One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-06-2016

06.06. Compassie








*KLIK*
Ed Sheeran - Thinking Out Loud
Openen in nieuw venster en klein maken




Wat heb je weinig nodig om perfect,
gelukkig te zijn


En met jou in de buurt voor altijd
Voor altijd, voor altijd
Voor altijd, voor zolang als dat duurt
Vergeet ik de tijd


een Lekker boek, geleend van vriendinneke,
een glaasje wijn, wat zon...
de gedachte aan jou : -)

"En die adem,dat ritme,zegt je dat je mee moet in de stroom, ook al weet je niet of je kunt zwemmen

je moet mee, je moet jezelf loslaten en je leven
aan dat van de ander verbinden.
Ik heb dit nooit eerder gevoel, dit is de eerste keer, maar het is heel sterk en ik weet ook dat dit vanaf nu nooit meer zal veranderen.

Je moet mee met die ademhaling van de eeuwigheid, want als je dat niet doet, sta je erbuiten, dan leef je eigenlijk helemaal niet

en zie je het leven alleen maar aan je voorbijstromen"


Mooi schrijft hij hé...
en zo gaat dat een heel boek lang...
154 pagina's.
in een ruk... ehh nee 2
uitgelezen :-)

en nee,
je hoeft géén compassie met mij te hebben:-)
xxx








22 opmerkingen:

  1. Mooi he lezen. Ik heb het vroeger zoveel gedaan. Ik mis het best wel. Maar de tijd ontbreekt me gewoon. Tijd voor maken. Ja dat zal... dan gaat het af van de tijd die ik nu in Yaron en Shirel steek.. en die gaan voor alles. Ik geniet daarom nu extra veel als ik Shirel zie lezen.. ze geniet ervan. Je zorgt ervoor dat ik mijn teksten te horen krijg... uit haar stem.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Men moet de tijd nemen en welbesteden, nou ja, niks moet natuurlijk, en ontspanning is ook welbesteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je genoten hebt van het boek.
    Goede start van de nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zo'n boek dat je niet meer wilt neerleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, mooie boeken zijn goede vrienden.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te zien een gezellig moment

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk gevoel is het de tijd vergeten en je lekker in een boek kunnen verliezen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'mee met de ademhaling van de eeuwigheid', dat is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Lente liefje,als de zon schijnt
    kijken door je zonnebril,een goed boek
    en dat glaasje wijn, helpt je al een eind op weg
    om gelukkig te zijn.
    Christiene...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is heerlijk he Dien, als je een boek heb waar je niet van af kunt blijven.
    Soms sta ik tijden s het koken nog te lezen haha.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk lezen in de zon en een lekker glaasje, wat wil een mens nog meer?!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vroeger was ik een echte boekenwurm,
    nu nog slechts een wurm
    en later....ben ik voor de vogels....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor d tip, een boek vol compassie is lastig te vinden!
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geen compassie in dit geval, integendeel Roos...

    lenteliefjes knap gevonden toch

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. goed dat je ten volle van die schrijfsels kan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aan dat éne citaat zie je al dat dit boek beslist de moeite van het lezen waard is. En jij hebt de omslag ervan knap op je foto weten te vangen Klappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou...
    Dan géén compassie
    Voor jou.
    Maar toch...
    Uitkijken
    Want als het compassie
    te klein is...
    Raak je snel
    Het noorden kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaahhaha Plaatje .. lieve schat, als je dan het zuiden nog maar weet :-) en dat is hier hé
      xxx

      Verwijderen
  18. Het lijkt me een perfect boek voor jou en dat blijkt wel, bijna in één ruk uitgelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Boeken die je van op het eerste blad meevoeren naar een mooi hoekje in je verbeelding zijn zalig om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥