar het kan dus, gelukkig. Dankje voor de foto(leen)!
    Een Twentse knuffel, die is ook wel oké denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar zeker clemens elk mens heeft z'n talenten 'hé het is alleen vind je ze ooit:-)
      heerlijke samenwerking aai laaik it :-)

      Verwijderen
  19. Het is ook zo moeilijk je honden uit te laten, tijdens koorddansen Dien :-D
    Ik vind het knap. En ze brengt het nog charmant ook. Ik kan niet eens op schoenen met hoge hakken lopen!
    En jij...jij bent een woordkunstenares met je koppeltje duikelen.
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Joh, wat doet ze dat knap. Zou ze op het touw geboren zijn? Geweldig mens lijkt me dat.
    Ze doet me in de verte een beetje denken aan mevrouw Stemband, van de grote meneer
    Kaktusshow.
    Leuk blogje met prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bijzonder kunstig ! Het doet me wat denken aan de kleinkunst in onze lage landen muziekwereldje... dit is kleinkunst in acrobatie en theater tegelijk.
    Prachtig toch ? !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. niks voor mij op zo'n touwtje, zou binnen de kortste keren op de grond liggen :-)
    mooi verslag van deze dame op een touw, knap al die kunstjes en verkleed partij.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥