One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-01-2016

02.01. Het mirakel van de liefde








*KLIK*
Eurythmics - Miracle Of Love
Openen in nieuw venster en klein maken




Ach Ja jongens,
zonder jullie ben ik de lamme en de blinde, :-)
het mag gezegd...




Deze jongens hebben me door de zwaarste stormen gesleurd,
afgelopen tijd
samen, schouder aan schouder,

en pas zei iemand,

Maar wat nu......
als je een fortuin voor ze kon krijgen...

m'n maag keerde zich om bij die gedachte,
ik zou geen nacht meer rustig slapen.
Wat is al het geld van de wereld als je hun liefde zou moeten missen...
precies... helemaal niks

Nee wat dat aangaat....
gaan we gewoon zo verder als in 2015 :-)


Nieuwjaarsnacht bracht wel hele leuke dingen voor ons mee :-)
maar daarover later meer....


Gelukkig Nieuwjaar lieve bezoekers van dit weblog,let love rule







40 opmerkingen:

  1. Je huisdieren omruilen voor een zak met geld? Je zou wel gek zijn! En de rest van je leven ongelukkig zijn omdat je niet weet of ze goed verzorgd worden. Nee hoor, desnoods eet ik er en boterham minder om.
    Ik wens je en tof jaar, Klapper. Een jaar vol liefde, warmte en harige monsters ;-)
    Dikke kus baai baai sjerrie ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier geen gedicht maar een belangrijk bericht
    een goed 2016 voor jou en de jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Diegene die het vroeg, die snapt het niet... Dit is het fortuin. Dat is niet in te wisselen. Dat hoef je niet in te wisselen. Geef ze maar snel een knuffel van mij.

    Love As Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. t zijn grappige lieve schatten
    k wens jullie een super jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het idee alleen al, nee dat doen we niet he Dien!
    Onze harige vriendjes horen erbij, we doen ze nooit meer weg.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijf jij maar lekker voor de honden zorgen...!!

    Er zit een vogeltje op een hekje
    Met een briefje in zijn bekje
    Waarop staat geschreven
    Dat 2016 jullie alles mag geven
    Beste wensen en gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, hoe komt iemand bij zo'n vraag?
    Ze zijn een deel van je leven geworden, verkopen
    . . . . voor geen tien zakken goud !
    Weer leuke foto's van je jongens, ze lijken te lachen.
    Die weten wel dat je ze nooit in de steek zal laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig lieve honden heb je daar. Honden geef liefde aan jou Dien. Dat heb ik nou ook met JImmy.
    Lekker veel wandelen. En beste wensen. Wel te laat mee.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geld is sowieso waardeloos, en dan nog omruilen voor je vrienden? Nee, wie bedenkt zo'n vraag vraag ik me af..
    Nee, hier gaat dat feest ook niet door. De beesten blijven tot hun eind. En dan ben ik verdrietig omdat ik ze mis. Niet omdat ik ze verkocht heb.

    Spannend Dien :D Ik ben benieuwd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen Dien, enne...niks verkopen he...zeker niet die twee trouwe makkers....onbetaalbaar.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle goeds, licht en liefde voor het nieuwe jaar Dien! Enne, mét je hondjes graag; wie dit soort opmerkingen maakt snapt er helemaal niks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn prachtig! Ik wens jou en je dierbare vrienden een heel mooi 2016, vol inspiratie en geluk!
    Dank je wel voor alle foto’s en verhalen die je hier gedeeld hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Dien...

    zo is het maar net...ik ook
    altijd honden gehad en die had ik nog niet
    voor een miljoen willen verkopen, geen haar op m'n hoofd die
    daaraan dacht!
    geniet maar mooi van je stoere knapen...ze zijn je steun en toeverlaat!

    lg. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha, er is gewoon niet genoeg geld voor ze. ;-)
    En de liefde die je van ze krijgt is priceless.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha jongens lekker gewandeld met jullie,

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah Klapperdeklappertje, wat heb je weer een schitterende foto van het duo! Geld in ruil voor je mannen? Aan je nóóit niet!
    Dikke knuff voor jou en je makkers! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Absoluut waar de liefde van je vriendjes is nooit te vervangen door geld.
    Nee deze kanjers helpen je door diepe dalen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is al erg genoeg dat ze maar zo kort leven, daarom, geniet van elke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooo jij maakt het spannend! Doet ze het weer... Maar je hebt gelijk wat de honden betreft, en liefde in het algemeen. Daar gaat niks boven. Enne, dankje voor de strik met inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede morgen Roos, een heel fijne
    maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goede morgen lieve Klapper, en dit keer in het nieuwe jaar. Hopelijk zal dit voor jou heel wat beter voor je zijn dan het vorige, hopelijk ook heb je die lieve vrienden van je nog heel lang aan je zijde. Want wat die je geven is met geen pen te beschrijven hé. Maar je weet hen wel weer knap op je foto's te portretteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi en onverkoopbaar voor geen goud of geld Dien, die wil je toch niet missen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukkig nieuwjaar lief Klappernootje!!

    Een fortuin voor de honden...
    Hahahaaa... wat een idioot idee.
    Never ever nooit niet!
    Ik kan me jou helemaal niet zonder honden voorstellen.
    Jij en de honden...
    De honden en jij...

    Ace en Damian en Dien!
    The three Musketeers!

    Dag schat!
    Heb het goed vandaag...
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kan het me goed voorstellen, als je die honden gewoon bent dan kan je zee niet meer missen. Geniet er maar van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een fortuin.. er zij gelukkig andere waarden in het leven

    een gezond en voorspoedig 2016 gewenst Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klaproos, voor jou en je dierbaren de beste wensen. Dat je honden bij die dierbaren behoren is vanzelfsprekend.
    En dierbaren doe je niet weg. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wie zou nu zoiets overwegen, vrienden ruilen om geld?
    Er kan niks op tegen die vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het zijn ook kanjers deze twee Dien en nee,
    die zijn voor geen prijs te koop.

    Ook voor jou en al je dierbaren een heel mooi en liefdevol 2016.
    Dat we ook in dit nieuwe jaar weer van veel mooie natuurmomenten mogen en kunnen genieten.
    Liefs , Helma

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het zijn mooie mannekes die je voor geen geld de deur uit doet.
    Dien,ik kijk uit naar jou mooi berichten.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dag lief Klappertje,

    heb het goed vandaag...
    Dikke knuff van Marlou
    Ook voor de jongs natuurlijk...

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nog een gelukkig en gezond 2016 gewenst van mij
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het zijn echt twee schatten, zo te zien...
    zij houden van jou en jij van hen.
    Ik geef hen van ver een stevig poot
    en voor jou een lieve knuffel
    bij het begin van dit nieuwe jaar.
    Moge het je brengen,
    vriendschap, gezondheid, geluk
    en veel mooie reportages.

    liefs
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn reactie zal wel niet verbazingwekkend zijn

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jij en je behaarde jongens, jullie zijn een onafscheidelijk trio. De rijkdom zit hem in jullie diepe liefde voor elkaar.
    Daar kan geen geld aan tippen toch? Dat jullie in 2016 en ver daar voorbij nog maar veel plezier van elkaar mogen beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat het leuke rakkers zijn, dat staat boven alle kijf :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥