One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-12-2015

18.12. De zee








*KLIK*
De Zee - Trijntje Oosterhuis
Openen in nieuw venster en klein maken





Soms zijn de zee en ik alleen
En is zij net als iedereen




Als ik onder haar golven wil
Dan laat ze mij er niet doorheen
Dat is de zee




Wie neemt me mee
Wie durft te beginnen




Wie laat mij zien
hoe mooi een mens kan zijn van binnen
Wie leidt de weg
Wie durft te voelen




Wie draagt het licht wie heeft 't zicht
Wie neemt me mee




En eigenlijk zijn wij allemaal net zo Dat we ver onder de spiegel willen gaan




Naar daar waar alle liefde zit
Maar we zijn te bang om 't toe te staan




Wie neemt me mee
Wie durft te beginnen
Wie laat mij zien
hoe mooi een mens kan zijn van binnen




Wie leidt de weg
Wie durft te voelen
Ik draag het licht en jij hebt 't zicht
Kom met me mee
En open de zee




Kom met me mee
kom met me mee
Wie neemt me mee

Trijntje Oosterhuis




Eeen heerlijk dagje zee,




een meer dan zalige wandeling,
op een strand waar bijna niemand liep




alleen met de golven waren we,




mooi om je gedachten mee te geven met de golven,




en dan,
als een meeuw in de wind...
zien we jullie gaan..




Dag Hartjes
Dag Mam,en Pap
Dag Jan











25 opmerkingen:

  1. In alle opzichten een prachtig blog Klaproos. De zee, een prima plek om je gedachten de ruimte te geven.....
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beelden zijn zo mooi dat 'k de tekst vergat !! Groetjes willy duvel Hopelijk gelukt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is iets anders dan je Peel....afslag verkeerd genomen ;-)
    Heerlijk om er zo'n dagje door te brengen aan de kust.
    En de jongens genoten er ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk uitwaaien aan het strand.
    De golven, het ruisen van de wind, heerlijk .
    Prachtige foto's en mooie woorden erbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja heerlijk naar de zee! Voor mij zo gewoon en toch is het heel bijzonder!
    Fijn weekend Dien!

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het zachte weer is bijna een uitnodiging om eens een strandwandeling te doen Roos...

    en je jongens kunnen zich daar perfect uitleven...

    knappe foto's met een goede tekst heb je er bij gepubliceerd

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemachies Dien,
    wat heb je dit weer perfect weten te combineren.
    De schitterende tekst van Trijntje met jou alles omvattende foto's.
    Werkelijk een prachtig geheel.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n dagje aan zee Dien.
    Even het zout proeven en lekker de wind door je haren.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die hondekinderen hebben altijd plezier he....het is fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi!!! Met je hondjes daar aan zee, het zal je goed gedaan hebben! groetjes fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb nou de log diverse keren bekeken, maar hij is gewoon perfect..
    Een echte klapper....

    Love As alwyas
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk de zee, daar maak je jezelf en je vriendjes helemaal blij mee.
    Een prachtige muziek keuze. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De zee was er altijd, is er altijd en zal er altijd blijven! Er klopt geen snars van die zin, maar zo is het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende tekst, schitterende foto's ook... je hebt door dit dagje aan zee precies weer wat inspiratie gekregen en gelukkig voor ons, deel je dat ook op dit mooi blog van jou lieve Klapper!
    En, hoewel het verdriet om dat immens verlies er flink op inhakt, kan je toch zo'n lieve groet aan je helaas verdwenen geliefden zenden, hopelijk voor hen en voor jou, komen die inderdaad aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja de Zee, ik zou haar niet kunnen missen,
    al is een wandeling op de heide ook mooi.
    Je was niet op 'mijn' strand zie ik wel, daar
    staan geen paalhoofden en het is nu één grote
    vlakte. In deze tijd mogen honden en paarden
    ook gewoon lekker de hele dag op het strand.
    Alleen in het toeristenseizoen niet.
    Mooie foto's heb je gemaakt, maar dat doe je
    altijd en overal :)
    Fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi blog Dien, je had het vast naar je zin met je vrienden. Het strand. Tja, het is er nu eenmaal heerlijk. Maar er zijn veel mensen goed van binnen. Dat is een ding wat zeker is. :)
    fijn w-end.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een super goed idee, Vinyl en ik wandelen straks ook naar zee. Wij hebben daar een afspraak met Nestor en zijn bazinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig Dien
    wat een mooie tekst
    en dan de foto's
    t is genieten en heen en weer scrollen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie wandeling,heerlijk uit waaien!!
    je gedachten laten gaan je hartjes worden niet vergeten.
    Prachtige foto,s aan zee ook met jou jongens.
    Dien ik wens je fijne Kerstdagen
    een gezond en Gelukkig Nieuwjaar.
    liefs groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi lied van Trijntje...bijna net zo mooi als ‘Ken je mij’
    de zee, de honden, het mooie weer...ziet eruit als een heerlijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk om alvast een voorproefje te krijgen.
    Nog 3 nachtjes slapen en we gaan voor het eerst dit jaar een paar dagen wegen. Een wandeling op het strand zit er nog niet in, maar op de boulevard kun je ook genieten van het water. Bovendien hebben wij een zeezichtkamer. Is het minder weer, dan is het nog genieten in de beschutting. Weer eens wat anders dan onze tuin. Heerlijk om de gedachten even te verzetten en frisse licht te ademen. Ik heb er zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk dat je met de jongens aan zee was. Ik ben heerlijk met jullie samen uitgewaaid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schreef vandaag iets neer over: Eens opnieuw weer...
    Prachtig de zee met de lieverds dichtbij je.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥