One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-04-2016

28.04. Droom, durf, doe, en deel








*KLIK*
Marco Borsato - Droom, Durf, Doe En Deel
Openen in nieuw venster en klein maken




Doe een wens voor iemand anders,
al lijkt het nog zo klein en stil
elke golf begint als rimpel
maar maakt altijd een verschil




Vier het leven om je heen,
hang de slingers op en dans met iedereen
Het leven is al veel te kort
ja, en alleen is maar alleen
Dus droom, durf, doe en deel met iedereen

Marco Borsato

Mijn wens is voor jou.....
ik hoop dat íe uitkomt...

xxx









30 opmerkingen:

  1. Wat een goede raad van Marco!
    En de foto van de koe/stier vind ik geweldig!
    Heel aparte kleur is de vacht met die vlekjes, soort red merle haha.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke avond wens ik iets voor iemand anders. Maar je weet maar nooit of het uitkomt.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij bent zo'n lieverd hé di mario, ik geloof je meteen. xxx

      Verwijderen
  3. wat een lekker koebeest in die eerste foto. ligt er zo lekker relax bij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos. Leuk die hartjes in het
    bewerkte land. Je moet ze maar net zien.
    Ik wens je een heel vrolijke donderdag toe,
    volop slingers en lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. slingers elke dag haba, dat ben je aan je zelf verplicht, en anders hang ik ze voor een ander op, geniet ik er ook van

      Verwijderen
  5. De koe heeft de goede wensen vast al ontvangen, hij ligt er lekker rustig bij....!!
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Môgge klappernootje,

    ja... dat wil je natuurlijk wel: dat al je dierbaren het goed hebben.
    Maar ik heb juist op de cursus "Spiegelogie" geleerd, dat je niet voor een ander kunt wensen of bestellen.
    Je kunt alleen maar voor je zelf bestellen...
    En aangezien we allemaal één zijn, ja echt... bestel je dus met een omweg tóch!

    Dus:
    Ik vier het leven om me heen, ik hang de slingers op en dans met iedereen
    Ik droom, ik durf en ik doe en deel met iedereen.

    Zit mooi in elkaar!
    Dag lieffie... ik heb het goed vandaag... (haha, jij dus ook!)

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zeg je leuk zo loutje,
      ja zo werkt dat,
      dat geloof ik wel,
      maar ik vind het tóch heel fijn om voor de ander een speciaal wensje uit te laten komen LOL
      en als het dan ook nog uitkomt, is het helemaal top

      dag m'n lieve loutje
      xxx

      Verwijderen
  7. Hoe hebben ze het men die tractor voor elkaar gekregen om twee hartjes in de mulle grond te trekken?
    OT: jammer dat je alles naar de prullenbak verwees, nu ja, daar ben je vrij in natuurlijk.
    Fijne dag nog lieve Klapper en... laat mijn arm los, zo kan ik geen foto's nemen! *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaahha
      nee Gerda, ik laat je nooit meer los:-)

      ach... ik denk dat een handjevol me mist als ik er niet meer ben, je merkt wel dat het errrrrg snel gaat in de blogwereld, die ondervinding heb jij toch ook wel denk ik hé, uit het oog uit het hart..
      xxx

      Verwijderen
  8. Soms vind ik de reacties op een blog mooier dan het blog zelf.... zo ook vandaag.
    En dát maakt het blog dan speciaal, ook vandaag weer met prachtige foto's.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ja Jan, dat krijg je als je elkaar wat langer kent,... en elkaar ontmoet hebt, dan wordt je toch dikk e maatjes hé.
      ik vind de reacties ook zo leuk :-) genieten:-)

      Verwijderen
  9. Dat is een leuk 'beestje' in de wei!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Dien, dan komt mijn wens voor jou ook uit :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat al je wensen mogen uitkomen Dien dat wens ik jou
    en dan plak ik er nog een dikke knuffel bovenop, voor jou, de hondjes en de koetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach Ann, voor jou heb ik ook een heel dierbare wens...
      en ik hoop toch zo dat het eens waarheid wordt,
      xxx

      Verwijderen
  12. dat rund ligt er wel heel ontspannen bij Roos

    en die tractorsporen hebben ze wellicht voor jou zo gedaan

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve, lieve Dien, wat een prachtig lied.
    Ik kende het niet, maar het is zo waar.

    Daarom wens ik jou, dat al die dromen,
    niet allemaal tegelijk,
    maar één voor één, mogen uitkomen.

    Je hebt weer mooie, creatieve foto's neergezet.
    Hier komt een zonnetje piepen,
    ik hoop bij jou ook. Dikke knuffel,

    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieve Ria,
      een voor een is goed hé :-)
      dikke knuffel terug
      xxx

      Verwijderen
  14. Een koetje dat ligt in de wei genietend van de bloesem.
    Lieve wensen voor alle mensen...
    ik hoop Dien dat deze mooie wensen ook uit mogen komen
    voor zo,n lieve schat als jij.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieve christiene,
      mijn wensen zijn al uitgekomen hoor,
      ik ben tévreden, dat is misschien wel het mooiste wat een mens kan wensen :-)
      xxx

      Verwijderen
  15. Ik doe wat ik kan, klaproos, elke dag steek ik de vlag weer uit en hang ik de kleurigste slingers op. Alleen ik word er zo langzamerhand knap flauw van dat de versiering elke dag weer verregend. Vanmiddag kwam ik zelfs in zo'n gemene hagelbui terecht, dat de mooiste streng slingers is gebroken. Het lijkt me het best km de slingers morgen maar eens ergens anders op te hangen.
    En dan nog even dit: je foto's zijn weer mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel vervelend Jan, maar het weer... dara hebben we geen invloed op, de natuur doet wat ze wil,
      dara hebben we ons bij neer te leggen, maar ik begrijp wel dat jij ook toe bent aan wat zon, ach Jan... nog een wachten en dan komt ze vást... ik wil het graag geloven.

      Verwijderen
  16. Dankjewel Roosje. Ik wens jou ook de allermooiste dromen en daden toe die maar op je pad verschijnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans..

      ook voor jou komt alles op z'n tijd, de juiste plek hé :-)
      dat hoef ik je niet te zeggen hé :-)

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥