One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-03-2017

13.03. Jammer....








*KLIK*
Eagles - Take It Easy
Openen in nieuw venster en klein maken




Zaterdagmorgen,
in alle vroegte




Togen we richting taurossen




Het duurde even voordat we ze gevonden hadden




maar dan heb je ook wel wat




schitterende dieren
En we moesten haast maken
want ze verdwijnen
*KLIK*




Dankzij idiote mensen
die de dieren opjagen, en onrust veroorzaken




waardoor er incidenten zijn ontstaan




en hier kom ik om het hoekje kijken
spesjel eegent 007




ik bewaak mijn dames,
wat dacht je dan.




als er een polonaise gelopen wordt,
bepaal ik dat




zo simpel is dat




Hier heerst rust




precies zoals het hoort,




ik weet niet welke idioten het in hun kop halen
om deze prachtige dieren te verstoren,

Maar dankzij die mensen zijn er 3 runderen afgeschoten

"triest genoeg "
mensen schaam je diep







38 opmerkingen:

  1. Ow wat in en in en in triest!
    Waarom??
    Arme 3
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja Es, waar mensen zijn gebeuren stomme dingen, in plaats dat ze elkaar te lijf gaan, gaan ze stiekem in het donker, want ze mogen vooral niet gezien worden dieren te lijf... stomme hufters.... ik begin steeds meer hekel aan mensen te krijgen:-(

      Verwijderen
  2. Die gele flappen in de oren vind ik altijd zo lelijk, jammer he, dat dat zo moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zouden beter de mensen af kunnen schieten die het op hun geweten hebben, maar dan vindt iedereen me natuurlijk weer asociaal. Nou ja, het zij zo. Kan ik wel mee leven.
    Indrukwekkende dieren, Dien. Ze moeten blijven, hoor!
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor kakeltje, ik schiet wel met je mee, ik vind het zo'n horkerige streek... dat doe je niet je blijft met je poten van dieren af, "punt"

      Verwijderen
  4. Prachtige opnamen Dien, maar verschrikkelijk om te lezen, wat ze dieren hebben aangedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ! Wat mooi.
    En ja,er lopen vele idioten rond op deze wereld.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos. Ik ben het met Mirjam eens,
    dus dan mogen ze mij ook asociaal noemen. Het
    lijkt wel of mensen steeds minder verstand hebben.
    En ze snappen kennelijk ook de natuur niet meer.
    Laat dieren met rust, het is geen speelgoed.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dan gaan we gewoon met een heel cluppie en geweren de dieren beschermen hé haba :-)

      Verwijderen
  7. Helaas Dien, mensen schamen zich tegenwoordig nergens (meer) voor... en snappen nog steeds minder hoe het werkt en/of nemen niet de moeite om zich ergens in te verdiepen. Blijf bij beesten weg, als je er geen verstand van hebt... maar ja, soms blijven we roepende in de woestijn helaas (al blijf ik altijd roepen hoor :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook hoor helena, ik zal "altijd" partij trekken voor dieren kinderen en oudere mensen. die kunnen altijd op me rekenen.

      Verwijderen
  8. En wie dat geweest zijn is natuurlijk niet bekend.
    De sukkels hadden wat mij betreft een goeie straf mogen krijgen. Nu zijn de dieren weer de pineut... :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee zulke helden zijn het wel, die doen dat niet als iemand staat te kijken de knurften

      Verwijderen
  9. het zijn ook makkelijke prooien voor diegene die kwaad willen,laten ze wel sportief hun identiteit achter??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tussen de taurossenTake is het verstandig om het ‘It Easy’ aan te doen.
    Mensen moeten ze niet zien en aanhalen, het zijn geen knuffel dieren.
    Als stier zou ik ook over mijn kalfjes waken. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een domme mensen heb je toch! En de dieren moeten er weer onder lijden!
    0000007 doet gewoon zijn taak, zoals het hoort, mensen leren het ook nooit.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige dieren
    maar hoe durven ze om hen te gaan opjutten
    heel triest is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's van deze prachtige dieren. Ik zie ze graag, maar wel aan de goede kant van het hekwerk!
    En het gedrag van mensen, ik snap er steeds minder van......
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik sluit me graag bij je aan Jan. ik sta ook graag achter het hekwerk, maar ik denk als een stier écht kwaad wordt zegt dat hekwerk/draad niks ...

      Verwijderen
  14. Boos zo boos!.....die haren aan het prikkeldraad had ik wel graag willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh jeetje yvette, er zat heel erg veel, maar er staat ook stroom op :-)

      Verwijderen
  15. bijna niet te geloven dat zoiets gebeurt Roos

    wel prachtige foto's van deze imposante dieren

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Opnieuw pakt de reactie niet en ben ik weer 'anoniem'. Irritant steeds alles opnieuw te moetn intikken.
    Waarom voelt de mens zich altijd verheven boven de dieren en menen ze meer rechten te hebben? Absurd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel vervelend voor je Tagrijn ik wete het ik heb het bij een aantal bloggers ook, dank je wel dat je toch de moeite neemt te reageren, steeds meer mensen laten het afweten...

      Verwijderen
  17. Oh.....wat erg !
    Dat er zulke mensen zijn die de dieren vast provoceren en dan maar klagen....heel erg en oh zo zonde !!
    De goeden moeten altijd onder de kwaden lijden hè.....bah....grrr !!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reacties
    1. dank je wel Marjolein, ja dat is het hé, provocatie, blijf daar maar eens rustig onder als de hormonen door je lijf gieren als 007 zijnde,

      Verwijderen
  19. Hoi Klaproosje.

    Prachtig zijn je foto's van deze mooie dieren.
    Mensen kunnen soms zo onnadenkend doen met de natuur.
    Heel jammer.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Verschrikkelijk dat zo iets gebeurt
    Wat bezielt de mens

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jezus.. ja waarom, nu snap ik je andere blog nog beter natuurlijk, ik ging verkeerd om... pffffffff ik hoop dat ze naar een hele mooie rustige plek mogen verhuizen ook al moet jij ze missen.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sommige mensen zijn de naam mens niet waard ;-(

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥