One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-04-2016

24.03. Zeven zoete zuurtjes....








*KLIK*
Mr. Ed theme song
Openen in nieuw venster en klein maken




Hey lief ding...
zeg jij vandaag een versje op :-)




Kom schraap je keel
je kunt het ik weet het:-)




Zeven zoete zuurtjes zaten in een fles
maar ééntje rolde in de goot.
Nu zijn er nog maar…




Zes zoete zuurtjes.
Daar kwam een heel oud wijf,
die heeft er eentje weggepikt.
Toen waren er nog …




Vijf zoete zuurtjes.
Toen kwam mijn nicht Marie,
die heeft er twee gekregen.
Toen waren er nog …




Drie zoete zuurtjes.
Toen kwam de kruidenier,
die bracht voor mij een zuurtje mee.
Toen waren er weer …




Vier zoete zuurtjes,
en toen kwam tante Dien,
die deed zes zuurtjes in de fles.
Toen waren het er …




Tien zoete zuurtjes.
Ik at ze op alleen.
Nu is het hele flesje leeg.
Nou heb ik er geeneen.




Jáááá zie je wel,
ik wist het, ik dacht hier staat een héél slim lief paardje,

en ja hoor....




Je bent mooi,
je bent lief,
je bent precies goed zoals je bent.

xxx









30 opmerkingen:

  1. Hahhahahaha... je weet de vrolijke noot weer te zetten.. en .. je hebt gelijk hoor. ze is perfect.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loop jij nu nog verzuurd door jouw zure paarden? Geef ze wat zoet, dat praat beter...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe komen al die gedachten toch bij elkaar... Maar 't is mooi! En ik hoop maar dat het paard het ook zo voelt. Ik geloof dat het je wel goed verdroeg.
    ☼ Zonnestraaltjes voor een zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een knapperd, vooral de laatste 2 foto's, prachtig standpunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha geweldig om de zondag mee te beginnen.
    Prachtig gedaan Roos ik zit hier gelijk weer
    vrolijk op deze grijze ochtend. Een mooi paard,
    een knap paard en lekkere zuurtjes :)
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, dat is een goed begin van de dag...!
    Fijne zondag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ... en dit mooie paard is zoals jij Klappertje, je bent ook precies goed zoals je bent! Want kijk eens wat een mooi log hier weer staat... een pareltje. En ik hoop dat je zondag ook een pareltje zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh heerlijk Rooske!!
    Het brengt mij aan het lachen... dank daarvoor, knuffff
    Lieve geniet groetjes Anna :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, k denk dat jij dat versje vertelde aan hem, zie hem lachen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tekst, prachtige foto's met als klapper de laatste.....die is super...
    Heb een fijne zondag, Klaproos. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. met een grote glimlach bekeken Roos

    prettige zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahahaha..... jij weet dit ook als geen ander te combineren.
    Woord en geschrift met de daarbij behorende prachtige platen.
    Je bent ook echt ene kunstenares en een vreselijk mooi mens.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw hoofrolspeler is wel heel fotogeniek. Leuke foto's bij een leuke tekst. Prettige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's heb je er van gemaakt lache hoor, en leuke teksten
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig ... Ik heb weer genoten, zowel van die hilarische foto's als van die prachtige tekst. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was een paardje met geduld...
    en de maakster van deze foto's ook.
    Maar....de zuurtjes heeft ze ingepikt, ha-ha-

    mooie zondagavond,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel hé.... maar ik heb ze ook teruggegeven zie je wel Ria :-)

      Verwijderen
  17. Mr. Ed, je het sprekende paard op TV Noordzee vanaf het REM eiland.
    Nu is er dus ook Mr. Ed die zingt, ook op CD? Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jááááááá mooi. ik wil meer, met jou... wanneer gaan we?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige foto's maakte je van dit prachtig dier!
    OT: je commentaar op mijn post: het zou toch een zonde zijn om die mooie madam niet te tonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Klaproosje.

    Prachtige hoe je hem op de foto hebt gezet.
    Super.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥