One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-05-2017

28.05. Effe dippen








*KLIK*
Ace en Damian zwemmen
Openen in nieuw venster en klein maken




Heerlijke warmte hé jongens,
eindelijk" krijgen we zomerweertje




Sommige dagen zelfs té warm nog wel:-)
vroeg in de ochtend wandelen, en dan gaan we zwemmen




Ik kan het niet vaak genoeg zeggen...
Als het zo warm is, hou je hond dan binnen op de warmste uren
Ze zweten niet zoals mensen,
en kunnen moeilijk hun warmte kwijt
Je doet ze geen plezier met een wandel of fietstocht met deze hitte

xxx





17 opmerkingen:

  1. Wij liepen om 5:15 uur al lekker bij de Rijn (doggies en ik). Daarna makkie aan en leven als surinamertjes pas om 21:00 uur weer even gek doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's weer van je honden, echt prachtig.
    Wij lopen heel vroeg in de ochtend en begin van de avond. s middags laat ik Trix even zwemmen in een vennetje dichtbij,
    Gelukkig is het hier aan de kust flink afgekoeld, het was me echt te warm
    Fijn weekend Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig wonen we aan een kanaal, daar konden de honden iedere dag zwemmen of door het riet struinen.
    Geniet van je ijsjes dit weekend, zondag wordt het wat minder warm.....eindelijk.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie wil er nou niet zwemmen met deze sportmannen. Geniet van de koele momenten van de dag en verder gewoon uitrusten.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de honden zwemmen en jij een ijsje dat is goed geregeld :-)
    mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere kerels zijn het,Dien.
    En ja,honden moet je echt niet blootstellen aan te warm weer.
    Een frisse duik doet wonderen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, ja soms hebben mensen er geen idee van
    hoe slecht honden tegen de warmte kunnen. Ik kan er ook
    niet goed tegen, dus ik zorg dat ik zoveel mogelijk in de
    koelte blijf. Schermen naar beneden, ramen dicht en pas
    in de koelte van de nacht weer open. Je hebt weer mooie
    hondenfoto's gemaakt.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. besef ik, ging gisteren met Vinyl naar 't strand, maar heb 'm vooral in het water laten zwemmen en ravotten. Ben vandaag extra vroeg opgestaan om de grote hitte te vermijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede, hopelijk zonnige zondag lieve Klapper. Je hebt gelijk, de dieren zien af met deze warmte hou ze dus binnen of laat ze zwemmen zoals jij dat met je lievelingen doet.
    OT: ik zelf geniet van die warmte maar niet aan zee hoor, daar loopt momenteel veel te veel volk rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's en een goed advies Dien.
    Lekker binnen houden of laten zwemmen, ben ook geen hitte lief hebber :-)
    ga pas later op de dag leven, meestal zo tegen de tijd dat de zon ondergaat

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is onvoorstelbaar, dat er nog steeds mensen zijn, die hun hond met deze hitte in de afgesloten auto achterlaten....gewoon misdadig!!
    Liefde kan mooi zijn, dat zwemmen sla ik over, maar dat ijs gaat er in als koek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig en dan hierna z,on lekker ijsje dat is niet te versmaden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig weten ook heel veel mensen (waaronder gij :-)) hoe het wel moet :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 's Ochtends vroeg op pad en dan lekker veel laten zwemmen. In elke baggersloot die we onderweg tegenkomen. De sloot die het hardste stinkt, is meestal favoriet (-: Thuis schoonspoelen met de tuinslang. Mens, mens, wat een verwennerij (-: En daarna uren slapen op de plavuizen vloer. Vermoeid zuchten als ze 's middags naar buiten moet voor een plas. We smeren haar voetzooltjes in met vaseline, dan zijn de stenen niet zo heet...
    Ach Dien, mijn hond is mijn ♥ Mensen die zo slecht voor hun dier zorgen, die zou ik het het liefst...nee, ik zeg het maar beter niet. Oké dan, omdat je het zo vriendelijk vraagt: met een kaasschaaf plakjes van ze afsnijden. It's a start (-: (-:
    Dag dag Dienelidino ♥x♥x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) whaahahah zeg het maar kakelino KIELHALEN de bastards :-)

      Verwijderen
  16. Zowel het zwemmen als het ijs eten zijn verkoelend, maar ik geef de voorkeur voor het ijs :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥