One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-06-2016

10.06. Jij bent de liefde








*KLIK*
Guus Meeuwis - Jij Bent De Liefde
Openen in nieuw venster en klein maken


weidebeekjuffer (Calopteryx splendens


Voor mij ben jij de liefde
Zo onverklaarbaar mooi ben jij
Ben jij
Ben jij
Voor mij ben jij het beste wat er is
En iets meer dan ik zou willen


Guus Meeuwis


Véél plezier voor iedereen die bij de concerten van Guus is,
maar vooral voor jou
xxx






18 opmerkingen:

  1. owh... wacht. ik ken ook iemand die er heen gaat... Ik zal je wensen overbrengen. Kan ik ondertussen kijken naar je schitterende foto.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal jouw goede wens doorgeven, aan degene die wel gaan.
    Op naar een mooi weekend...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, mooie muziek en van jou
    weer een geweldig knappe foto, zo goed de
    details van die weidebeekjuffer zien, heel
    goed gedaan.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW... één van de mooiste opnames van een libel die ik ooit zag: haarscherp, ook in een groter formaat!
    OT: ondertussen is het probleem met Photobucket opgelost, je kan weer alle foto's zien.
    Fijne dag nog lieve Klapper, met of zonder Guus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW !!
    Wat mooi Rooske!
    Lieve geniet-groetjes Anna XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dit is een kanjer! Super gefliepst Klapperdeklappertje!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw prachtige foto! Hij/zij bleef mooi voor je zitten.
    De 1e spreuk is uit "Anne" van Herman van Veen als ik het goed heb ;-)
    3 van mijn kinders gaan naar Pinkpop dit weekend, dus geen Guus Meeuwis, maar ik mag hem graag horen.
    Fijn weekend Dien !

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super plaat, Klaproos. Prachtige (diepte)scherpte en kleur.
    Helemaal top, dat je weekend ook zo mooi mag worden. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto

    @Ik zal het doorgeven aan dochterlief (daarom hebben wij vanavond logéés)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto zo met de druppeltjes op de vleugeltjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ongelooflijk mooie en scherpe foto. Ik heb natuurlijk een zwak voor blauw, maar kijk eens hoe ragfijn die vleugeltjes er uitzien!
    Schitterend, Klapper.
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi DIen,
    een prachtige foto van deze mooie blauwe weidebeekjuffer.
    Een van de mooiste juffers die er zijn.
    Heel fijn weekend lieverd.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaloersmakend mooi, die foto van de weidebeekjuffer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie foto van de weidebeekjuffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De weidebeekjuffer vind ik een prachtige juffer, misschien wel de allermooiste zelfs.
    We kennen deze hier volgens mij niet. Ik heb deze ooit vastgelegd in Almen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥