One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-06-2016

15.06. Zon








*KLIK*

Openen in nieuw venster en klein maken




Ja Hallo,
wie heeft de zon uitgezet?
wil die 'm ook weer aanzetten alsjeblieft

Zo'n zalige dag als gisteren:-)
Doe daar mij nog maar een dozijntje van

"it was....... mezzjikal "



OT, Dank jullie wel voor de reakties gisteren
Jawel hoor, de zonnebloem was een vette bewerking:-)
beetje spielerei.....moet kunnen toch?
xxx
Dag hartje




21 opmerkingen:

  1. Mooi zoals je hier over de schutting heen kijkt...

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen lieve Klapper. Ben ik deze keer echt de eerste om te reageren of zit er nu iemand verwoed te typen om me voor te zijn hihi?
    Heerlijk log alweer, jij weet over om het even welk onderwerp wel wat te verzinnen en te larderen met die mooie foto's van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha leuk kopje
    gewoon blijven lachen dan is er al minstens één zonnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Klaproosje.

    Ha, ha, hij/zij staat er super op.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto van een nieuwsgierige landgeit achter het hekje!
    kom je niet iedere dag tegen,al hoe wel jij veel gasten[dieren] voor je lens krijgt.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahahah wat een geweldig leuke foto van de geit! Enneh staat de zon inmiddels weer aan? Hier staat ie te knipperen: aan, uit! enz!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha lekker eigenwijs koppie ;-)
    Hier is het ook halen en brengen met de zon, vanmorgen droog gewandeld op het strand, toenw weer hoosbuien en nu weer zon.
    Maar de regen is goed voor de tuin (als het niet teveel is tenminste)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto van die geit, en dat eigenwijze koppie geweldig.

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig foto van deze geit over dat hekje Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een eigenwijze steenbok! Steengoeie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij heeft de zon - uitzetter naar je geluisterd , hier was de zon in ieder geval vanmiddag weer terug.
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto van de geit of bok, een leuke kop dat heeft hij/zij wel. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik lach ook altijd als het regent en ik binnen ben ;-)

    Prachtig portret...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, wat een heerlijke post! Moet vreselijk lachen om je uitspraak en de bok... daar wordt een mens vrolijk van :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die foto van die geit. Ik lach me rot (-:
    Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding. Dat zeggen ze in Noorwegen. Daar kunnen ze het weten, haha.
    Maar als het kan: Dientjelief, trek jij morgenochtend eens aan het touwke en zet de zon voor ons aan.
    Dikke kus ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och mooi deze landgeit.
    Voor mij is dit mooi exemplaar het zonnetje als de echte zon s uitgezet :-))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vandaag had ik voor het eerst deze week de auto tot mijn beschikking, en dus ben ik vanochtend lachend als een landgeit bewust een forse bui tegemoet gereden om er foto's van te kunnen maken. Dus ja, ik kan lachen als het regent. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige geit, Klaproos. Die zie ik niet zo veel meer.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hier is het al de hele week beter weer dan ze voorspeld hadden.
    Mooie foto hoor, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat uitzetten van de zon, dat moesten ze verbieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. beautiful, de foto en het deur. Ik word er vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥