One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-04-2016

29.04. Lof.....








*KLIK*
Taylor Dayne - Love Will Lead You Back
Openen in nieuw venster en klein maken




Proficiat jarige jop,:-)
straks onder de mistletoe
krijg je een verjaardagszoen:-)




Jawel hé,
we piepen er weer een gezellig een dagje tussenuit,




de bloesems lonken




de doorkijkjes




de koeien




de holle wegen




de picknickmand gepakt




en een extra dekentje voor de kou




wat lekker voor mij,




en nóg meer voor jou




Jarige schatten gaan we in de watten leggen vandaag




ik heb er zin in:-)




en webbies,
niks verklappen hoor




het is nog een verrassing die picknick




dus willen jullie wel een beetje duimen
voor mooi weer




dan weet ik jullie te vertellen
of dat gelukt is




we lonken naar buiten.....
we lonken hier we loeren daar :-)




en ik.......




ik lonk naar de mooiste blommekes :-)
xxx





30 opmerkingen:

  1. Natuurlijk hoop ik dat jij mooi droog weer hebt.. want dan hebben wij het ook vast wel. Geniet van elkaar.... ehhh met elkaar.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een liefdevol logje, de natuur geeft volop zijn liefde.
    Prachtige bloesem en vaak best mooi weer, wel wat fris. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, laat de zon lekker schijnen! Dat is leuk voor iedereen die jarig is, en ook voor iedereen die niet jarig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie natuur toon je hier.
    daar in wil ik ook naar buiten.
    Maar het regent hier momenteel hard.

    OT: Bryant Park is vernoemd naar William Cullen Bryant die redacteur van de New York Times was en een voorvechter voor het afschaffen van slavernij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat het nu over je één van je hondjes of toch om iemand anders? Hoe dan ook, een heel dikke proficiat aan de jarige! En ik duim me te pletter voor mooi weer lieve Klapper, want als het bij jullie zo blijft als bij ons, zal de picknick letterlijk in het water vallen. Maar ik denk wel dat jij een Plan B hebt bedacht hé? Geniet er van en van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat voor de jarige job en aangezien mijn duimen toch al overuren draaien, draaien ze gewoon ook voor jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne dag samen met de jarige job....!
    Ik duim voor een zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Klappertje...

    duimduimduimduimduim....
    Ik hoop écht dat het droog gaat worden voor jullie....
    Ik gun je een gezellige zonnige dag met heerlijke bloesems en alles wat je maar wilt.

    Droogdroogdroogzonzonzon......

    Dagdag!
    Veel plezier!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Roos, gefeliciteerd met de jarige.
    Je hebt een feestelijke fotoserie neergezet.
    Ik wens je een heerlijk weekend toe vol bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha dat geloof ik graag dat jij naar de mooiste blommekes loert :-)
    maar duimen dat ik hier zal doen om mooi weer, t heeft geen naam
    alhoewel gezellig samen onder een paraplu ook z'n charme heeft
    heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met de jarige! ;-)
    Ik hoop voor jullie dat het bij jullie droog is want hier regent het al de hele ochtend pijpestelen!
    Maar dan zoeken jullie maar een droog plekje, onder moeders paraplu!
    Veel plezier!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Dit is weer genieten van zoveel moois wat je laat zien.
    Wat is de natuur toch mooi.
    En super dat wij met je foto's mee kunnen genieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens je héél véél plezier met de tour en de picknick

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi, wat een gaaf plan! Proficiat met de jarige :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoals ik gisteren al schreef, hang ik de slingers vandaag ergens anders op.
    Ook ter viering van een verjaardag, maar kijkend naar het grijze weer hier, blijven wij lekker binnen.
    Maak er een mooie dag van en feliciteer de jarige van me. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Al mijn "zonduimen" in de lucht en hopelijk lukt het voor U Prettig feest hoor Grts illyduvel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige foto's heb je hier neergezet! Er spreekt zoveel liefde voor moedertje natuur uit!
    Hopelijk is het bij jou droog, hier dus nie en heb mijn picknick binnen gehouden!
    Fijne dag en de jarige gefeliciteerd! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt het daar weer dik naar je zin gehad! Zeer mooie foto's en jouw liefde ervoor straalt ervan af. Felicitaties voor de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als jouw weekend net zo mooi wordt als deze foto's, dan heb je niet te klagen, Klaproos. Ik duim mee.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wens de jarige veel gelukwensen toe,
    ik hoop dat je toch een mooie en zonnige dag mag beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik benijd je om de bloesems.
    Ook dit jaar zullen we het niet voor elkaar krijgen om naar Haspengouwen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Roos, ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd met de jarige job..

    veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn felicitaties voor de jarige, maar vooral ook voor jou Dien. Ik geniet telkens weer van je mooie foto's en bijpassende teksten. Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben helemaal onder de indruk van de boom met mistletoe. Dat kennen we bij ons niet.
    Een heerlijke afwisselende serie met veel moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goede morgen Roos, een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk genieten van het voorjaar en de bloesem Dien, prachtige foto's
    Jammer dat het zo lang koud is tot nu toe. maar genieten doe ik hier wel van

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk Rooske!
    Ik geniet met je mee en ik hoop dat je genoten hebt... :-)))))
    Mooi die mistletoe...
    Lieve groetjes en een fijne dag, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi dat was vast een een onvergeetelijke dag.
    een feestelijk tintje en Haspengouw doet de rest
    het vervolg van de verjaardag,krijgen we misschien nog.
    Dien, gefeliciteerd voor de jarige
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohhh, wat een prachtige bloesemfoto's!
    Dat was beslist genieten voor jullie klappertje.
    Heerlijk om daar een dag door te brengen.
    Dagdag, fijne nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥