One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-04-2016

25.04. Hemeltuin









*KLIK*
Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth
Openen in nieuw venster en klein maken




Daslook en het verspreidbladig goudveil...




pinksterbloemetjes....




ik zweer het je...




toen ik dat zag:-) werd me de adem ontnomen...:-)




dát heb ik al zó lang niet meer gezien...
ik werd 100 jaar teruggeworpen in de tijd :-)




waterkers... langs een koel klaterend waterke..




en witte klaverzuring om het af te ronden...pinksterbloemetjes....
* WOW * pinksterbloemetjes....
* overeind klauter*pinksterbloemetjes....




Zullen we dan "hier" ons huis bouwen zei ik.....:-)
en jij zei ja doen we, :-)
dáár hou ik van spontane acties ;-)




ik ben om:-)




De jongens zijn om:-)
waar wachten we nog op ....


lets meek heffen on urth :-)
xxx







24 opmerkingen:

  1. Met jouw jongens in de buurt.. is het toch altijd heaven on earth. Laat je dromen altijd uitkomen Klapper.

    Love As Always

    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel moois gezien zussie, mooie fotokus, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi he, al die bloemetjes! Ze staan er fleurig bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijke foto's vooral die van de bloemkes, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos. Prachtige foto's van een
    heel mooie gebied. Jullie hebben genoten en
    ik geniet mee. Je jongens staat er ook weer
    prachtig op. Ik wens je een fijne week toe,
    met om te beginnen een heerlijke maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeder Natuur is weer aan een nieuwe fase begonnen waarin ze echt mag stralen.
    En dat doet ze ook..!
    Goede start van de nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha Klappernootje,

    heffen is uh plees on urth... hahaha... dat staat er zo gek.
    Maar het is wel zo!
    Wat een schitterende plek.
    Doet me aan Oostenrijk denken... aan de wandelingen naar het dorp beneden...

    Ook al zo'n place on earth.
    Ik ben meteen wakker van Belinda! Thank you...

    Heb het goed vandaag...
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. AAn een beekje en hout genoeg rondom
    Ideaal plekje met al die mooie lentebrengers

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's van een al even mooi gebied Klappertje, ik kan het geloven dat het adembenemend voor je was daar, jouw blog is dat ook! Je brengt de lente in huis, wat wil een mens nog meer? Fijne nieuwe week gewenst meid, geniet ook daar van hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi toch als alles weer tot bloei komt en je telkens ook nieuwe dingen ziet
    een huis aan een beekje midden in de natuur, baja, dat zie ik wel zitten
    vooraan een veld blauwe boshyacinthen, links een veld koolzaad, rechts een tulpenbollenveld en achteraan het beekje met alle soorten bloemekes, t paradijs zal dat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thats what life is about..! Ontroerend mooi Vrouwe Dien! Ik wil NU naar buiten ;o)!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Prachtig gebied heb je weer te pakken.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe mooi kan het zijn, heel mooi!!
    mooie foto,s Dien en zeker die met de hond.
    of je er wil wonen, morgen zie je weer een ander mooi plekje
    groetjes.........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke foto's en wat een mooi gebied, Rooske!
    Lieve geniet-groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is inderdaad helemaal geen verkeerd plekje.
    Daar wil ik wel eens op visite komen ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als in het voorjaar de vlinders spelen dan denk ik weer aan die dag in 't bos (was van Orkest zonder naam)
    Tekst past precies bij je impressie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige serie Klaproos, Pinksterbloemen, Daslook en Kalverzuring, ik hoop ze deze week ook nog tegen te komen.
    De honden staan er ook weer super op. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Joh, wat is dit allemaal mooi! Je oog valt op de kleinste bloemetjes en legt ze prachtig vast! Wat een heerlijk bos én met klaterend beekje. Wat wil een mens nog meer? Ik blijf in ieder geval hier nog ff zitten! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij hebt toch altijd vrolijk en blij gezelschap
    !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende foto's!
    Pinksterbloemen, daar heb ik járen geleden armen vol van geplukt.
    Ja, zo te zien voelen de 'jongens' ook wel wat voor dat huisje. ;-)
    Fijne week verder Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende foto's!
    Pinksterbloemen, járen geleden heb ik er armen vol van geplukt als 7-jarige. Hele weilanden stonden er vol van.
    Je woont toch maar in een prachtige omgeving Dien, of moet je er toch nog wel een eindje voor rijden?
    Je jongens hebben het duidelijk naar 't zin, zij voelen ook wel voor dat huisje. ;-)
    Fijne verdere week wens ik je.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het lijkt wel een survivaltocht. Prachtige natuurserie.
    Waar wacht je nog op, begin alvast met de fundering. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een van jouw jongens is een boomklimmer. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥