One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












10-02-2016

10.02. Marie








*KLIK*
Randy Newman - Marie
Openen in nieuw venster en klein maken




You looked like a princess
The night we met
With your hair piled up high,
I will never forget.
I'm drunk right now baby
But I've got to be.
I never could tell you
What you mean to me.
I loved you the first time I saw you
And I always will love you Marie.
I loved you the first time I saw you
And I always will love you Marie.

The song that the trees sing
When the wind blows;
You're a flower, you're a river,
You're a rainbow.
Sometimes I'm crazy
But I guess you know
I'm weak and I'm lazy
And I hurt you so.
And I don't listen
To a word you say
And when you're in trouble
I turn away.
But I loved you, I loved you
The first time I saw you
And I always will love you Marie.
I loved you the first time I saw you
And I always will love you Marie.








14 opmerkingen:

  1. Mooie tekst Klapper... het zijn gewoon prinsessen.. dat weet je toch.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, iemand zal maar zo'n liedje voor je schrijven en/of opdragen... Dan zit je toch goed!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm drunk right now baby.... is een mooie tekst en dronken mensen spreken de waarheid, zegt men.
    Maar jij, Klaproos, was -volgens mij- niet dronken, toen je dit blog plaatste, met jouw waarheid er in.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige song, daar kun je zo bij weg dromen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb wat een haat-liefde verhouding met Randy Newman, maar ik vind dit wel een mooi nummer in een knappe uitvoering.
    Het antwoord op je vraag over het ijs staat ten tweede male op mijn weblog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met zo'n lied kun je lekker weg dromen...!
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah, je vond terug een hartje. Bijna hartjesdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, Marie boft maar.
    Mooie tekst , mooie muziek en ik
    hoop dat vandaag een mooie dag zal
    zijn voor ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen lieve Klapper. Wat een mooi log alweer waarin je niet alleen je hart kom ophalen maar het nog tonen ook!
    Bedankt voor je lieve reactie meid en de al even lieve wensen...
    Hopelijk kan ik vanaf vanmiddag iets langer typen maar ik hoop dat je het begrijpt, mijn reacties bij jou en de andere webbies hou ik nu nog kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een mooi nummer. Mooi die tekst. Die foto, past er precies bij.
    Je laat weer het moois van het leven zien. Muziek en mooi. Mooi en muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. met een hart..

    en de muziek maakt logje af..


    mooi Dien!

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi naturel hartje Roosje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥