One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-04-2016

19.04 Boehhhhhhh









*KLIK*
El Toro - Malagueña
Openen in nieuw venster en klein maken




Koeien...




Ik vind ze mooi,




zoals ze heerlijk het landschap opsieren




onder de bloesembomen..




stuk voor stuk plaatjes




wel weer jammer, tóch




dat de mens meent, zulke vreemde dikke koeien
te moeten fokken




om maar zóveel mogelijk vlees binnen te halen....




dat waarschijnlijk op export gaat naar het buitenland:-(
Neem deze stier,




die moet bij deze dames kalveren verwekken,




die nóóit op natuurlijke wijze geboren kunnen worden,
maar altijd via keizersnede ter wereld komen




waarom????




ja jongens, ik wilde dat iemand me dat kon vertellen




zal ik even komen flappie??
nou neuhhh.... ik zoek het wel op op www:-)




Ja dames, jullie zouden kunnen protesteren,
maar dan eh wacht het slagersmes je
nóg eerder




Oké, ik begrijp dat jullie dat niet leuk vinden om te horen...
Misschien veranderen de inzichten van mensen ooit nog eens




"geef de moed nooit op hé."


maain all maain,
oké boelie, je mag ze hebben:-)

xxx








14 opmerkingen:

  1. We mogen ook weleens een stukje minder vlees hebben, maar er zijn nog zeveel mensen die de euroknaller kopen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een voorbeeld dat de mens een ontevreden wezen is, steeds meer en meer.
    Ten koste van mens en dier. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi he, lekker buiten, hebben zij even mazzel!
    En waarom of dingen zo zijn, ik weet het niet, vast een geldkwestie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die stier mag zijn nakomelingen ook niet op een natuurlijke manier verwekken, ocharme.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, gelukkig zie ik hier in de buurt
    niet veel van die arme misvormde dieren. Ik denk dat
    het hier meestal melkkoeien zijn. Van mij mogen alle
    dieren een fijn dierwaardig bestaan krijgen en vlees
    dat heb ik al heel lang niet meer gegeten. Zo'n jaar
    of vijftien.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke, malse biefstukjes zette je hier neer *wink, big smile*
    Grapje hoor, je hebt van de koeien én de stier schitterende foto's weten te maken, het is een plezier om hier naar te kijken! Minder plezier zullen die koeien wel hebben als de kalveren niet op een natuurlijke wijze worden geboren. Daar heeft helaas de mens de hand in die steeds zwaardere en daardoor onnatuurlijke dieren kweekt met al die hormonen jammer genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaaah koetjes, ze zijn zo heerlijk nieuwsgierig hé
    maar dat geforceerde moet lastig zijn voor ze
    eentje geraakt zelfs niet recht, beetje zoals ik deze morgen na een wandeling aan zee gisteren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto's heb je gemaakt van de omgeving waar de koeien lopen.
    Het mooiste is als inderdaad ze de ruimte hebben en ze lekker in de wei op natuurlijke wijze zouden kunnen leven.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aan je foto's ligt het niet, klaproos, die zijn weer mooi genoeg, maar ik vind deze dikbillen toch wel zo ongeveer de minst mooie koeien die er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze ook niet mooi, maar daar kunnen zij niets aan doen. Je foto's zijn wel mooi, Klaproos.
    Ik weet niet of ik weleens vlees van deze soort heb gegeten, maar van mij mag dit 'hormoniseren' stoppen.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. knappe foto's Roos

    maar dieren kweken die niet op een natuurlijke wijze ter wereld komen..

    dat geeft wel een heel wrang gevoel

    groeten


    BeantwoordenVerwijderen
  12. ?? .............Mens...........dom !! We weten het met allen en doen ........ tja vroeg of laat komt het of ......Mooie beelden van lelijke beesten Klappertje !! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben het volledig met je eens, Dien.
    Die opgefokte exemplaren lijken toch nergens meer op. Millet-koeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een kwestie van vraag en aanbod en kunnen we dus de hand in eigen boezem steken.
    Op sommige foto's zijn het net uit de kluiten gewassen varkens.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥