One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-12-2015

11.12. If i only had the words









*KLIK*
Billy Joel-If I Only Had The Words To Tell You
Openen in nieuw venster en klein maken




Mag ik je meenemen,
langs het water,




Je de kleuren van de winter laten zien,



het zacht gefilterde licht,
met hier en daar een streepje zon




De laantjes,
alleen voor ons,




zo stil...




zo mooi,
kunst voor je voeten..




De wereld gevangen in een druppel




een miniparadijs,
voor jou




en dan...
al je zorgen in een luchtballon en laten varen,
naar ergens waar ze jou niet meer bereiken kunnen,
Een handvol geluk,
in een blog,

dat geef ik jou,

xxx





39 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer mooi door zijn eenvoud, maar je moet `het` wel zien hè ?
    Bedankt en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo mooi en sfeervol
    die eerste foto, als een spiegel
    gezellig weekend Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je water en bomenfoto's doen me denken aan impressionistische schilderijen.
    Als ik er met half dichtgeknepen ogen naar kijk meen ik een Manet of een Van Goch te zien
    Hoe eenvoud toch zo verdomd mooi kan wezen hé ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Roos, zo de groene winter zien
    in jouw mooie foto's. Dat is puur genieten.
    Ik wens je een heerlijk weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig blog Klaproos, hier hoef niets meer aan toegevoegd te worden.....
    Heb een mooi weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die eerste foto's lijken wel schilderijtjes Roos..

    een prachtig logje

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Prachtige natuur foto's
    Rustgevend.
    Je voelt het.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige blog en mooie foto's heb je gemaakt

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben weer helemaal rustig na deze serie wat is het toch genieten tijdens zo een wandeling.

    Groetjes uit een nat dorp aan de Vliet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi !! Die "lappenballon" hebben wij al vluchten mee gemaakt !! Maar dit doet niets aan Jou "superbeelden" Groetjes willy duvel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig voor ons he Dien dat wij de kleine dingen zien die gelukkig maken!
    De meeste mensen gaan er aan voorbij, ze zien het niet!

    Fijn weekend Dien!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sup[er mooi geschreven Dien. WAt kun je goed schrijven. Je foto's passen heel mooi erbij.
    Maar luchtballon is echt niks voor mij. Hoogtevrees.Brrr...
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als dat zou kunnen, alle zorgen met een ballon de lucht in .....
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er is niets mooiers dan een mooie zomerdag, maar dit hoort er ook bij en is ook zo gek nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klapper.. maak me gek zeg. Wat een schitterende foto's... wauw...

    Love As Always
    di Mari o

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Roos, ik kom je
    een heel fijn weekend wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sommige van jouw allemaal mooie foto's lijken wel schilderijen... Wat is moeder natuur toch een grote kunstenares, en jij een grote fotografe!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WoW Dien wat een schitterende sfeer serie, prachtige licht en heel mooi bospaden en foto's
    zou wat zijn zeg zo'n ballon, weg alle zorgen om nooit weer te keren, maar helaas dat kan alleen in een blog :-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige woorden met heel toepasselijke fotoserie. Zoals steeds een serie om vingers en duimen bij af te likken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. de kleuren van de winter ademen stilte en zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank je voor het delen van al dit geluk. Prachtig de lichtval op het lange pad. Ja zo is er in elk jaargetijde iets prachtigs te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo zo mooi...alsof het is voor mij
    Alhoewel het nu aardig tekeer gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goede morgen Roos, een mooie zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geluk

    Geluk is geen kathedraal,
    misschien een klein kapelletje.
    Geen kermis luid en kolossaal,
    misschien een carrouselletje.

    Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,
    maar nu en dan een zonnetje.
    Geluk dat is geen zeppelin,
    ’t is hooguit ’n ballonnetje.
    © Toon Hermans
    ... maar jouw mooie ballon is groot, daar kan heel veel geluk in! En ik hoop lieve Klapper, dat je er in mee mag varen, een zonniger toekomst tegemoet!
    OT: bedankt voor je reactie meid...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik stop mijn zorgen graag bij jou in die luchtballon... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig hoe jij moeder natuur brengt.
    En die madam aan het begin van je post ken ik ook intussen ;-)
    Knap mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goede morgen Roos, een fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is ie weer mooi, je blogje! Geniet momentje! Dank je! Fijne week Dien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello Klapperdiosiaatje,

    wat heb jij een boel mooie kadootjes uitgezocht...
    Ik zou daar meteen van opkikkeren.
    Wat zeg ik... ik bén er van opgekikkerd!
    Maar ik ben heel gauw op te kikkeren, dus da's niet eerlijk...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nu ik weer terug ben in logland, is het meteen genieten bij jou. Helaas lukt het me nog niet er zelf op uit te trekken, hoewel ik iedere dag steeds meer energie krijg. Heerlijk om dan deze foto's en de muziek bij jou te horenl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Dien,

    Ik wens jou fijne week toe!
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gelukkig heb ik wel de woorden gevonden om mijn waardering voor je foto's en je log uit te spreken.
    nog even en dan zijn de druppels wit van kleur. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Goede morgen Roos een heel fijne
    dinsdag gewenst, geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goh Klappertje, hoe bedrijvig jij in het verleden op je blog ook was, hoe stil wordt het nu...
    Ik heb de indruk dat het jammerlijk overlijden van je broer je heel vaal parten speelt, of is er iets anders met jou aan de hand?
    Hoe dan ook, ik hoop dat jij het allemaal overwinnen zal, sterke, taaie tante!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die zachte winter... och ja , het is allemaal wel mooi
    maar eigenlijk droom ik van een flink pak sneeuw ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥