One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-04-2016

20.04. spring maar achterop








*KLIK*
Gers Pardoel - Bagagedrager
Openen in nieuw venster en klein maken




spring maar achterop bij mij
achter op m'n fiets




en ik weet nog niet waar we naar toe gaan
maar dat boeit me ook helemaal niet




spring maar achterop bij mij




achter op m'n fiets:-)




Onder dit soort luchten,
kan het nóg mooier:-)


zeg Dien.....
ja,
hebben jullie ook nog blauwe luchten gezien gezien ?
maar ja...
wil je dat zien zien..?
oké,
ik laat je blauwe wolkenluchten zien zien :-)

wij gaan de bloesem opzoeken......
weet niet wanneer we terug zijn,
maaaaaaaaar de blauwe luchten laat ik je zien :-)

bai bai

xxx








21 opmerkingen:

  1. Weet je klapper.. hoe lang het geleden is dat ik achterop heb gezeten... Zo, toen was ik nog puber...

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige reeks, die man wordt als het ware opgeslorpt door de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, nu zou ik bij die fietser maar op de stang plaatsnemen.
    Mooie fotoserie zo dat rood dat in het groen verdwijnt.
    Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig vastgelegd, de fietser in het groen
    maar euh achter op zijn fiets, k dacht het niet haha, of hij moet er een karretje aan hangen
    veel plezier tussen de bloesems!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Môgge klappertje,
    Wat een prachtig, uitgestrekt, landschap.
    En ik zou best mee willen met de fietser, maar dan b.v. in een bakfiets, voor, zoals moeders tegenwoordig de kinders naar school brengen. ;-)
    Ik kijk uit naar je foto's van de bloesem.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Klaproosje.

    Wat leuk de foto's van de fietser die steeds verder verdwijnt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie, Klaproos, leuk gedaan. Veel plezier met je bloesemtochten.
    Gr Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit al achterop...en daar gaan we dan....verdwijnend achter de groene heuvel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi om die wielrenner zo in het landschap op te zien gaan.
    Ook hier in het noorden blauwe lucht met hier een daar wat wolkjes. Het was nog wel knap fris op de wind, maar ik heb er toch maar even van genoten, want de buien met hagel en natte sneeuw, die ons in het weekend in het vooruitzicht worden gesteld, lokken me niet echt aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel knap gespot Roos...

    achterop ?

    je zult serieus moeten trappen op die hellingen

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. achter op de fiets, op een racefiets zal het moeilijk lukken. Die band zit niet zo lekker als ie rijdt... :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk nu aan de eenzame fietser... maar dan onder die blauwe lucht....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En weg is die, achter de heuvelhorizon! Lekker deuntje er bij, lijkt wel lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie natuur prachtig bewolkte luchten,een eenzame fietser die verdween........
    en nou is het wachten op ons Dien,die geniet van de bloesem.......
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe sterk is de eenzame fietser die krom gebogen over zijn stuur tegen de wind
    Zichzelf een weg baant (Boudewijn de Groot)
    Knap die fietser gevangen en als straks bij het bloesems kijken je dat ook doet, dan krijgen we er gegarandeerd even mooie foto's van!
    Veel plezier Klappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Roos, een fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doet me denken aan Jimmy van Boudewijn De Groot, je weet wel, van hoe sterk de eenzame fietser wel is...
    Zalige foto's weer , ik geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gefotografeerd. Ben net terug van een kort fietstochtje, ik reed naast een man in een rood jack, ook gezellig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi vierluik van de fietser. Mooi van ingezoomd naar uitgezoomd. Ja het liedje was wel een topper en in dit geval wel toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥