One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-10-2017

03.10. Intens








*KLIK*
PSYCHEDELIC TRANCE MIX - The Best Of 2016 Yearmix
Openen in nieuw venster en klein maken




Héél intens....


Als je de verkeerde stoeltjes eet...
dus als je het niet zeker weet, dóe het niet

Elk jaar sterven er nog mensen aan het eten van giftige paddenstoelen
ik maak hier nou maar een geintje

dat ik al die kleuren zie,
't is natuurlijk onzin

de lensflare is geen psychedelische invloed van de paddo :-)
ik heb het heksenschermpje mooi laten staan.

mij mankeert niks hoor
no worries.

xxx









25 opmerkingen:

  1. Ik waag het niet hoor Dien!
    Dit weekend heel wat paddestoelen gezien, en ook die ik op jouw bordje zag liggen, maar ik koop wel champignons, ook lekker haha.
    Toch wel mooi die lensflare ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar als je het niet op eet, laat het dan staan. Want het is mooi en het hoort bij de natuur.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Er staan er alweer zóveel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, paddenstoelen staan hier zelfs
    in he gras onder mijn bomen. Maar ik zal ze niet
    eten, dat doe ik alleen met stoeltjes uit de winkel.
    Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto is prachtig Dien! Maar verder laat ik paddestoelen links liggen. OF staan :P Ik eet er geen, kan ik ook niet vroegtijdig de pijp uit gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele fraaie foto met die lensflare Dien, aan het eten van paddenstoelen uit het bos waag ik mij niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoipipeloi...

    nou... als het enigszins kan pluk ik ze ook!
    Cantharellen... zoooo lekker! Daar een ragoutje van over een bordje rijst...
    dan moet ik meteen aan mijn Ima denken, die kon ze zo lekker klaarmaken.
    Maar dat was dan ook een keukenprinses...
    En jij ook, volgens mij!

    Goed dat je niet experimenteert... nergens voor nodig...
    Doeiii
    heb het goed vndaag...

    Xxx Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Word helemaal high van je paddenstoelen-maaltje Roosje. Wat spat er toch een energie van je blog af :)
    Was zelf even een paar maandjes aan het herstellen na een lelijke val. Ben blij weer op pad te kunnen :D joepie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahahaa ... je hebt er in woord en beeld weer een heerlijke combinatie van gemaakt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Af en toe een beetje van de wereld zijn, lijkt me wel aangenaam (-: (-: Een coma van een maandje of drie *proest* Laat jij dan Rosa voor me uit, haha.
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ja hoor:-) breng haar maar hier, voor 'n lief ❤ is altijd plek :-)

      Verwijderen
  11. Toch is er ergens iets mis met je Klaproos, een videootje van meer dan 2 uur...... als achtergrond.
    Ik heb 'm niet afgeluisterd/afgekeken. Dat werd me te veel van het goede, zoiets als de verkeerde paddenstoel eten, denk ik.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wahhahaha Jan, erg hé, er waren geen korte stukjes het gaat om het idee:-)

      Verwijderen
  12. Trance, mix en ik zijn geen goede combinatie, maar je foto vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw foto leent zich voor een track van de gisteren overleden Tom Petty, die hield wel van psychedelica.

      Verwijderen
  13. Wie niet waagt die niet wint! Ik vind ze vooral prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Roos, een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is ook heel mooi om te zien.De meeste paddenstoelen zijn giftig. Geen risico nemen om te plukken.
    Kijk maar eens naar deze linkje. Daar staat ook foto's erbij.... https://www.ad.nl/binnenland/giftige-paddenstoelen-vellen-al-tientallen-wildplukkers~a2436e87/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie foto en van deze paddestoel met dat tegenlicht, heb er ook niet veel verstand van zal ze dus nooit eten, wel eens in een restaurant eekhoorntjes brood gegeten maar ik neem aan dat die wel weten wat ze opdienen, was erg lekker en ik ben er nog dus water ze niet giftig, voor de rest probeer ik ze te fotograferen (als mijn rug dat toestaat, helaas niet altijd) en verder laat ik ze lekker staan waar ze staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Free your mind and the rest will follow.
    Blij dat er niks aan de hand is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende foto (bewerking?) die de herfst perfect in beeld brengt Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Soms brengt de lens flair juist een extraatje mee, kan ik heel erg mooi vinden juist, net als deze dus!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker , die lensflare bedoel ik dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥