One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-06-2016

14.06. Colour of my love








*KLIK*
Barry Ryan-Colour Of My Love
Openen in nieuw venster en klein maken




Her hair was the color of the sun
Was the color of her eyes
Was the color of my own true love


Her hair was the color of the sun
Was the color of her eyes
Was the color of my only love


Love maker make me a love song to sing
I'm in the right, she is wrong and she knows
(he's in love and it shows)
I want her love but she won't let me in
When I see her I think: who's fooling who? (she loves you too)


Her hair was the color of the sun
Was the color of her eyes
Was the color of my only love


Her hair was the color of the sun
Was the color of her eyes
Was the color of my only love Maybe there's someone else but I won't give in
I'll play her game and I hope I don't lose
(you'll be the one she would choose)


Love maker make me a love song to sing
She'll hear my song and I hope she'll be there
(she knows you care)


Her hair was the color of the sun
Was the color of her eyes
Was the color of my only love


Barry Ryan


Ken je dat...
"Ineens"heb je een liedje in je hoofd :-)
en dat gaat er niet meer uit,

en dat komt door jou:-)

Dat heb ik vandaag
whooooo,hooooo gillend lopen we door de regen
en morgen...
dan loop ik

samen met jou
Gaan we liedjes zingen in de regen
xxx










24 opmerkingen:

  1. Ik het toch het liefst morgen tussen acht en negen in de ochtend en als het kan ook nog van zes tot zeven in de avond wat droger... Komt mij net even wat beter uit. Dan mag jij van mij de rest van de dag lekker zingen.

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zingen is altijd fijn, wat voor weer het ook is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto Dien! Heeft ze echt zo'n mooie kleur haar? ;-)
    Ja zo'n liedje wat niet meer uit je hoofd gaat, een echte aanhaker, daar zit een haakje aan waardoor het het in je hoofd blijft hangen.
    Gezellig morgen, onder moeders paraplu samen wandelen.
    Veel plezier!

    Liefs Petra
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat kan ons hart toch goed door het leven leiden. De allerbeste raadgever is het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, fijn dat je weer zo gelukkig bent.
    Weet je wat ook leuk is? Samen lekker in de plassen
    gaan springen en spetteren :)
    Ik wens je een heerlijke dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je aquarelle is super mooi :-)
    jij mag nog veel in de regen lopen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzondere weerspiegeling van de zonnebloem
    Of is het een bewerking omdat dat bij de tags staat
    Dan is die ook echt goed geworden :-)
    Nu ik nog eens kijk weet ik bijna zeker uitstekende bewerking :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze knappe bewerking van de zonnebloem past uitstekend bij het huidige weerbeeld. Aan water hebben we in elk geval geen gebrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bewerking of niet, hij is prachtig, Klaproos
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De foto springt eruit :) Helemaal top!!!!! Wat zie je toch veel mooie dingen, vrouwe Dien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kunstwerk waar men niet aan voorbij kan, Dien.
    Soms heb ik ook zo'n liedje in mijn hoofd,
    maar het jouwe kende ik nog niet.

    Zullen we dan maar: ''I'm singing in the rain"
    Hier schijnt nu even een zonnetje

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat kan Jij toch geweldig zingen en of foto's maken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt last van muziek oorwormpjes Dien ? :-)
    Leuke bewerking heb je hier (de "Flood" filter ?)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een prachtige bewerking van de zonnebloem. Het is alsof de zonnebloem weerspiegelt in het water. Past wel in deze dagen met veel regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie foto
    Samen zingen inde regen dat moet kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Roos, een heel fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knappe bewerking alweer lieve Klapper én een mooie tekst er bij... bedankt om me met dit pareltje de dag te laten beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooie die spiegeling en kleuren, prachtige foto Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zat altijd te zingen op de fiets. Ook als het honden en katten regende (-: Blijdschap zit in je hoofd. Niet in het weer!
    Wat een knappe bewerking weer van je. Aai envie joe ♥
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥