One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-06-2016

08.06. ik vind je geweldig








*KLIK*
Ronnie Tober - Geweldig
Openen in nieuw venster en klein maken





Wat ben je mooi, wat ben je lief
Zo interessant en exclusief




Ik vind je geweldig
In 1 woord geweldig




En iedere keer dat ik weer naar je kijk
Dan voel ik mij de koning te rijk




Want jij bent in mijn ogen
Haast alles tegelijk




Zo beeldschoon om te zien
En altijd vrolijk bovendien




Ik vind je geweldig
Gewoonweg geweldig




En als ik ooit weer op aarde komen zou




Nam ik nooit een and're vrouw
Dan 1 die sprekend leek op jou




Ik kan je vergelijken met eenieder die ik wil
Maar wat zou telkens weer blijken: dat enorme verschil
Ronnie Tober,


Zó......
dan hoor je het ook eens van een ander hé:-)

xxx







21 opmerkingen:

  1. Ja... daar kan ik toch toch geen speld tussen krijgen. Je hebt toch helemaal gelijk erin.

    Love As Alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige mooie foto's van deze schat
    dat is toch sammeke hé, die hier al eens voorbij kwam?
    wat een leuk hondje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een schatje, dit hondje. Dat eigenwijze bekkie en die golvende vacht. Een regelrechte knapperd! Ik snap die Ronnie Tober wel ♥
    Dag Dienelidino, een dikke pakkerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij de eerste foto's dacht ik dat het een Bearded Collie was, maar dat is het niet, toch?
    Enniewee, het is een schatje om te zien, een blij ei zou Tom zeggen ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is geweldig, momenten om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ronnie kan het wel bezongen krijgen...!
    Mooie combi van tekst en plaatjes.
    Mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, heerlijke foto's dat hondje
    geniet en laat de wind door zijn haren waaien,
    zo helemaal gelukkig. En jij klikt ook zo blij :)
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In één word: TOP dit blog. Knappe foto's van dit wel heel leuk hondje en een knappe tekst er bij, wat wil een mens nog meer?
    Ik weet het: een fijne dag tegemoet gaan en dat hoop ik voor jou lieve Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke vrolijke log van deze springerd
    Prachtfoto`s zijn het
    Genietse buiten :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die loopt de dag blij tegemoet! Mooie foto's! Alsof we hem op het scherm zien lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's heb je gemaakt van dit leuke, blije hondje.
    Wat een snoeppie.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. foto's die me vrolijk stemmen Roos

    heel knap werk

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het lijkt me een heerlijk hondje, maar -gezien de houding op de laatste twee foto's- hij moet je wel goed kennen,.
    De gehele serie heb je schitterend gekiekt, Klaproos. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie reeks Klappertje Zou Je ook eens niet proberen een héél slechte reeks te maken ??? Kwestie van "uitdaging"
    Mogelijk lukt Je dit niet !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met zo,n vrolijk hondje,daar word je zelf toch heel blij van!
    liefs groetjes
    Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's van 'Boomertje'! Zo'n leuk en blij beessie!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke serie, Mickey had er duidelijk zin in. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vrolijke blije foto's :-)
    Echt een schatje ....
    We zagen zondag net zo'n hondje die bij ons ging zitten met ogen die je doen smelten ....
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van zo'n viervoetertje wordt je toch gewoon .................................... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥