One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-06-2017

28.06. Vijf jaar liefde









*KLIK*
3J's - T' licht in je ogen
Openen in nieuw venster en klein maken




Wat ik wist van de liefde, was het weten niet waard
Als een vraag werd beantwoord, was het meestal niet waar
Ik zocht naar het vuur, in het hart van de mensen
Toen vond ik de waarheid er was zoveel meer, dat ik had kunnen wensen

En ik leef van het licht in je ogen
De zon en de nacht en de storm en m'n hart is de kracht
Laat me hier in het licht laat me leven
Hou me hier in de gloed van de zon, waar m'n leven begon

Overdrijf ik dan.....
Nee,
5 jaar liefde,
en oprechte trouw van deze jongen(s)

Voor hen leef ik.

Vandaag is hij jarig m'n Acecoman..
5 jaar..
de tijd vliegt als je het naar je zin hebt samen:-)

toffe gozer,
laat elke dag m'n hart sneller kloppen
xxx








27 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met 5 jaar liefde. Je hoeft maar in hun ogen te kijken om te smelten en je helemaal verliefd te voelen. dikke kus voor jullie alle 3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat.. is de stoere man al vijf jaar, ik zie nog zijn eerste foto's hier op je log Klapper...
    Geef hem van mij een echte knuffel van mij.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mooiste wat God heeft gemaakt, een trouwere vriend dan een hond bestaat er niet.
    Van harte gefeliciteerd, al 5 jaar echte liefde. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 5 Jaar, een mooie leeftijd heeft hij nu. Hoop dat jullie er nog een paar keer 5 jaar bij krijgen om van elkaar te genieten.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 5 jaar al Dientje, alsof het gisteren was. Pfff in welke periode van mijn leven zat ik toen, de zwartste ooit.... Maar weet wel dat ik een collage van hem gemaakt heb als Moshe Dayan ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 5 jaar al, wat vliegt de tijd toch.
    Binnen een goeie 2 weken zal onze Vinyl 4 zijn.
    Onvoorstelbaar hoe veel liefde hij ons al gegeven heeft die 4 jaar lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, gefeliciteerd met de verjaardag
    van Ace. Mooie bewerking heb je gemaakt. Geef hem
    wat extra frolicjes om het te vieren.
    Ik wens je een fijne woensdag toe met je jongens, geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de verjaardag van Ace.
    Wat gaat de tijd erg hard.
    Geef maar vele knuffels van ons.
    Fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met 5 jaar liefde Dien, mooie portret foto en bewerking

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach Acekelief, van harte gefeliciteerd!! dikke knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goeiemorgen Klappertje...

    ohhhh, vijf jaar!
    Vijf hele jaren van Trouw en Onvoorwaardlijke Liefde.
    Dat gaan we vieren.

    Hier in Haarlem krijgen alle hondjes in mijn straat vandaag van mij een knyffel en iets lekkers.
    En bij elk hondje zal ik zeggen: "Kijk! Dit is voor Ace, want die is vandaag 5 jaar!"

    WOEF!
    Dikke knuffel van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Dien, dat zijn dan 5 jaar van onvoorwaardelijk liefde en trouw,
    bij de mensen schort het daar nog weleens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    5 Jaar, top joh, zoveel leuke dingen al samen gedaan.
    Wat een mooi portret heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met Ace
    En wij genieten ook alweer 5 jaar mee met z`n/jullie levenswandel.

    @ Dat T-shirt van ? stom....zonder hond? is bij mijn buurvrouw gearriveerd :-)
    Leuk hè ?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben er zeker van dat ie het verstaat als Jij dit hem voorleest !!Grts en proficiat voor beiden !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat en nog heel veel mooie jaren erbij met je jongens :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dikke knuffel voor jouw lieve hond.
    Mooie foto/portret.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met deze lekkere knul. Dat jullie nog maar hééél lang véééél plezier met elkaar mogen beleven. Enne heeft Ace zijn hondenkoekjestaart al op en de kaarsjes uitgeblazen?
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hartelijke gelukwensen bij 5 jaar Ace

    die bovenste prent vind ik zalig..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liefde

    Liefde is het hoogste goed,
    Aan de mens gegeven.
    Liefde is: wat leven doet,
    Van ontroering beven.
    Liefde is alles. Liefde is God,
    Maakt van armen: Rijken.
    Zonder Liefde, wat was ’t lot!
    ’t Zou op niets gelijken.
    Geest van Liefde, leid ons voort.
    Doordring ons van Uw Wezen,
    Dan wachten wij ook ongestoord
    ’t Einde, zonder vrezen.
    En zij ’t leven kort of lang,
    Gods Liefde maakt geen sterven bang.

    Lieve knufff groetjes Anna xxx
    En gefeliciteerd hè ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sorry, ik heb de verjaardag van je lieveling gemist maar mogen mijn oprechte gelukwensen ook wat later komen?
    Een heel dikke proficiat dus voor de jarige job, moge jullie nog vele jaren samen de hort op gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhhh een paar weken slechts jonger dan Picasso, die was 15 juni jarig en 5 jaar nu, hahaha Van harte gefeliciteerd met jouw jongen!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 'k wens jullie nog 5 mooie extra jaren toe, om dit feestje nog eens dunnetjes over te doen.
    Pracht foto hoor, die is samengesteld uit tientallen of honderden foto's van je vierpotige vriendjes ?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥