One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-03-2016

18.03. Eindelijk








*KLIK*

Ludovico Einaudi - Fly Openen in nieuw venster en klein maken


Jawel hé,

Het gaat dan eindelijk gebeuren....
vanavond staat íe hier te pronken.
had ik gehoopt :-)
een gloeiend nieuwe blinkende pc,
Maar Expert heeft 'm niet binnen en ik dus ook niet :-)

en Asus..... kan het heen en weer krijgen,
wat een trut organisatie...
slechter kan bijna niet,
prut service,

NOOOOOOOOIT meer
een ASUS hier in huis...




Vanaf morgen heb ik jullie advies even nodig
over hoe de foto's eruit zien
Of ze een beetje overkomen....:-)




Of ze niet helemaal in het water zijn gevallen...




Weet je,
geen pc heeft ook wel wat...


Jawel hé..... wie had gedacht dat ik niet zonder zou kunnen
moet ik nu toch echt teleurstellen,
want het was heeeeeeeerlijk rustig




Ik kon alleen nergens heen met m'n foto's,
en dat is dan wel weer jammer..

Maar alléz... vanaf morgen ga ik je weer vervelen... Had ik gedacht,
:-)
tot vervelens toe..

maar ehmmmmm dat gaat nu niet door :-)


Dank je wel voor je lieve reacties gisteren.
Ja ik mis m'n broer verschrikkelijk...

Meer dan ik zeggen kan....

Jullie zijn een grote steun.
xxx








18 opmerkingen:

  1. Oke'''je moet dan wel eerst die twee rakkers van jou goed afdrogen voordat je de foto's op de nieuwe PC gaat zetten.. Ha..ha..
    Zal wel mee vallen met het verschil Dien...jij maakt de foto's..enne..niet de pc...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, dat je er weer kunt zijn, Klaproos.
    Bij het werken op een nieuwe/andere pc of laptop gebruik ik een eerder geplaatste, correcte foto als maatstaf.
    't Is wat Leo ook schrijft, jij maakt de foto's en dat zal je nu niet ineens anders doen.
    De kleurafstelling van de pc is toch wel op het gemiddelde afgesteld en de meeste foto's zijn dat ook.
    Ik wens je veel succes met je nieuwe speeltjes en een heerlijk weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Klaproosje.

    Dat is mooi een nieuwe p.c..
    Wat leuk de boys zo lekker nat.
    En altijd weer even er in komen met een nieuwe p.c.

    Mooie foto's waren dit in ieder geval, zal zeker ook met de nieuwe p.c. zo zijn.
    En ja soms is het even lekker zonder p.c. ,maar niets is toch ook weer missen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Dien,
    Wij bloggers zijn er toch niet alleen voor elkaar in goede tijden? Een mens kan zich verscheurt voelen door verdriet... Schaam je niet, neem je tijd.
    Mij heb je nog nooit verveeld met je foto's! En ook niet met je tekstjes (-: Van ongeacht welke Toon ze ook afkomstig zijn (-:
    Die foto van Ace, haha. Het water lekt aan alle kanten. Heerlijke hond!
    Maar hé mallerd, jouw foto's blijven toch dezelfde? Maar ik weet je te vinden en zal mijn commentaar niet onder mijn stoel steken. Beloofd!
    Ga maar fijn je nieuwe foto's opslaan...
    Fijn weekend en een dikke knuffel ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, dat is fijn voor je...!!
    Veel geluk met de nieuwe pc.
    Ik kom er voor terug.
    Fijn weekend...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en hoe heet je nieuwe aanwinst dan wel, Dien?
    Vertel me er alles over!
    Hopelijk heb je er dan meer geluk mee dan de vorige...

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gedicht is wel toepasselijk op je oude pc.
    Gelukkig heb je je vriendjes die ook doornat doorgaan als je schat.
    Daarom is het gemis van een geliefde vele malen zwaarder dan van spullen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om te zien hoe die twee heren eruit zien ;-)
    Jammer dat die PC er nog niet is, de volgende keer een Toplap ...
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Dien, ik hoop dat je nieuwe pc je bevalt, altijd even wennen.
    Eerlijk gezegd hebben wij onze pc nu al 2 jaar en ik ben er nog niet echt aan gewend. Het is een Sony VIO, echt een waardeloos ding. Heel duur en na 2 jaar gebeuren er nog dingen die ik niet snap, zelfs onze wizzkids komen er niet altijd uit.
    Nou wat een lekker opwekkend verhaal, haha, jij gaat vast shinen met je nieuwe pc, ik ben reuze benieuwd naar de weergave van de foto's, maar dat komt vast helemaal goed!
    Wat een lekker ding toch die Ace, (hij wel he) wat zijn het toch een waterratten!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Asus.. zeggen niet voor niets Ongeëvenaarde koeling. Extreme prestaties. Niets over service. Ik laat de pc altijd samenstellen door mijn zwager. Die onderhoudt hem ook. Je foto's komen qua kleur geweldig over... (alsof ik dat kan zien.....;-))

    Love As Alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms moet je een nieuwe pc, en dan is het fijn dat dat kan en fijn als je weer lekker loggen kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze foto's van de hondjes zijn alvast prachtig! Maar goed, ik moet eventjes wachten.
    Wist dat niet van Asus dat ze zo'n slechte service hadden. Had er vorig jaar bijna een gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke foto's van de je lieve vrienden!!
    en dankzij de pc kunnen wij toch meegenieten hé :-)
    soms denken we dat we zouden afgesloten zijn van de wereld zo zonder pc
    maar je hoeft enkel buiten te komen om in die wereld te staan
    k hoop dat je toch vlug de nieuwe mag hebben Dien :-)
    in december kocht ik ook een nieuwe en t is inderdaad toch beetje aanpassen,
    het werken en het uitzoeken van de kleuren, k heb er ook aan geprutst tot het voor mij oké was,
    k wou het hetzelfde krijgen als de andere pc maar dat is dus niet mogelijk dus dat moet je al niet proberen,
    t zal altijd wel een tint hier en daar schelen
    jij niet tevreden van asus en ik niet echt van Toshiba, maar waar ik nu kocht zeiden ze me dat dat gewoon brute pech is...
    k heb nu HP, eens zien of dat goed zal gaan, m'n notebook die ik al enkele jaren heb is acer

    een beetje zachtere of hardere kleuren t zal sowieso een genot blijven om hier te komen kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je foto’s zijn prachtig, wat een heerlijke honden! Hoe de foto's overkomen hangt natuurlijk ook van de pc van de kijker af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Klapperdeklappertje dat met je vorige pc noem ik dikke pech! Het zal wel een maandagochtend product geweest zijn.Of wat ook kan een vrijdagmiddag machientje! Hopelijk komt je nieuwe volgende week toch echt en ga jij lekker prutsen om um naar je zin in te stellen.
    Ik heb ook net een nieuwe laptop, meid wat een uren daar al niet inzitten, maar hij/zij doet nu wat ik wil. Tja ik ben toch zeker de baas! Niet dan!? Toch?!
    Ik wens je een lekker 'rustig' weekend!. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel moedig !! Aan de klasse van Je foto's kan een pc niets veranderen . Dat blijft zo !! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat willy duvel schrijft vind ik ook. Je foto's zijn klasse, lieve Dien.
    Nog sterkte in deze moeilijke dagen. Dikke knuffel,

    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja inderdaad wel lekker rustig zonder pc. Maar ja we kunnen niet meer zonder.
    Straks ga je als een speer met je nieuwe pc. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥