One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-06-2016

19.06. Dad








*KLIK*
K's Choice - Dad
Openen in nieuw venster en klein maken




Zo'n vader...
zo'n enorme lieverd,
Een zachtere man kan ik me niet bedenken


en nee.. ik lijk niet op hem
Ik heb het temperament van mijn moeder geërfd

en maar goed ook..
Dat past beter bij me

Dien....
Ja ?
Hoe kom je nou bij dit liedje?

Nou dat zal ik je vertellen:-)

Ik vond dit veertje van de Vlaamse gaai
martkörver, noemde mijn vader hem

En deze veertjes, zette hij op z'n hoed.
Ik heb nooit de eer gehad er een voor hem te mogen vinden
maar nu....

Als ik die veertjes zie
neem ik ze mee
kan niet anders dan aan hem denken
aan zijn hoedje met mooie veertjes

aan zijn zachtheid
en aan jou

xxx









20 opmerkingen:

  1. Wat schrijf je toch mooie stukjes, deze raakte me!
    Fijn weekend Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer gevoelig neergezet door een gevoelig mens.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos. Je lijkt misschien meer op
    je vader dan dat je denkt. Die veertjes raap ik
    ook altijd op maar ik heb geen idee waar ze dan
    weer blijven. Een mooi veertje en een mooie log
    zo op deze Vaderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *zucht*
    Hier past eigenlijk geen enkel woord meer bij, maar hoe kan ik je anders laten weten hoe in-mooi ik dit vind?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie veertjes raap ik ook op, bewaar ze even en dan verdwijnen ze toch ook weer.
    Mooi blog.
    fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aangrijpend Dien
    je vader zorgt er voor dat jij die veertjes op je weg tegenkomt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi geschreven Dien, aangrijpend blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn mooie herinneringen aan je vader Dien. Heel ontroerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Kleine dingen, fijne herinneringen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het kunnen van die kleine dingen zijn, geur of smaak, of wat dan ook, die herinneringen op roepen. Soms fijn en soms ook niet!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoop dat je een hoedje hebt om dit schattige veertje de hele dag op te dragen Roosje. Heerlijk als je een vader hebt gehad in je leven, daarvoor mag ieder kind dankbaar zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi veertje en fijne herinneringen gaan hier goed samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze worden gemist vandaag die vaders die .....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve herinneringen Dien.
    Mijn vader had ook altijd een veertje op zijn hoedje :-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een aangrijpend logje op Vaderdag Roos

    prettige zondagavond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo liefdevol, een mooie herinnering, elke dag.
    Wij vieren vaderdag op 19 maart, op het feest van Sint Jozef.
    Maar eigenlijk mogen vaders iedere dag herdacht worden.

    lieve groet, Dien,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt het geluk gehad dat je een mooie vader hebt gehad. Goed dat je hem hier herdenkt. Ze zien meer dan je soms denkt.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dien, jullie liefde voor elkaar was geheel wederzijds. Mooi, dat jullie elkaar leven gedeeld hebben. En het was vast geen toeval dat je o[ Vaderdag een veertje van de Vlaamse gaai vond.
    Vanmiddag zijn we naar mijn ouders geweest. Ik ben nog zo blij dat ik Vaderdag kan vieren...
    Dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dien, fijn dat je zo'n lieve vader hebt gehad. Je hebt altijd een aantal genen van hem geërfd.
    De fijne structuur van het veertje past goed bij je verhaal over je vader.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥