One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-05-2016

23.05. Van jou word ik blijziend








*KLIK*
Van Morrison - Someone Like You
Openen in nieuw venster en klein maken




Kan niet missen hé,

van alle miljoenen gele zonnekes,
staan er al duizenden pluizenbollen
in de weilanden en langs de sloot,

te wachten....


op een zuchtje wind,
een harige hondenlijf
een blij mensenbeen

een harig mensenlijf en een blije hondenpoot :-)
ook dat kan :-)
vogeltjes,

en weet ik wat nog meer
Om alle wensen weer in vervulling te laten gaan

jawel,

wanhoop niet :-)
die van jou zit er ook bij,
aaim sjoer


xxx








28 opmerkingen:

  1. Elk bloemetje is het bekijken waard. Niet dat we dat doen, maar zo af en toe eentje is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze wachten op Yaron en Shirel.. want zij zijn de reden dat de paardenbloem nooit uitgestorven zou raken. Elke pluis die ze zien wordt om de beurt weggeblazen. En ze mogen dit van mij de rest van hun leven blijven doen...

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gouden pissebloem! Zo mooi Dientje....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet volop van alle blommekes, die je tegenkomt...!
    Heb het goed vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, de pluizenbollen worden vandaag
    behoorlijk nat en dan vliegen ze niet ver weg.
    Ik zal ook wel nat worden, maar dan het liefst in
    het zwembad, regen is nodig voor het land en de tuin,
    maar ik ben er niet zo heel erg dol op. Mooie foto.
    Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Paardebloem

    Geef toch kleine paardebloem
    Je pluisjes aan de wind
    Ik hoop dat ieder zaadje straks
    Een aardig plekje vindt.
    En dat op al die plekjes
    Nieuwe plantjes zullen groeien
    En overal hier om ons heen
    Weer gele bloemen bloeien.
    En dat die bloemen later,
    Aan het einde van hun leven,
    Hun pluisjes- net als jij
    Weer aan de wind mee zullen geven
    © Marianne Busser & Ron Schröder

    Helaas zullen ze vandaag inderdaad niet ver komen zoals Haba al schreef maar laat dat niet aan je hartje komen lieve Klapper, eens het weer droog is gaan ze terug lustig hun gang om jouw en onze wensen aan het zwerk prijs te geven! Fijne nieuwe week meid...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier wordt een mens altijd blijziend
    zelfs als het regent schijnt de zon dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Of een regenbuitje!
    De meeste paardebloemen zijn al "kaal" hier in de buurt.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto, en je spreuk vind ik echt super.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt een topfoto. Wat een mooi licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De fotograaf in spé.
    Jij kent er wel wat van, Dien.
    Mooi!

    groetjes,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De fotograaf in spé.
    Jij kent er wel wat van, Dien.
    Mooi!

    groetjes,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. daar word ik nu blijziend van Roos

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het hier vast ook wel eens eerder geschreven, maar ik vind de paardenbloem nog steeds één van de meest ondergewaardeerde bloemen. Vooral door een macrolens raak je er niet op uitgekeken, zowel fris en geel als grijs en pluizig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik doe een wens voor jou,ik doe ze allemaal,een voor een en zonder kabaal,een voor een en elk oprecht,en zeg je zacht,dat ik voor je huil,en voor je vecht x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahahaha.. wat heerlijk om blijziend te zijn :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik een wens doen, is-ie voor jou: alleen maar het allerbeste ♥ En voor je harige vrienden.
    Echt weer een vondst van jou: bLijziend zijn (-:
    Dikke pakkerd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig. Door de gele achtergrond weet je dat het vol staat met gele bloemen. Door het geel van de paardenbloemen alsmede door de pluizige bloemen daar word ik blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Blijziend, .. dus laat die bril maar in de kast, tenzij hij rose is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Daar waren de zonnetjes vandaag wel te vinden, maar strak is weg blazen ook weer leuk. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan het niet laten die pluizenbollen te plukken en ze weg te blazen, dan
    komt het kind in mij naar boven en geeft me een goed gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Misschien moet ik dat eens proberen om mijn wensen in vervulling te laten gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk gevonden woordspeling. Hou ik van...
    Wor ik ook een beetje blij van...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om nog eens hier binnen te komen !!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥