One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-10-2016

02.10. Meriansborstel








*KLIK*
CHASING CARS | Dance feat. Mallauri Esquibel & Ryan Steele
Openen in nieuw venster en klein maken




*KLIK*




De foto komt van het www. en ik vind het vlinderke,
spectaculair,....
Maar de rups....




Dan is de rups, nog veeeeeeel spectaculairdersterre eigenlijk:-)
Merians borstel
De soort is vernoemd naar de bekende vlinder- en insectenschilderes Maria Sibylla Merian,

maak dat mee:-)
wat een bjoetie, zomaar op ons pad..

Lieve webbies geniet van het leven...
Het gaat hard hoor:-)

xxx










28 opmerkingen:

  1. Gisteren vertelde Yaron nog op de fiets... je mag nooit een rups doodmaken... want er komt een vlinder uit. En die zijn zo mooi.... En gelijk heeft hij.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij weet het goed Di mario, dat leer jij hem vast allemaal :-)
      xxx

      Verwijderen
  2. De kunst is, om het bij te houden he... maar niet te fanatiek want dan struikel je. Mooi hoor, het is inderdaad een heel wonderlijk beestje; en gelukkig nèt niet te eng haha.
    Is waar, je treft het als je de kans krijgt zulke dingen vast te leggen!

    Dankjewel voor je reaktie :) Ja klopt ik doe mijn best , net zoals jij hè met je fototalent. Ik verbaas me wel soms hoe slecht mensen een bepaald gevoel kunnen verwoorden, of natuurlijk uiten, en denk dan wel, dan moet ik dat maar doen...
    Moest wel lachen om wat je zei over dromen, het schijnt dat we allemaal steeds dromen, maar ik weet het óók nooit 's morgens! Ach, het geeft ook een soort rust moet je maar denken.

    Ja, wel gek eigenlijk dat die reakties op oudere berichten in de spam komen. Maar time is on our side... je komt ze vroeg of laat tòch tegen! Mooi! En ik maak je graag blij hoor. Knuffel! ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Clemens, je bent een lieverd, maar dat wist je vast al :-)
      ik kijk gewoon op tijd de spammap na :-)
      xxx

      Verwijderen
    2. Dan ben je natuurlijk elke keer teleurgesteld dat er niks van mij inzit! Haha. ☼

      Verwijderen
  3. Goede morgen Roos, een prachtige rups is dat.
    Ik kom niet vaak rupsen tegen nu, vroeger als
    kind was er een plek waar het miegelde van die
    diertjes, toen heb ik zelfs een rupsenziekenhuis
    opgezet voor gewonde (half plat gereden) exemplaren.
    Ik was nog verbaasd dat die ondanks mijn goede
    zorgen allemaal dood gingen.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooie zondagsrups :-)
    de vlinder lijkt eerder een mot
    ja de tijd is zeker snel, sneller dan de rups, maar ik haast me niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hé An, het heeft geen zin, wat moet komen voor je komt op je pad :-)

      Verwijderen
  5. Ik vind ze balletwee wel spectaculair Dien, de rups en de vlinder, maar de rups is mooierder van kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dien,jij noemt de naam van een insectenschilderes Maria Sibylla
    maar jou prachtige foto,s doen er echt niet vooronder.
    fijne dag.
    groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. google maar eens op haar naam christiene dan zie je wat ik bedoel :-)

      Verwijderen
  7. Goede zondagmorgen Klappertje én Knapperdje want dit is weerom een knap log geworden met die ongelooflijk mooie rups waar die toch wel rare vlinder met precies pluimen op zijn hoofd uitkomt! Blij dat ik dit mocht zien, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt me blij met dit bijzondere, dit kleine, dit tere..! Had nog nooit van de schilderes gehoord, maar ik hou het bij jouw foto's.. die zijn mooi genoeg ;o) Fijn weekend Dien! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel vrouw zeezicht, dat is gelukt en meer dan dat :-)

      Verwijderen
  9. Inderdaad een prachtige rups én vlinder. De eerste heb ik ook mogen fotograferen.
    Je hebt een paar schitterende opnamen gemaakt, Klaproos. Top!.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Wat en leuk en mooi rupsje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mot dacht ik spontaan Roos..

    maar die rups is wondermooi

    prettige zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat een prachtige rups, Rooske!!
    en wat een prachtige kleuren...
    Lieve groetjes Anna :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende foto's van die rups. Een borstel....niet ver gezocht.
    Bedankt voor je bezoekje bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kom wel vaker bij je cor, maar mijn reacties schieten door :-)

      Verwijderen
  14. Dank je voor deze foto's van die bjoetie....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥