One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-06-2016

03.06. 'k weet niet








*KLIK*
Shaun Frank & KSHMR - Heaven
Openen in nieuw venster en klein maken




'k weet niet

of ik je wel dichterbij durf te laten komen,
want mijn hart doet nog zo zeer,

Zul je voorzichtig zijn,
en me niet kwetsen,
Mag ik jou vertrouwen.
Ben jij wel eerlijk,
Speel je niet met mij..

Ik vind het leuk om je te horen,
en nóg leuker om te zien

Wil je eerlijk met me blijven,
anders loop ik je voorbij.

©Dien









19 opmerkingen:

  1. Als je eenmaal gekwetst bent dan ben je een volgende keer extra voorzichtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe lang ken je me nu al Klapper.. moet je dat nog echt aan me vragen?

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een slak geniet lang van zijn relatie, ze zijn in Heaven. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms stap ik er wel eens op, per ongeluk, en dat is altijd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een slak doet er lang over, om te zijn waar hij wil zijn.
    En onderweg kun je van alles tegenkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt dit wonderlijk gebeuren knap op je foto weten te vangen én je hebt er een mooie tekst bij verzonnen ook nog!
    Je hebt daar volkomen gelijk in, eerlijk tegenover elkaar zijn is een must wil je een relatie laten slagen...
    Voor straks een reuzeleuk weekend gewenst Klappertje, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos. Prachtig die foto van
    de twee slakken. En ja als je je voor iemand
    openstelt, kun je gekwetst worden, dat risico
    moet een mens nemen, anders wordt het een
    kluizenaarsbestaan.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Prachtig deze twee slakken op de foto gezet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende foto van die 2 slakjes!
    Ja slakjes doen het kalm aan en voorzichtig elkaar aftasten, zouden mensen ook moeten doen ;-)

    Liefs en fijn weekend, ik hoop dat je geen natte voeten krijgt!
    Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. maar zo mooi, hoorntjes tegen hoorntjes, prachtfoto!
    voorzichtig met je hartje Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet bang zijn Klapperdeklappertje. Mijn moeder zei altijd: 'De mensch lijdt dikwijls het meest door het lijden dat men vreest'. T is van Jacob Cats, dus niet van gisteren! Lief Klapperdeklappertje, maak er een mooie weekend van.
    Ow ja, vergeet ik je foto nog te noemen. die is geweldig knap gemaakt! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto! Zo te zien doe slakken het net als egeltjes ... heel voorzichtig ... :-)
    Maak er een mooi weekend van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig, teder blog in woord en beeld....super.
    Ik wens je een gelukkig weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi de hoorntjes tegen elkaar van dit love slakken paar .
    Je hebt dit heel mooi verwoord en geschreven Dien.
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is zo erg te zeggen dien maar ik kan geen slak meer zien
    ze vreten in horden mijn tuin op
    elke avond weer kunnen we er zo'n 50 vangen en naar het bos transporteren.....( wel zaggies hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Dien,
    Mooie foto weer zoals gewoonlijk :D
    En je bent weer in lof denk ik aan je tekst te lezen.
    Doe je voorzichtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zalige foto Dien, 't is weer genieten zoals meestal.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥